De ï is stuk voor TT'squote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef Le_Karvski het volgende:
Fix eerst ff je TT, en dan lees ik je post wel.
Dag.
Oh man de plek die ze hebben uitgekozen voor de mond van spongebob...quote:
Dus?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:11 schreef littledrummergirl het volgende:
er bestaan zelfs documentaires overkijk hier maar eens
http://www.documentaire.nl/doc.asp?oId=2750
Dan werkt mijn ï niet in jouw TT.(die valt weg en er staat dan mogolo de) Niet om het één of ander, maar jij hebt de TT in eerste instantie verneuktquote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
Onzin: Dït is een test, dat het wel werkt kïjk ï dan
Nee hoor, kwestie van de juiste toetsencombinatie gebruiken: shift + aanhalingstekens, en dan pas 'i' indrukkenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan werkt mijn ï niet in jouw TT.(die valt weg en er staat dan mogolo de) Niet om het één of ander, maar jij hebt de TT in eerste instantie verneukt
Eehhm.. als je op die link van documentaire.nl klikt, dan zie je linksbovenaan een heuse negroïde mongool. Nu tevreden?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:20 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
Dus?
Waar het mij om gaat, is dat ik een foto van een mongolïde neger kan zien. Dit is een Kaukasische mongool:
[afbeelding].
Ik kan me dus écht geen negroïde mongool voorstellen. En voor degenen die met pics van Indiërs/Indonesiërs op de proppen komen: deze zijn nauw verwant aan de Kaukasische ras, en hebben niks maar dan ook niks met de negroïde ras te maken.
Waar ik dus op zoek naar ben, is een foto van een mongool van negroïde ras. Zo'n eentje, maar dan van negroïde ras:
[afbeelding]
Oh sorry, ik heb de pics altijd uitstaan. Dacht dat het een samenvatting van een docu wasquote:Op maandag 25 juni 2007 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
Eehhm.. als je op die link van documentaire.nl klikt, dan zie je linksbovenaan een heuse negroïde mongool. Nu tevreden?
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
Nee hoor, kwestie van de juiste toetsencombinatie gebruiken: shift + aanhalingstekens, en dan pas 'i' indrukken.
ï <----quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
FF serieus, waarom doet het dan wel bij mij, en bij jou niet.
die "samenvatting"heb je blijkbaar ook al niet gelezenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:26 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb de pics altijd uitstaan. Dacht dat het een samenvatting van een docu was.
Maar hij ziet niet echt 100% neger uit, beetje Hindoestaans zelfs. En dat is dus weer van het Kaukasische ras. Hoe dan ook, hij ziet wat anders uit dan de gebruikelijke blanke mongolen.
Weet je wel iets af van de geschiedenis van Surinamequote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die "samenvatting"heb je blijkbaar ook al niet gelezenze is niet kaukasisch, maar surinaams.
Hoe kan dat nou? Waarom doet het wel bij mij, en bij jou nietquote:Op maandag 25 juni 2007 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
ï <----
In de TT komt er bij mij dan een lege plek
Okay, opgelost, geen slotje (IE7 geeft gewoon een blanco)quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Waarom doet het wel bij mij, en bij jou niet.
Zowel in Firefox als in IE doet m'n ï in TT wel.
Mochten ze bestaan, waarom is het dan zo moeilijk een foto te vinden op internet? Ik heb ook nog nooit een mongoloïde neger gezien.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Clyde_Frog het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan een mongolide neger? (...) We zien ze niet vaak, omdat we niet midden in Afrika zitten, en de aandoening komt nu niet bepaald 9 op de 10 voor, maar ze zullen geheid bestaan.
ms komen ze bij negers ook wel minder voor.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mochten ze bestaan, waarom is het dan zo moeilijk een foto te vinden op internet? Ik heb ook nog nooit een mongoloïde neger gezien.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
Weet je wel iets af van de geschiedenis van Suriname.
De grootste groep surinamers zijn van Indische afkomst (Hindoestanen), en die zijn weer van Kaukasische afkomst.
Dus er is een kans dat deze Surinaamse van Hindoestaanse afkomst is. Er zijn ruwweg 4 rassen:
De indianen (voornamelijk bloedgroep A, de Aborginals zijn ook de afstammelingen ervan). Deze ras is bijna uitgestorven.
De negroïde ras (voornamelijk bloedgroep B, alles beneden Sahara, want ze konden de Sahara niet oversteken).
De Kaukasische ras (Heel Europa, India, Indonesië, Midden-Oosten, West-Rusland, Noord-Amerika, etc. En ja, de Marokkanen zijn ook van Kaukasische afkomst).
De Mongolische ras (China, Japan, Thailand, enzovoorts).
De Kaukasische ras trok van India door Pakistan, Midden-Oosten, Turkijke, Oost-Europa, West-Europa en uiteindelijk belandde het in Noord-Amerika. Ze hebben de Indianen verdreven, en de negroïde ras als slaven gebruikt.
en dat vind jij eenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
De grootste groep surinamers zijn van Indische afkomst (Hindoestanen), en die zijn weer van Kaukasische afkomst.
Dus er is een kans dat deze Surinaamse van Hindoestaanse afkomst is. Er zijn ruwweg 4 rassen:
De indianen (voornamelijk bloedgroep A, de Aborginals zijn ook de afstammelingen ervan). Deze ras is bijna uitgestorven.
De negroïde ras (voornamelijk bloedgroep B, alles beneden Sahara, want ze konden de Sahara niet oversteken).
De Kaukasische ras (Heel Europa, India, Indonesië, Midden-Oosten, West-Rusland, Noord-Amerika, etc. En ja, de Marokkanen zijn ook van Kaukasische afkomst).
De Kaukasische ras trok van India door Pakistan, Midden-Oosten, Turkijke, Oost-Europa, West-Europa en uiteindelijk belandde het in Noord-Amerika. Ze hebben de Indianen verdreven, en de negroïde ras als slaven gebruikt.
Ben jij ook een lief mongooltje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij worden handicaps in die culturen helemaal niet zo geaccepteerd als in onze westerse cultuur, en die mensen worden enorm vaak binnengehouden en verstopt voor het grote publiek. Triest maar waar.
Zelf heb ik een turks buurjongetje rondlopen en die heeft het Syndroom van Down, echt een lief mongooltje om te zien.
Volgens mijn zijn Indiers geen caucasians, hoor, er komen wel groepen voor in India die er toe behoren.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef HAHAHA het volgende:
[..]
De indianen (voornamelijk bloedgroep A, de Aborginals zijn ook de afstammelingen ervan). Deze Dit ras is bijna uitgestorven.
De Het negroïde ras (voornamelijk bloedgroep B, alles beneden Sahara, want ze konden de Sahara niet oversteken).
De Het Kaukasische ras (Heel Europa, India, Indonesië, Midden-Oosten, West-Rusland, Noord-Amerika, etc. En ja, de Marokkanen zijn ook van Kaukasische afkomst).
De Het Mongolische ras (China, Japan, Thailand, enzovoorts).
De Het Kaukasische ras trok van India door Pakistan, Midden-Oosten, Turkijke, Oost-Europa, West-Europa en uiteindelijk belandde het in Noord-Amerika. Ze hebben de Indianen verdreven, en de het negroïde ras als slaven gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |