heb je lang volgehouden ik 1.33quote:Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Prosac het volgende:
ik heb nu 5 minuten van de ontbijt ruzie gezien.
![]()
![]()
![]()
Wat zijn ze stoer als Huub er niet bij is.
Zo is het!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Het is eigenlijk bij de beesten af dat jaap zo de kleren van Lieke's lijf mag trekken en dat Lieke dus nauwelijks iets terug mag doen. Ze moest gewoon vluchten, dat was haar enige mogelijkheid. Schandalig dat dit door de redactie wordt toegestaan. Je zou zeggen dat Lieke hem gewoon een mep moet verkopen, maar dan ligt Lieke uit het programma. Geen optie dus. Ze kan alleen maar vluchten.
Uit principe zou gewoon niemand meer moeten kijken. Dit slaat nergens meer op.
Ja maar hij is niet bang hoor en dat x100.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef neehe het volgende:
Ha Ha, hij is zo verlegen als de pest, en hij durft nu ook al niet te zingen, nee die is zo weg, Dag dennisssss.
soory wist niet hoe en watquote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef MissSomebody het volgende:
Moet het niet COS 1807 zijn..??
Jeetje..maakt niet uit hoor. Ik doe het zelf nooit, het was een goed bedoelde opmerking, opbouwend dus....quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef johngrisham het volgende:
[..]
soory wist niet hoe en wat
duurde zo lang
is 1e keer voor mij
Wat doet VOL dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef elcastel het volgende:
Huub z'n weblog heeft opeens 2 keer zoveel bezoekers. Dus de actie van V-O-L werkt kennelijk.
Hij kan zo in de Wehkampcatalogusquote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
De standaard pose van Dennis.
[afbeelding]
welke actie?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef elcastel het volgende:
Huub z'n weblog heeft opeens 2 keer zoveel bezoekers. Dus de actie van V-O-L werkt kennelijk.
En dat gedril/loopje van hem heen en weer.......quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Je bent een held. Kijk even naar de vorige COSSEN, openingshaakjes enzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef johngrisham het volgende:
[..]
soory wist niet hoe en wat
duurde zo lang
is 1e keer voor mij
Ik las iets over regelmatig zijn weblog bezoeken en andere mensen aansporen dat ook te doen. Zoiets.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef noekje het volgende:
Wat doet VOL dan?
dat hebben we al zo vaak gemerkt, daarom zal hij ook niet gauw nummer 1 in de popoll worden denk ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:15 schreef Donnie29 het volgende:
Wel grappig dat Jaap zo doorslaat naar Lieke toe, maar toen Brian Cora's adres scandeerde door de ether, was hij zo boos, en zou Brian 24/7 terroriseren maar........... hij doet helemaal geen ene zak. Dus is Jaap ook een angsthaas.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
ik denk juist de streamers dit zijn de fans, sorry ik niet, maar de het meerendeel wel denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef 2live het volgende:
Jaap is alleen maar gevoelig voor argumenten of iets wel of niet de uitzending haalt.
Jaap vergeet dat de sms-jes niet alleen van de tv kijker komen maar ook van de streamers en die zien vrijwel alles.
Zet je geluid vast wat zachter.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:16 schreef Gigageil het volgende:
Och jee, gaan we dat weer krijgen....Nasty aan de Bailys......kan over een half uurtje niet meer normaal doen.....![]()
Het wordt tijd dat een actie als die van Jaap keihard wordt afgestraft. Maar dat zal helaas weer niet gebeuren. Ondertussen denkt Jaap dat hij wel prima bezig is.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef 2live het volgende:
Jaap is alleen maar gevoelig voor argumenten of iets wel of niet de uitzending haalt.
Jaap vergeet dat de sms-jes niet alleen van de tv kijker komen maar ook van de streamers en die zien vrijwel alles.
Ja en nu over Liekequote:Op maandag 25 juni 2007 20:18 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
hehe Huub heeft het ook al door: ik ben benieuwd hoe het met Natasia & Wilgo gaat.
de ellende is dat zij op onverwachte momenten uithaaltquote:
ik blijf nog steeds hopen op post en boetes voor jaap en dennis. Oke ik ben een optimist. (soms dan)quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat een actie als die van Jaap keihard wordt afgestraft. Maar dat zal helaas weer niet gebeuren. Ondertussen denkt Jaap dat hij wel prima bezig is.
Na het haargebeuren zondag met Patricia, begin ik ook te twijfelen. Ze deed wat rare uitspraken over haar 10 K, maar ze kon er niet op doorgaan. Daarna een hoop gefluister, onverstaanbaar dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap vermoedt, weet het bijna zeker, dat Tas eerder weg gaat..![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat een actie als die van Jaap keihard wordt afgestraft. Maar dat zal helaas weer niet gebeuren. Ondertussen denkt Jaap dat hij wel prima bezig is.
en daarna ging de stream even op het huis tot ze uitgepraat warenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na het haargebeuren zondag met Patricia, begin ik ook te twijfelen. Ze deed wat rare uitspraken over haar 10 K, maar ze kon er niet op doorgaan. Daarna een hoop gefluister, onverstaanbaar dus.
Sterker nog, Jaap legt het eerst aan de redactie voor of het goed is als hij een team met Dennis gaat vormen. Serieus! Poppetje Jaap ipv terror Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef 2live het volgende:
[..]
dat denkt hij. Totdat de redactie hem mss duidelijk maakt dat die actie naar Lieke toe niet echt goed is voor zijn imago, dan draait hij om als een blad aan een boom. Want Jaap doet niks meer als de redactie dat niet goedkeurt.
Daarentegen weet ik niet of ze Jaap wel beschermen zoals ze dat met anderen doen, ligt eraan hoe belangrijk ze zijn karakter vinden voor het programma.
Dat soort uitspraken heeft hij denk ik vaak op de streams gezien.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zegt dat het 24 uur per dag terror tegen Huub wordt als Huub iets bij hem flikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |