heb je lang volgehouden ik 1.33quote:Op maandag 25 juni 2007 19:48 schreef Prosac het volgende:
ik heb nu 5 minuten van de ontbijt ruzie gezien.
![]()
![]()
![]()
Wat zijn ze stoer als Huub er niet bij is.
Zo is het!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Het is eigenlijk bij de beesten af dat jaap zo de kleren van Lieke's lijf mag trekken en dat Lieke dus nauwelijks iets terug mag doen. Ze moest gewoon vluchten, dat was haar enige mogelijkheid. Schandalig dat dit door de redactie wordt toegestaan. Je zou zeggen dat Lieke hem gewoon een mep moet verkopen, maar dan ligt Lieke uit het programma. Geen optie dus. Ze kan alleen maar vluchten.
Uit principe zou gewoon niemand meer moeten kijken. Dit slaat nergens meer op.
Ja maar hij is niet bang hoor en dat x100.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef neehe het volgende:
Ha Ha, hij is zo verlegen als de pest, en hij durft nu ook al niet te zingen, nee die is zo weg, Dag dennisssss.
soory wist niet hoe en watquote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef MissSomebody het volgende:
Moet het niet COS 1807 zijn..??
Jeetje..maakt niet uit hoor. Ik doe het zelf nooit, het was een goed bedoelde opmerking, opbouwend dus....quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef johngrisham het volgende:
[..]
soory wist niet hoe en wat
duurde zo lang
is 1e keer voor mij
Wat doet VOL dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef elcastel het volgende:
Huub z'n weblog heeft opeens 2 keer zoveel bezoekers. Dus de actie van V-O-L werkt kennelijk.
Hij kan zo in de Wehkampcatalogusquote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
De standaard pose van Dennis.
[afbeelding]
welke actie?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef elcastel het volgende:
Huub z'n weblog heeft opeens 2 keer zoveel bezoekers. Dus de actie van V-O-L werkt kennelijk.
En dat gedril/loopje van hem heen en weer.......quote:Op maandag 25 juni 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
De standaard pose van Dennis.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |