Werd aanvankelijk gemeld ja, maar later werd dat weer ontkracht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is te hopen voor jullie, maar ik meen dat het een van de voorwaarde van Babel was om zijn contract te verlengen.
Nog minder dan die 1-5?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
PSV zónder Philip Cocu en Alex zal ook wel iets minder presteren, daar mag ik toch wel vanuit gaan?
In een dramatisch seizoen waarin de week van tevoren een trainer werd ontslagen en een nieuwe voor het eerst op de bank zat? Als het nu op een sterk moment voor Ajax had geweest had ik je gelijk gegeven, maar Ajax zat op dat moment flink in de put en men was al lang blij dat Koeman weg ging. Dan kon zo'n oorwassing tegen PSV er ook wel bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef PyTh het volgende:
Van mij mogen jullie best 1x in de 13 seizoenen met 1-5 winnen in Eindhoven hoor, zeker als PSV het jaar van die nederlaag ook nog gewoon kampioen wordt.
De 0-4 in de Arena een aantal jaren geleden was toch net iets pijnlijker voor julie ajacieden denk ik.
Dan was het 0-5 geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja stel je voor als Kluivert toen niet gescoord had he...![]()
Kanu is gratis dus die moeten ze sowieso terug halenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef toma het volgende:
voor 9 milj. mag ie van mij wel weg. dan haal je Kanu terug en is iedereen blij
Zn salaris zal wel niet misselijk zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Kanu is gratis dus die moeten ze sowieso terug halen![]()
Dat is toch niks nieuws, we doorlopen in dit topic altijd cirkelsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
Krijgen we weer die almachtig saaie PSV-Ajax discussie
Wat voorspelbaar.
Van Bommelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef PyTh het volgende:
De 0-4 in de Arena een aantal jaren geleden was toch net iets pijnlijker voor julie ajacieden denk ik.
Daar zat toch ook een schwalbe van Jefferson Farfán bij, waarna Mark van Bommel een strafschop verzilverde?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:26 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad. Michels, de man die Ajax groot heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:45 schreef BB-boy het volgende:
Het enige wat me nog echt bij staat was het prachtige afscheid van Rinus voor de wedstrijd.
Ja, ach. Maakt me niet zoveel uit, je moet over 34 wedstrijden de beste zijn. Dus de meeste punten verzamelen en voor de zekerheid ook een goed doelsaldo, maar dat is iedereen hier wel bekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
*gaap*
Tevreden met het competitieschema dan?
Waarmee de cirkel weer rond is en we weer kunnen beginnen over de titelstrijd van vorig seizoenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ach. Maakt me niet zoveel uit, je moet over 34 wedstrijden de beste zijn. Dus de meeste punten verzamelen en voor de zekerheid ook een goed doelsaldo, maar dat is iedereen hier wel bekend.
Lijkt mij niet.. vraag me af hoe Vertonghen het gaat doen.. maar vooral waar? Aangezien we Vermaelen achterin hebben op LCquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waarmee de cirkel weer rond is en we weer kunnen beginnen over de titelstrijd van vorig seizoen
Nog potentiële huurlingen in het eerste zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |