Oh, dat was ik die dat deed...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet voor orenmafia uitgemaakt
Of er wel genoeg ruimte voor zijn familie is op de bruiloft.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:30 schreef Copycat het volgende:
Ik sluit weer even aan. Met de vraag: waarover maakt Jaap zich zorgen?
HEHE dat bedoelde ik dus ookquote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef waxmask het volgende:
Even voor Beequeen:
Er wordt GEEN , ik herhaal GEEN info bij WIE ONLINE op de orginele site van HUUB uit jouw siggy.
En om dat te bewijzen heb ik het bewijs dat er GEEN info in de contacten staat hier geplaatst:
W.I.E. Online
natwordgek,ALLEEN INFO HUUB IS,derilinjaildrugs,Goedzo HUUB!,Ashrak,renee,JAAP-VERRADER-PASOP!,d/j wiljouweg,www.huubdebeste.nl,jaapnietvertrouwenpl,mamaplientje,JAAP GA JE NAAIEN,hleestnietmeerstop,ganietvreemdmor,Jij&SylAlleenGeenNat,bel je pa,its me,Mirjan,KNUF VAN KAAT,jaap lult alles door,WELOVEYOU,Maine,wilhuupketerug,yali,MONIQUE,br nkt am vr backup,doe morgen niks,GEERT,denkomtuitgayscene,APELDOORN,pasopvoordennis,STREAMERSBOOSOPREGIE,Vertrouw je gevoel!,ZEG DAG AF HVLIEKE,Romy123,Liekeissuperhouvast!,JAAP IS EEN RAT PAS,NU STOPPEN!!,a wil groupie verpes,DAVE,bella,Jaap,is Judas,BEWONERS ZIEN DITOOK,100 gast(en)
286 25-06-2007
Da's dan duidelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef waxmask het volgende:
Even voor Beequeen:
Er wordt GEEN , ik herhaal GEEN info bij WIE ONLINE op de orginele site van HUUB uit jouw siggy.
En om dat te bewijzen heb ik het bewijs dat er GEEN info in de contacten staat hier geplaatst:
W.I.E. Online
natwordgek,ALLEEN INFO HUUB IS,derilinjaildrugs,Goedzo HUUB!,Ashrak,renee,JAAP-VERRADER-PASOP!,d/j wiljouweg,www.huubdebeste.nl,jaapnietvertrouwenpl,mamaplientje,JAAP GA JE NAAIEN,hleestnietmeerstop,ganietvreemdmor,Jij&SylAlleenGeenNat,bel je pa,its me,Mirjan,KNUF VAN KAAT,jaap lult alles door,WELOVEYOU,Maine,wilhuupketerug,yali,MONIQUE,br nkt am vr backup,doe morgen niks,GEERT,denkomtuitgayscene,APELDOORN,pasopvoordennis,STREAMERSBOOSOPREGIE,Vertrouw je gevoel!,ZEG DAG AF HVLIEKE,Romy123,Liekeissuperhouvast!,JAAP IS EEN RAT PAS,NU STOPPEN!!,a wil groupie verpes,DAVE,bella,Jaap,is Judas,BEWONERS ZIEN DITOOK,100 gast(en)
286 25-06-2007
Zei hij dat? Ik krijg zelf de indruk dat hij zich zorgen maakt om zijn relatie met Huub.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:30 schreef Copycat het volgende:
Ik sluit weer even aan. Met de vraag: waarover maakt Jaap zich zorgen?
Ik zeg pleur Theo erin als Jaap's sidekick :pquote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
Theo heeft heel veel positieve reacties gehad op zijn bezoek aan de villa. Er kijken echt veel mensen.
Oh ja, dat zou me een pret gevenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zeg pleur Theo erin als Jaap's sidekick :p
Ik papegaai enkel de TT naquote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
Zei hij dat? Ik krijg zelf de indruk dat hij zich zorgen maakt om zijn relatie met Huub.
zo zo...die dennis!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:31 schreef waxmask het volgende:
Even voor Beequeen:
W.I.E. Online
286 25-06-2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |