Ja net zo als ze van hoe heet hij ook al weer hield? na 1 week ging ze al vreemd.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Welnee, ze doet het zo voorkomen. Het is gewoon een hoer eerste klas.
kloptquote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd volgens Robert, Amanda is een prinsesje, net een engeltje...
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, alhoewel ik die brian ook niets vindt, ze houdt echt van hem.
Ze valt niet meteen op zijn uiterlijk. Daarom zei ze dat. Maar toen ze hem beter leerde kennen is dat 100% veranderd.quote:bij lieke heb ik echt het idee is voor de backing.
lieke heeft ook meerdere malen toegegeven dat ze huub buiten de kooi geen geschikt materiaal zou vinden
Ik weet zeker dat Lieke gek is op Huubquote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, alhoewel ik die brian ook niets vindt, ze houdt echt van hem.
bij lieke heb ik echt het idee is voor de backing.
lieke heeft ook meerdere malen toegegeven dat ze huub buiten de kooi geen geschikt materiaal zou vinden
waarom? die link staat al in je naam.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als ik zou willen spammen zou ik wel een link in mijn ondertitel hebben hoor ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Ik denk eraan om de groupiedag af te zeggen.
Ik krijg het gevoel dat die hele groupiedag een farce is. Sneu voor de sukkeltjes die zich hebben ingeschreven, maar ach.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch een heel verschil met de player die vond dat alles moest kunnen toen ze nog niet in de villa zat![]()
Amanda heeft gewoon al met heel veel personen bewezen dat ze geilt op aandacht en iedereen dan over zich heen laat gaan. Ze kan niet zonder vriend. Amanda leeft op aandacht van mannen. Ze kan niet zonder en ze doet alles om dat te krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja net zo als ze van hoe heet hij ook al weer hield? na 1 week ging ze al vreemd.![]()
Rot toch eens op met die kutplaatjes.quote:
zoenen is toch niet erg, als ik uitga en ik heb wat teveel op gebeurt er ook wel eens wat, who caresquote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
amanda houdt van iedereen ze zoent ook huub regelmatig op de mond verder zoent ze met lieke, mitch en verder ben ik de namen van al die anderen vergeten. Ze had een zg relatie toen ze de kooi inging maar binnen 2 dagen lag ze te soppen met rat
tuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als ik zou willen spammen zou ik wel een link in mijn ondertitel hebben hoor ?
Slim, en goed voor zijn popupoll.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:56 schreef ericahysterica het volgende:
huub denkt erover om de groupie dag af te zeggen vanwege Lieke
Allemaal stagiairesquote:Op maandag 25 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van hetzelfde kaliber als de Villa Vandaagschrijvers.
Ja , en kun je die aanklikken? Nee dus. Dus alleen mensen die echt interesse hebben typen die link in. Maar zullen we on topic gaan?quote:
Interessant zal het in elk geval niet zijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat die hele groupiedag een farce is. Sneu voor de sukkeltjes die zich hebben ingeschreven, maar ach.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg het gevoel dat die hele groupiedag een farce is. Sneu voor de sukkeltjes die zich hebben ingeschreven, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |