quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:[..]
ook dat heeft hij zelf wel eens genoemd (Asperger) maar het schijnt dat hij meerdere diagnoses heeft en dat er geen psychiater is die hem hierin duidelijkheid kan verschaffen. Maar ook dat doorgaan als hij boos is door grenzen van "normale mensen heen"dat is zo typerend voor asperger
Deze randebiele aanrander heeft geen asperger als hoofdtypering van zijn afwijking.
Dat deze vijfde colone gast zwaar gestoord gedrag heeft is voor iedereen duidelijk. Dat deze randdebiele aanrander door de politie zou moeten worden opgepakt en voor aanranding zou moeten worden aangeklaagd is ook wel duidelijk.
Dat de Erasmus Universiteit en de daar afgestudeerden c.q. studenten bezwaar zouden moeten maken tegen de wijze waarop hun goede naam en eer aangetast wordt lijkt me niet meer dan normaal (ik snap niet dat die universiteit nog geen stappen heeft gezet om de ingeschrevene te verwijderen als student.... heeft die school geen norm en moraal? Geen naam hoog te houden? Lul de aanrander zou zeggen: Ik snap het zelluf niet)
Dat de totaal doorgeslagen Flens en Stijn niks doen is duidelijk. Die kwijlen soppend bij beelden van de abu graib. Die kijken verheerlijkt naar het schouwspel van martelingen in hun vrije tijd? Die vieren iedere moord als tijdverdrijf en betreuren het dat ze niet in de tweede wereldoorlog mochten meedraaien. Er zijn nu eenmaal van dat soort idioten.
Van het soort mafkezen die een massamoordenaar als Che Guevara aan de muur ophangen als wanddecoratie. Als dagelijkse portie inspiratie. Je mag hopen dat dit soort .... volk ooit tegenover een rechter komt en beseft dat NIEMAND weg komt met deze troep!