huub tegen Lieke: ik denk dat jaap alles bespreekt met Dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft door dat Jaap niet te vertrouwen is.
Als autist heeft Japio het wel eens extra moeilijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens mij baalt Jaap een beetje dat Huub boos op m is. Hij oogt nerveus
Goed zo. Ik denk dat dit Jaap populariteit gaat kosten trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub tegen Lieke: ik denk dat jaap alles bespreekt met Dennis![]()
oooo gelukkigquote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaap zegt ook :er ontgaan mij wel meer dingen of ik snap wel meer dingen niet of dat had ik echt niet verwacht.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Als autist heeft Japio het wel eens extra moeilijk.![]()
Dat had ik al voorspeld.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft door dat Jaap niet te vertrouwen is.
Hij heeft geen andere keus, met die stelletjes in huis die elkaar toch niet wegstemmen en Natasia die niet weggestemd wordt. Jaap zoekt ook back-up en aan Eric had hij niets.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Jaap met Dennis doet me erg denken aan Jaap met Brian in het begin.
Geen mensenkennis, geen inzicht in wat de ander met hem doet of wat hij er voor zichzelf mee wint.
Jaap met iedereen is zo. Hij mist gewoon ieder invoelend vermogen en moet alles van anderen horen, opschrijven en analyseren. Men wil er niet aan, maar ik ben nog steeds van mening dat hij aan Asperger of varianten lijdt.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Geen mensenkennis, geen inzicht in wat de ander met hem doet of wat hij er voor zichzelf mee wint.
Dat klinkt me als muziek in de oren. Dennis vraagt binnen afzienbare tijd zijn 24 uur aan (hoop ik ). Demins zit er niet ver naast.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Ik geloof niet dat men dat nou zozeer ontkent. Zelf denk ik dat het voornamelijk een sociaal manco is; eerst dacht ik ook aan Asperger.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jaap met iedereen is zo. Hij mist gewoon ieder invoelend vermogen en moet alles van anderen horen, opschrijven en analyseren. Men wil er niet aan, maar ik ben nog steeds van mening dat hij aan Asperger of varianten lijdt.
Dat lijkt me wel een realistische visiequote:Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Lieke tegen Huub: "Jaap wil een wat veilger backup, omdat wij elkaar al hebben"
En Dennis heeft net hetzelfde uitgesproken tegen Lieke,quote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef ericahysterica het volgende:
Erg grappig om die lijst is te lezenquote:[b]Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef _-inge-_ het volgende:[/b
Waarom zegt hij niet gewoon dat hij deze info op zijn weblog heeft gelezen. Nieuwe aanmelders op zijn blog hebbenh (heel slim) deze info opgenomen in hun gebruikersnaam en deze zijn te lezen door Huub.
Dat weten de redactie en streamers toch al wel!
Even terzijde, maar ik moet het een keer kwijt: Sinds Dennis er is, moet ik vaak 2x lezen voordat ik besef dat er Dennis staat en niet Deminsquote:Op maandag 25 juni 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat klinkt me als muziek in de oren. Dennis vraagt binnen afzienbare tijd zijn 24 uur aan (hoop ik ). Demins zit er niet ver naast.
ook dat heeft hij zelf wel eens genoemd (Asperger) maar het schijnt dat hij meerdere diagnoses heeft en dat er geen psychiater is die hem hierin duidelijkheid kan verschaffen. Maar ook dat doorgaan als hij boos is door grenzen van "normale mensen heen"dat is zo typerend voor aspergerquote:Op maandag 25 juni 2007 21:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Jaap met iedereen is zo. Hij mist gewoon ieder invoelend vermogen en moet alles van anderen horen, opschrijven en analyseren. Men wil er niet aan, maar ik ben nog steeds van mening dat hij aan Asperger of varianten lijdt.
Dat heeft ie op de streams al kunnen zien, dat ze dat altijd doet.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En Dennis heeft net hetzelfde uitgesproken tegen Lieke,
ik denk dat je alles door bespreekt met Huub.
Dit gaat Jaap denk ik ook flink wat kosten. Helemaal omdat Dennis en Jaap gewoon niks is. No chemistry whatsoever. En als Jaap daalt in de popo dan draait ie gelijk 180 graden om.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed zo. Ik denk dat dit Jaap populariteit gaat kosten trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |