Puikend!quote:
Ik weet het eigenlijk nieteensquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef RickoKun het volgende:
PUKKELARM BG!
Echt niet, het was pas een gay topic als ik mijzelf oraal zou bevredigen en daar fotos van zou maken en dat dan in de OP zetten zeg maar, en daar dan bij grinikken en dan mastruberen irl, en dan users als priyantha en wizarddragon uitnodigen in dit topic.quote:
True.. Maar je buik staat erop... en die isquote:Op maandag 25 juni 2007 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Echt niet, het was pas een gay topic als ik mijzelf oraal zou bevredigen en daar fotos van zou maken en dat dan in de OP zetten zeg maar, en daar dan bij grinikken en dan mastruberen irl, en dan users als priyantha en wizarddragon uitnodigen in dit topic.
Dan was het een gay topic, waids.
Ben jij 14? dan zou het je post iig verklaren.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
True.. Maar je buik staat erop... en die is![]()
vies en behaard
![]()
Nogmaals, de echt geile en lekkere vrouwen vallen op buiken met haar erop. Jochies van 19 met een blote kale bast worden door de babes van de wereld keihard uitgelachen. Misschien dat een of ander ranzig breezer sletje van 16 het lekker vindt, zo'n kaal geval, maar dat soort chicks zou ik dan weer van m'n lul afslaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
True.. Maar je buik staat erop... en die is![]()
vies en behaard
![]()
Nee, jouw topics trekken volle zalenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:57 schreef Paltos het volgende:
Altijd zo'n hoog-gehalte, die topics van jou.
Woei!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:56 schreef Motek het volgende:
Here Here Here...ik ben apuh-trots !
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Nogmaals, de echt geile en lekkere vrouwen vallen op buiken met haar erop. Jochies van 19 met een blote kale bast worden door de babes van de wereld keihard uitgelachen. Misschien dat een of ander ranzig breezer sletje van 16 het lekker vindt, zo'n kaal geval, maar dat soort chicks zou ik dan weer van m'n lul afslaan.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen, natuurlijk is BG telepatischtisch telepatisch
Haha, hoogquote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Nee, jouw topics trekken volle zalen![]()
Daar deed ik nog geen uitspraken over. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
topics en
replies zijn toevallig wel vaak de leukste!
![]()
Buiken met haarquote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Nogmaals, de echt geile en lekkere vrouwen vallen op buiken met haar erop. Jochies van 19 met een blote kale bast worden door de babes van de wereld keihard uitgelachen. Misschien dat een of ander ranzig breezer sletje van 16 het lekker vindt, zo'n kaal geval, maar dat soort chicks zou ik dan weer van m'n lul afslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |