Welnee, dat dacht debiele Brian.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp nu dat WB en Huub ook 3 vrienden uit mogen nodigen voor de bachelorsparty van Japio.
Nee, WB had dat verkeerd begrepen. Alleen Japio mag uitnodigenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp nu dat WB en Huub ook 3 vrienden uit mogen nodigen voor de bachelorsparty van Japio.
die is nuchterquote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef fredfik het volgende:
wat is er met amanda aan de hand??
oprotten met die shitquote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verwijder em maar als het niet kan hier, maar dit is het filmpje waar ze over spraken.
[url]_/url]
En jij denkt dat wij daar op zitten te wachten?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Verwijder em maar als het niet kan hier, maar dit is het filmpje waar ze over spraken.
http://www.anus.com/etc/housewitz/housewitz.swf
Dat komt straks met een ruziequote:Op maandag 25 juni 2007 22:03 schreef mootie het volgende:
Moet Natasja nu niet gillen: Ja Jaap, nu krijg je alle joden achter je aan! Pas maar op als je buiten komt! Jij moet ook een keer naar buiten!!
? welk filmpje?quote:Op maandag 25 juni 2007 21:58 schreef Gert het volgende:
Eén van de vrienden van Jaap is verantwoordelijk voor het beruchte Housewitz-filmpje.
De bewuste foto is een popcultuur-ikoon geworden in de loop der jaren..........het ligt er maar aan wat je politieke idee-en zijn, vergeet niet: de SP is de derde politieke partij in NL........da's een boel mensen!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ook weer niet iemand om zomaar aan de wand te hangen ter decoratie...
Ow, ok , ty.quote:
De maker van Housewitz heet Dicky Thijssen. Die is toen door de schijnheilen van Geen Stijl nog flink door de mangel gehaald.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jaap had eerder al een keer verteld dat het Sjoerd is, de webmaster van kingjaap
Wie er niet op zit te wachten, die klikt nietquote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij daar op zitten te wachten?![]()
Schandalig, maar nog onbegrijpelijker met zijn joodse achtergrond.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
Dit is het filmpje waar Huub zo lacherig over deed.![]()
Heb je zelf die wikipagina gelezen?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:06 schreef paraquat het volgende:
[..]
De bewuste foto is een popcultuur-ikoon geworden in de loop der jaren..........het ligt er maar aan wat je politieke idee-en zijn, vergeet niet: de SP is de derde politieke partij in NL........da's een boel mensen!
Stel je niet aan zeg. Het is relevant en je hoeft het niet aan te klikken.quote:
Ik weet niet of JIJ daarop zit te wachten, maar misschien willen meer mensen zoals ik het wel uit eerste hand zelf beoordelen. Het is een zure grap, en niet smaakvol. Maar ik kan me wel weer voorstellen hoe het tot stand komt bij dronken pubers die niet wisten waar ze mee bezig waren.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij daar op zitten te wachten?![]()
Die hoefden niet meer te stemmen, het ging om een meerderheid.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
Ik heb de stemmen van Brian en Dennis gemist? Wil iemand me even bijpraten?
die heb ik ook gemist maar die waren niet echt meer nodig denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
Ik heb de stemmen van Brian en Dennis gemist? Wil iemand me even bijpraten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |