5-5 vijfde set.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm ik heb de pot gemist, hoeveel staat het bij Henman?
5-5 in vijfde set.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef Damzkieee het volgende:
5-5 final set, Henman niet 4 MP's gemist..quote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ach kom op, iemand die op gras nooit heeft gepresteerd speelt nu ineens prima service-volley spel, en Henman knokt zichzelf uit onmogelijke situaties terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Henman stapelt onnodige fout op onnodige fout. Moya maakt teveel dubbele fouten. Zo geweldig vind ik deze wedstrijd helemaal niet. Publiek is enthousiast maar dat is logisch aangezien Henman speelt, de wedstrijd is spannend maar qua niveau stelt het allemaal niet zoveel voor.
Juist dat publiek en de spanning bij deze wedstrijd maakt het zo geweldig! Het niveau kan inderdaad ietsjes beter (hoewel er zeker mooie punten bij zitten hoor), maar dat neemt niet weg dat ik heb zitten genieten!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Henman stapelt onnodige fout op onnodige fout. Moya maakt teveel dubbele fouten. Zo geweldig vind ik deze wedstrijd helemaal niet. Publiek is enthousiast maar dat is logisch aangezien Henman speelt, de wedstrijd is spannend maar qua niveau stelt het allemaal niet zoveel voor.
Er worden wel redelijk wat fouten gemaakt hoor, het niveau is niet hoog, maar de spanning vergoedt ongeveer alles wmbquote:Op maandag 25 juni 2007 22:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ach kom op, iemand die op gras nooit heeft gepresteerd speelt nu ineens prima service-volley spel, en Henman knokt zichzelf uit onmogelijke situaties terug.
En daarbij waren er schitterende punten van beide kanten.
Hmm ja misschien werd ik wat teveel door de spanning meegesleurd om nog op het niveau te kunnen letten.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er worden wel redelijk wat fouten gemaakt hoor, het niveau is niet hoog, maar de spanning vergoedt ongeveer alles wmb.
Vreemd, daar moet dan natuurlijk een reden voor zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik haat die Henman, vraag me alleen niet waarom
Haten is een groot woord maar ik moet 'm ook niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik haat die Henman, vraag me alleen niet waarom
Die kop staat me op een of andere manier niet aan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vreemd, daar moet dan natuurlijk een reden voor zijn.
Ook in de wiki boriszquote:
rustig maar hoor, ik was je niet vergetenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ook in de wiki borisz![]()
![]()
edit: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
rustig maar hoor, ik was je niet vergeten![]()
Nog niet bekend, maar zeker niet de eerste partij op Centre Court. De eerste partij is om 14.00 NL-tijd. Kan best wel eens nog een avondpartij worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:55 schreef kleinzusje het volgende:
ff : hoe laat start Henman morgen ?
Kan het mooi 14-12 worden ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok thx
Toch raar he, een 5e set starten op een nieuwe dag met 5-5![]()
![]()
schema is nog niet uitgebracht helaasquote:Op maandag 25 juni 2007 22:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok thx
Toch raar he, een 5e set starten op een nieuwe dag met 5-5![]()
![]()
thnx...even knallen van 10-12 en dan heb ik rust (qua school)quote:
Uuh...Het speelschema is al lang bekend?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef Cerubo het volgende:
Wat zijn die engelsen laat met speelschema zeg
heb een goed gevoel over die pot...verwacht thiemo in een vijfsetterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:46 schreef TheArt het volgende:
En Thiemo tweede partij op baan 6 (na Stosur tegen Brandi). Ook een tv-baan dus.
eh -> gaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef Mindlight het volgende:
Iemand een goeie weersverwachting voor donderdag? Ik heb 2 gratis kaarten maar moet wel weten of het de moeite waard is.....
Londen is altijd leuk, ik zou altijd gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef Mindlight het volgende:
Iemand een goeie weersverwachting voor donderdag? Ik heb 2 gratis kaarten maar moet wel weten of het de moeite waard is.....
Uhh ja maar zit op het moment niet al te ruim in de slappe was en vlucht moet ik uiteraard nog betalen. Bij een voorspelling van "misschien is het een uurtje droog" is het ook weer zo zonde natuurlijk.quote:
Dus we kunnen om 12 uur Misa op de baan verwachten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Tuesday:
Headline:
Mainly dry today. Sunny intervals. Winds decreasing. Showers Wednesday.
Today:
Apart from isolated light showers most places will have a dry day. Some sunny intervals developing but often rather cloudy and cool. Fresh to strong northwesterly winds decreasing. Maximum temperature 17 deg C (63 deg F).
Tonight:
Isolated light showers chiefly at first but most places dry. Turning chilly under clear skies as winds become light west or northwesterly. Minimum temperature 9 deg C (48 deg F).
Vlucht boeken op zo'n laat tijdstip kan nooit goedkoop zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh ja maar zit op het moment niet al te ruim in de slappe was en vlucht moet ik uiteraard nog betalen. Bij een voorspelling van "misschien is het een uurtje droog" is het ook weer zo zonde natuurlijk.
Dat sowieso niet. Om 13.00 (NL-tijd) begint eerst Safin, daarna Krajicek pas.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus we kunnen om 12 uur Misa op de baan verwachten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Om 13.00 (NL-tijd) begint eerst Safin, daarna Krajicek pas.
Nee precies. Hoewel we nu misschien wat gevonden hebben vanaf Brussel. Als dat kan ga ik wel, toch wel erg gaaf natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vlucht boeken op zo'n laat tijdstip kan nooit goedkoop zijn
Voor welke banen heb je een kaartje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Mindlight het volgende:
Geregeld![]()
Voor 83 euro retour vanaf Brussel, ja dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk, toch ook nog maar hotelletje geboekt zodat we snachts iig nog een beetje slaap krijgen.
Heb er zin in![]()
2 en rest.... Helaas niet CC en court 1 maarja, een gegeven paard enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Voor welke banen heb je een kaartje?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
RTL en Sporza gaan Safin uitzenden, altijd leuk.
Baltacha - Srebotnik op BBC.
Gelukkig, ben ik op tijd thuis om straks m'n eerste Wimbledon minuten mee te pakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Om 13.00 (NL-tijd) begint eerst Safin, daarna Krajicek pas.
Die gaat als een tiet idd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:30 schreef Ambrosius het volgende:
Zegt nog niks natuurlijk, Safin breekt meteen terug en zal nu wel doorstoten denk ik.
Ik denk dat Hantuchova als eerste klaar is vandaag.
Er zijn mensen die op dit moment meerdere nachten staan te kamperen om nog een van de dagelijks verkochte tickets te kunnen bemachtigen. En jij vraagt je af of het de moeite waard is ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef Mindlight het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Seppi pakt set 1 in de tie-break van Hrbaty met 10-8.
Alsof ze iets beters hebben om een WC aan te geven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef Norrage het volgende:
Dat die Baltacha wildcards blijft krijgen zeg....highest ranking ooit 114 en ze doet nu al 6x op rij mee (1x de 3e ronde gehaald, dat wel).
En ik maar denken dat ze die niet eens had ...quote:
Brenda Schultz-McCarthy!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:01 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Alsof ze iets beters hebben om een WC aan te geven?![]()
Bij Roland Garros gebeurt het ook veel hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:02 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, die Engelsen vinden het natuurlijk nogal belangrijk dat die Engelsen meedoen...Die Amerikanen ook bij de USO trouwens, maar ik zie Frankrijk of Australie eigenlijk nooit ontelbare wildcards geven aan nobodies....
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dit is behoorlijk kansloos. Doe dan eens een lekker wijf dat niet kan tennissen. Zelfde resultaat dan, exit ronde 1.
lol..quote:
RG gaf percentueel gezien meer WC's aan Fransen dan de Wimbledon aan Engelsen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:02 schreef Norrage het volgende:
Ik zou denken: blijf het investeren in jonge speelsters :/ Zoals zo'n Caveday en geef de rest gewoon aan goede spelers uit het buitenland (zoals bijvoorbeeld een Mahut die nog even kwalificatie moest spelen)
Maar goed, die Engelsen vinden het natuurlijk nogal belangrijk dat die Engelsen meedoen...Die Amerikanen ook bij de USO trouwens, maar ik zie Frankrijk of Australie eigenlijk nooit ontelbare wildcards geven aan nobodies....
Ging niet bepaald makkelijk, Hij serveerde al een keer voor de set en gaf op 5-2 in de TB nog twee servicepunten weg. Als 'ie dan nog de set pakt, is 'ie duidelijk de beterequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef Tim86 het volgende:
tsongaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar dat is ook wel te rechtvaardigen. Frankrijk heeft veel meer grandslamwaardige spelers (plaats 100-200) die net niet het hoofdschema halen. GBr heeft bijna alleen maar prutsers.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:17 schreef Mindlight het volgende:
[..]
RG gaf percentueel gezien meer WC's aan Fransen dan de Wimbledon aan Engelsen.
Jo-Wilfriedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ging niet bepaald makkelijk, Hij serveerde al een keer voor de set en gaf op 5-2 in de TB nog twee servicepunten weg. Als 'ie dan nog de set pakt, is 'ie duidelijk de betere.
Zij slaat geen deuk meer in een pakje boter. Wordt wel afgelost door Kerber als Duitse #1.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef TheArt het volgende:
Groenefeld verloren van Ozegovic, niet gek als je ziet hoeveel die is aangekomen in een half jaar tijd.
Liever de Bakker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:42 schreef TheArt het volgende:
Safin - De Voest 7-6, 6-4
Nog even en we gaan Krajicek op de baan krijgen!
Die is eerder aan de beurt. Stosur nog 2 gamepjes. over 20 minuutjes dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Liever de Bakker.
En nu een break achterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:47 schreef Andiyan het volgende:
Benneteau laat het lelijk liggen. 2 breaks voor, serving for set. nu 2 keer teruggebroken.![]()
Ooh jaquote:
Nee. Niet meegedaan, hij speelde in Rosmalen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ooh ja![]()
Doet hij niet mee? Of is hij niet door de kwalificatie heen gekomen?
Hij speelde Rosmalen, dat is in dezelfde week als Wimbledon kwalies.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ooh ja![]()
Doet hij niet mee? Of is hij niet door de kwalificatie heen gekomen?
Komt zometeen wel op RTL7quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Cerubo het volgende:
Waar kan ik Misa zien?
http://www.channelsurfing.net/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:49 schreef Cerubo het volgende:
kleinzusje waar kijk jij, via welke stream?
Inderdaad, heerlijk om te zien...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Henman op gras blijft vermakelijk om naar te kijken.
Oh echt, kan dat alleen met CCquote:
Ik ook weer even ja. Denk dat Misa dit wel moet kunnen afmaken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef pfaf het volgende:
Goede break Misa, dit mag geen probleem meer opleveren, ik ga terug naar Henman.
RTL gaat toch weer naar de reclame en er zal wel weer nieuws komen oid ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:57 schreef pfaf het volgende:
Goede break Misa, dit mag geen probleem meer opleveren, ik ga terug naar Henman.
Was ook gemakzucht/onderschatting. Ze wilde al wat gas terug nemen voor de volgende ronde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Misa had gisteren die 2de set echt niet mogen verliezen..ik vond haar niet agressief genoeg spelen, blockte teveel services. Hopelijk kan ze het nu wel afmaken.
Moya komt net op 10 - 10, je bent op wegquote:
Idd iets enthousiaster had ook wel gemogenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef leroytje het volgende:
Wat een dramareactie van dat verslaggeversmens![]()
Inderdaad wat tam oid...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef leroytje het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef kassenbouwer het volgende:
Is Henman toevallig om de BBC te zien?
Nou, wat een raar figuur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef leroytje het volgende:
België 2, Sporza enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef kassenbouwer het volgende:
Is Henman toevallig om de BBC te zien?
Naja ik vind dat mens echt bagger!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Idd iets enthousiaster had ook wel gemogen
Ah, volgens onze zuiderburen zitten we in de vijfde en beklijvende set.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
BBC2 heeft trouwens Hewitt, voor de fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |