quote:Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Dirkh het volgende:
Hey, doe eens wat meer moeite voor een OP.
Ja ik vind em ook heel matig Baajquote:Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Dirkh het volgende:
Jij bent zeker de NOOB met bananen?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
![]()
Jij bent zeker de MOD met humor?
Heb ik je nog gequote ookquote:Op maandag 25 juni 2007 20:04 schreef Dirkh het volgende:
Welke pens, dat is geen pens dat is mijn spierbal man...ZUCHHHHTTTTTquote:
shit je hebt mequote:Op maandag 25 juni 2007 20:07 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een nieuwe wortel voor je
[afbeelding]
Misschien wist je het nog niet, maar de echt geile en slimme vrouwen vinden mannen die hun borsthaar afscheren enorme mietjes. En daar hebben ze volkomen gelijk in!quote:
Ik vind het ook wel geilquote:Op maandag 25 juni 2007 20:16 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Misschien wist je het nog niet, maar de echt geile en slimme vrouwen vinden mannen die hun borsthaar afscheren enorme mietjes. En daar hebben ze volkomen gelijk in!
Waarvan acte!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:16 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Misschien wist je het nog niet, maar de echt geile en slimme vrouwen vinden mannen die hun borsthaar afscheren enorme mietjes. En daar hebben ze volkomen gelijk in!
Haar op je rug! Dan ben je een man!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Borsthaar is mannelijk mind you, mannen zonder borsthaar zijn eigenlijk vrouwelijke mannen, ook wel "gladus kippus borstjus homo" genoemd.
Een vrouw heeft een sterke mannelijke man nodig, niet een jongetje met pluisjes op hun bovenlip, en welke vrouw valt er tegenwoordig nog op kale blokjesbuikjes
alleen breezermeisjes die nognooit een echte man hebben gezien.
*kuchdoejenuwelnormaal?*quote:Op maandag 25 juni 2007 20:22 schreef JoeRokocoko het volgende:
Hoe lang was je gebanned BG?
Hoe vaak dan? Ik 1 keer.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoi yvonnepon! Hoe is het met jullie nieuwe hondje trouwens.
En niet meer zo eng lachen
Ik probeer trouwens mijn oude mobiele telefoon terug te vinden zodat ik door fokradio gebeld kan worden
@ Joerocokocokcokcokc oid. Je kunt beter vragen "hoevaak" ben je gebanned
Puikend!quote:
Ik weet het eigenlijk nieteensquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef RickoKun het volgende:
PUKKELARM BG!
Echt niet, het was pas een gay topic als ik mijzelf oraal zou bevredigen en daar fotos van zou maken en dat dan in de OP zetten zeg maar, en daar dan bij grinikken en dan mastruberen irl, en dan users als priyantha en wizarddragon uitnodigen in dit topic.quote:
True.. Maar je buik staat erop... en die isquote:Op maandag 25 juni 2007 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Echt niet, het was pas een gay topic als ik mijzelf oraal zou bevredigen en daar fotos van zou maken en dat dan in de OP zetten zeg maar, en daar dan bij grinikken en dan mastruberen irl, en dan users als priyantha en wizarddragon uitnodigen in dit topic.
Dan was het een gay topic, waids.
Ben jij 14? dan zou het je post iig verklaren.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
True.. Maar je buik staat erop... en die is![]()
vies en behaard
![]()
Nogmaals, de echt geile en lekkere vrouwen vallen op buiken met haar erop. Jochies van 19 met een blote kale bast worden door de babes van de wereld keihard uitgelachen. Misschien dat een of ander ranzig breezer sletje van 16 het lekker vindt, zo'n kaal geval, maar dat soort chicks zou ik dan weer van m'n lul afslaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
True.. Maar je buik staat erop... en die is![]()
vies en behaard
![]()
Nee, jouw topics trekken volle zalenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:57 schreef Paltos het volgende:
Altijd zo'n hoog-gehalte, die topics van jou.
Woei!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:56 schreef Motek het volgende:
Here Here Here...ik ben apuh-trots !
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Nogmaals, de echt geile en lekkere vrouwen vallen op buiken met haar erop. Jochies van 19 met een blote kale bast worden door de babes van de wereld keihard uitgelachen. Misschien dat een of ander ranzig breezer sletje van 16 het lekker vindt, zo'n kaal geval, maar dat soort chicks zou ik dan weer van m'n lul afslaan.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen, natuurlijk is BG telepatischtisch telepatisch
Haha, hoogquote:Op maandag 25 juni 2007 20:58 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Nee, jouw topics trekken volle zalen![]()
Daar deed ik nog geen uitspraken over. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
topics en
replies zijn toevallig wel vaak de leukste!
![]()
Buiken met haarquote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef JoeRokocoko het volgende:
[..]
Nogmaals, de echt geile en lekkere vrouwen vallen op buiken met haar erop. Jochies van 19 met een blote kale bast worden door de babes van de wereld keihard uitgelachen. Misschien dat een of ander ranzig breezer sletje van 16 het lekker vindt, zo'n kaal geval, maar dat soort chicks zou ik dan weer van m'n lul afslaan.
Nou, ik weet niet wat je liever wilt, topics met 2 regeltjes en dan een paar tubgirls.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
WTF dude je heb geen leven!
102 heb je er.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Maakt niet uit berenanus, ik heb menig oud bg topic gemaakt onder invloed
102 topics of 102 notesquote:
Dat is correct. Wel ben ik atletisch gebouwd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:39 schreef ScharrelNeger het volgende:
Je bent anatomisch niet in orde.
en scheert je buikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:59 schreef MASD het volgende:
je maakt de volgende keer wel even je spiegel schoon hè?
niet!!!quote:
in de 70'squote:
Tegenwoordig is een kut met haar al teveel, tsja die wijven nemen ook wraak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:04 schreef MASD het volgende:
[..]
heul nietborsthaar is erotisch en het symboliseert je mannelijkheid
revolutie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een kut met haar al teveel, tsja die wijven nemen ook wraak.![]()
Datte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik zal via onze kerstverlichting op de kerk terugseinen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:34 schreef MASD het volgende:
[..]
slapen is voor watjes
ik zal wel lichtsignalen naar silvolde sturen
Dat doet mijn pik alquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Nouja, watever.. sommige mensen denken nogsteeds dat iedereen een kloon van mij is, zoals mensen dachten dat mijn moeder (motek) op fok, een kloon van mij was...quote:BG / Daniel ® zegt: mijn broertje owneert jou
PIETKLAAS!!!!!!!! zegt:
!
BG / Daniel ® zegt:
tochwel
PIETKLAAS!!!!!!!! zegt:
Mwah
PIETKLAAS!!!!!!!! zegt:
denk het niet he
-quote:Zo'even voor achten een rijmpje te maken,
het is nog een momentje wachten.
Je kunt al die nachten niet slapen, omdat je een topic van mij ..
Al dagen verwachte, nu is het zover.. je kunt nu ontwaken, hebt even gedut.
En tot je geluk is er weer een BG topic bij.
Wacht maar tot je mijn filmpjes hebt gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Gamer_V het volgende:
Je zou een apart subforum moeten krijgen.
Valgers mai wiel jai euk wal ien diet luecke topiek postjsen. hihihi.quote:
Samenvatting:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef gateh het volgende:
samenvatting?
Hihihi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Valgers mai wiel jai euk wal ien diet luecke topiek postjsen. hihihi.
yep. Ik neem daar de tijd voor, ik wil natuurlijk wel wat kwaliteit in mijn topic.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef Pietklaaso het volgende:
Dat was btw ook echt wel anderhalf uur geleden ben je zo lang met die Op bezig geweest?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef yvonne het volgende:
4- Waarom moet je yvonne aanbidden?!?!!? nou hierom, en bevroren saté ook, nou niet aanbidden maar gewoon...kijk niet zo dom.
Waarom moet je yvonne aanbidden:
-Ze rookt zware shag, vrouwen die zware shag roken kunnen niet in hun evolutionaire proces hun stem gebruiken om zich te verdedigen, het is dan ook niet meer dan logisch dat ze daarom een ander mechanisme inschakelen. Meestal een handtas vaker nog een lakschoen.
-Ze is getrouwd met een man die met etenswaren gooit. Dit getuigd van moed.
Want geen enkele vrouw kan eten in hun haar verdragen. En yvonne heeft een wilde bos haar.
-Ze is ondanks de zware shag TOCH niet op haar mondje gevallen, zou ze op haar mondje gevallen zijn dan zou ze vast tanden missen, maar ze mist geen tanden. Daarom is ze vast niet op haar mondje gevallen. Ze drinkt ook leffe, en de meeste bodybuilders gaan daar dood van, want dan krijgen ze aids, maar yvonne niet want yvonne is resistant tegen aids.
Ook lult ze zonder moeite kutnewbies en gobberdommerusers uit, en niet alleen omdat ze knopjes heeft, maar ook omdat ze die puisterige brildragende wannabés irl ook zou pwnten.
-Ze heet yvonne, mensen die yvonne heten ondervinden geen last van saté, ze hebben spieren, en kunnen goed dansen op trommelmuziek.
Mensen die carla heten overigens ook.
aangezien garp geen woord is, neem ik aan dat je kut harp bedoeltquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
aangezien garp geen woord is, neem ik aan dat je kut harp bedoelt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij drinkt wel zijn warme drankjes met zoetjes, dus issie aan de lijnquote:
Nee ik drink mijn warme drankjes niet met zoetjes, die zooi is ziekteverwekkend, ik drink tegenwoordig mijn thee zonder suiker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef -SL- het volgende:
[..]
Hij drinkt wel zijn warme drankjes met zoetjes, dus issie aan de lijn
WDN doen die zoetjes op tafel? Achter je arm?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik drink mijn warme drankjes niet met zoetjes, die zooi is ziekteverwekkend, ik drink tegenwoordig mijn thee zonder suiker.
Die had ik eens gekocht en gebruik ik niet meer na info gehoord en gelezen te hebben over de componenten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
WDN doen die zoetjes op tafel? Achter je arm?
Gooi het dan weg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die had ik eens gekocht en gebruik ik niet meer na info gehoord en gelezen te hebben over de componenten.
Als ik alles zou gebruiken wat binnen handbereik ligt dan had ik geen tijd over om te fokken.
Dit is mijn huisspinquote:Op maandag 25 juni 2007 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een spin, dat zal je er wel niet aan zien maar het is echt een spin.
Ik vind het altijd zielig dat spinnen maar een week ofzo leven (tenzij ik ga stofzuigen, dan korter)
En ze meestal maar door 1 of 2 personen gezien zijn in hun leven, vandaar.. kijk even naar deze spin zodat hij/zij/watever kan voortbestaan
in ons menselijk bewustzijn, tot wij zelf de pijp uit gaan dan iig.
neequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef ehqo het volgende:
Is je broertje aan de speed?
neequote:Zo kijkt hij op de foto.
jaquote:En dat filmpje lijkt een 'morning-after' geval.
jaquote:Oh, en als kers op de taart heeft hij een 'Neophyte' trui aan.
wat, wil je vechten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Volgens mij hebben ze écht de sollicitatieplicht afgeschaft
Ja, dat was die test om te zien of je bisexueel was, en ik heb alles zo hetero mogelijk ingevuld op 2 dingen na en wel met welk geslacht ik het meeste om ging (meer met mijn eigen) en de vraag hoe ik mijzelf noem (ik noem mijzelf wel vaak homo of het nou voor de grap is of wat maar dat vulde ik dus in)quote:
pass die test eens...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, dat was die test om te zien of je bisexueel was, en ik heb alles zo hetero mogelijk ingevuld op 2 dingen na en wel met welk geslacht ik het meeste om ging (meer met mijn eigen) en de vraag hoe ik mijzelf noem (ik noem mijzelf wel vaak homo of het nou voor de grap is of wat maar dat vulde ik dus in)
Wat krijg ik dan als uitslag?
"dat ik waarschijnlijk bisexueel ben"![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:00 schreef Koffiezetter het volgende:
goed topique
Mischien ben je dan een beetje bisexueel, die kunnen het ook vaak niet vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:31 schreef MASD het volgende:
ik heb het niet kunnen vinden waarde BG
De waarheid is een klap in het gezicht.... waarom vat je het zo onsportief op?quote:
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
De waarheid is een klap in het gezicht.... waarom vat je het zo onsportief op?
Ik trek slechts een conclusie uit jouw topic, wees blij.
Ik ga met brechtjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers.
Heb jij al de bisexualiteit test gedaan trouwens?
wat er in zit mot eruitquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
KICKZOOOORRRRRRRRRRR
HHAhahahahahahhHAHAHah!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
Gaan we lollig doen/
GA HUILEN DANquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
Gaan we lollig doen/
KOM VECHTEN DAN! Ik pwn jou met je grootmoeder erbij!quote:
Hangt ervanaf of jij die man bent die zojuist suiker kwam lenen maar toch binnenkwam en dat ik je toen even ging pijpen ook wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:43 schreef masmax het volgende:
ik dacht dat mijn buurvrouw van 72 kon lullen, maar jij spant de kroon BG: of ben je toch stiekum mn buurvouw?
Nee dat was ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of jij die man bent die zojuist suiker kwam lenen maar toch binnenkwam en dat ik je toen even ging pijpen ook wel.
Volgende keer wel beter groente eten want het smaakte naar spek, en ik vind spek goor.quote:
heeft dat te maken met je Joodse achtergrond?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Volgende keer wel beter groente eten want het smaakte naar spek, en ik vind spek goor.
En dan vind je gan ning zo heul tof, en lust je geen vis... wat denk je dat een piraat eet op zee, en nee het antwoord is niet "de bemanning" of "de mast"quote:
Ach man, ga jezelf opmaken, naakte rat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef KopieerMachine het volgende:
BG IS EEN KLOOTHOMMEL!!!!!!!
Nee dat ga ik niet doen, Fuck youquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ach man, ga jezelf opmaken, naakte rat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |