het is irrelevant, de titel van het filmpje en de bespreking erover op de streams zeggen genoeg - ik vind je achterlijk dat juist jij al mod nog even die link gaat posten - aandacht verdient dit dientquote:Op maandag 25 juni 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Het is relevant en je hoeft het niet aan te klikken.
What's new?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat ze zich dood irriteert aan Lieke en dat ze haar een stom wijf vindt.
Die cap net op dit moment plaatsenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:17 schreef OudFruit het volgende:
[afbeelding]
De groupies van Natasia en Amanda weten de locatie wel mocht die dag er ook komen
en dat gaat jaap of dennis echt niet doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft een perfect plan om Brian op de stoel te krijgen en BAN gek te maken. Hij zegt dat Jaap alleen Dennis even over moet halen om op Brian te stemmen en niet op Lieke.
het klonk inderdaad slim, ben benieuwd of het gaat werken.........als het werkt, dan toont het het verschil tussen de 2 kampen!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft een perfect plan om Brian op de stoel te krijgen en BAN gek te maken. Hij zegt dat Jaap alleen Dennis even over moet halen om op Brian te stemmen en niet op Lieke.
Niet zal je wel bedoelen denk ik. Ik denk dat Huub Jaap door heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef MissSomebody het volgende:
Heeft Huub Jaap nu echt net door..??
Je inbox zit volquote:Op maandag 25 juni 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
Gatver........ Natasja met haar blote bollen tegen het raam.
ik denk dus van niet,verdikkemequote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Niet zal je wel bedoelen denk ik. Ik denk dat Huub Jaap door heeft
Mag ik even een teiltje?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Dat maakt ons zo bijzonder dat wij je zo in de groep hebben gesloten"
Tegen....Dennis?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Jaap vast wel. Nu is alleen even de vraag hoe slim Dennis werkelijk is. Als hij Lieke op de stoel zet ipv Brian, dan denk ik dat de jongen een enorm probleem heeft.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
en dat gaat jaap of dennis echt niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |