Wat gaat er met Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea gebeuren? Verhuren? Verkopen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarmee de cirkel weer rond is en we weer kunnen beginnen over de titelstrijd van vorig seizoen
Nog potentiële huurlingen in het eerste zitten?
Ik mag hopen dat ze verkocht worden. Al vind ik het van Mitea wel jammer dat het er nooit echt uit is gekomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat gaat er met Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea gebeuren? Verhuren? Verkopen?
Krohn-Dehli zou ik er wel een jaartje bij willen hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat gaat er met Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Nicolae Mitea gebeuren? Verhuren? Verkopen?
Die eerste twee hebben echt geen toekomst meer bij Ajax, dus die moet je gewoon verkopen. Mitea zou ik nog even mee wachten. Je kan hem wel verhuren, maar dan speelt hij nog steeds maar 2 wedstrijden per jaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
Als het aan mij ligt:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt:
Amsterdam Arena ------> Rinus Michels Arena Stadion
Absoluut.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt:
Amsterdam Arena ------> Rinus Michels Arena
Of als Gomes die bal erin had gekoptquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja stel je voor als Kluivert toen niet gescoord had he...![]()
Vorlgens mij is het commercieel handig dat de naam Amsterdam erin voorkomt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
Zat er toevallig pas over na te denken, maar waarom heet het stadion eigenlijk Amsterdam ArenA? Niets in het stadion verwijst naar de stad, nergens het stadswapen, nergens de drie kruizen en ook de kleuren van de stad komen niet terug. Er moet gewoon iets veranderen, nu is het een kut-stadion.
Die hadden er toch allang in moeten zitten? Die rood-witte?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef BB-boy het volgende:
Over 20 jaar krijgen we nieuwe stoeltjes.
Verf was opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die hadden er toch allang in moeten zitten? Die rood-witte?
Ja hadden er al in moeten zitten ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die hadden er toch allang in moeten zitten? Die rood-witte?
Rinus Michels heeft meer betekend voor Ajax dan Johan Cruijff imo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Precies.
Of Johan Cruijff stadion![]()
Jij mag je toch in Hongarije gaan uitleven binnekort?quote:
Jaja naar Siofuck, ervaring mee toevalligquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij mag je toch in Hongarije gaan uitleven binnekort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |