dat zou fijn zijn maar ik heb het wehkampboekie al uitquote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef patist het volgende:
[..]
ik denk dat dennis net zo snel weg is als ik door een wehkamp boekie blader
dennis lijkt mij het type van ken ik jou ergens van"" offfffffff kom je hier vaker"" offffffff wat kijk je boos""quote:Op maandag 25 juni 2007 20:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Pinky Winky Midget doet helemaal niet aan volgende ochtenden met vrouwen.![]()
ja ;ieke heeft dat gemist want die was te druk bezig om rondjes te rennen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:43 schreef scanman01 het volgende:
Lieke vraagt of Dennis agressief is.
Dennis: "Kan ik worden"
Dat hebben we al wel gezien afgelopen nacht.
flikker op dennis neuqerquote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef shinegoldie het volgende:
wanneer zijn die 2 groepen gevormt eigenlijk? zijn er ook weleens 3 groepen geweest? t zou cool zijn als dennis en jaap samen een groep vormen en maybe de nieuwe bewooner erbij
Ligt aan de camera ofzo, want als je op die zelfde stream Jaap ziet is het wel goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vervelend ie vervormde streams, je kunt geen behoorlijke cap meer maken.
jawel hoor, heb hier overigens ergere dingen gelezen dan hoer.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef 2live het volgende:
[..]
Robert mag eigenlijk niet schelden, maar zijn moeder kijkt niet mee.![]()
Of mag ik jou epileertang even lenenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dennis lijkt mij het type van ken ik jou ergens van"" offfffffff kom je hier vaker"" offffffff wat kijk je boos""![]()
![]()
![]()
Nee dan hebben ze hem al de deur uitgeschopt.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Pinky Winky Midget doet helemaal niet aan volgende ochtenden met vrouwen.![]()
Voor mij zijn ze echt allemaal te uitgerekt in verticale richting.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt aan de camera ofzo, want als je op die zelfde stream Jaap ziet is het wel goed.
Punt duidelijk, klaar nu?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel hoor, heb hier overigens ergere dingen gelezen dan hoer.
kan het ook niet helpen, vind lieke echt een hoer.
Geeft niets. De rest ziet dat Amanda juist de hoer is. Die gaat door het leven op kosten van anderen. Dat is toch al wel overduidelijk. Ze kan zelf niets.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel hoor, heb hier overigens ergere dingen gelezen dan hoer.
kan het ook niet helpen, vind lieke echt een hoer.
Stream 1 en 3 zijn vervormd.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt aan de camera ofzo, want als je op die zelfde stream Jaap ziet is het wel goed.
m.a.w blablabla. hoop lucht, weinig windquote:Op maandag 25 juni 2007 20:43 schreef 2live het volgende:
jaap; grotere belangen snap jezelf.....Brian ga ik nooit vergeven......ik ben altijd vaag daarom word ik niet op mijn woord geloofd.
En dat fysiek afreageren op een vrouw?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
Japio is dus duidelijk nog pissed over de CORAadresgate.
Al woog hij 80 kilo, zulke dingen mogen gewoon niet gebeurenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
Jaap schijnt niet te begrijpen dat je als man van 170 kerel niet de kleren van een meisje van 60 kg kan rukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |