abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57564752
wij zijn er nog steeds dik tevreden mee

wij verwisselen het elke week/anderhalve week maar dat is omdat ik dat wil en niet omdat het persé nodig is (ben een zeur , twee katten en vind die gele korrels jakkie om te zien na een week/anderhalf) maar dan nog; prefect spul , geen stof, geen luchtjes...

ideaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 23 maart 2008 @ 19:51:26 #77
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57564870
Ja, die gele kleur moet ik ook aan wennen. Ik probeerde het eerst een beetje apart te houden van de witte korrels, maar je moet het juist mengen om zo optimaal te kunnen laten absorberen. Ik ruik het verder niet en ik heb ook niet het idee dat de poesjes het niet fijn vinden. (Zo nee, dan laten ze dat wel merken, door elders hun behoefte te doen ).
pi_57565358
tvp. Gebruik steeds biocat, de laatste tijd lijkt het wel of de samenstelling is veranderd, zodoende op zoek naar een vergelijkbaar product.
  zondag 23 maart 2008 @ 20:53:09 #79
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_57566211
Iedereenm (Nouja bijna iedereen) klinkt hier wel erg tevreden over.. Misschien moet ik het dan ook proberen. Al heb ik niet echt bijzondere ervaringen met andere "bijzondere" kattenbakvulling..
pi_57576184
Wij hebben voor ons langharig monstertje in wording ook van die witte korrels met blauwe stukjes er tussen. In een heerlijk knalroze zak, met als zin één kat, één maand..

En het werkt fijn Mooie klompjes drollen die je kunt scheppen, en reukloos
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_57577763
Tja, op de FelCan dag aan de universiteit Utrecht pasgeleden werd tijdens een lezing door prof Gruffydd-Jones over hygiene in verband met infectieziekten/parasieten/darmproblemen bij katten de vraag gesteld wat die man nu van Litter Pearls vond, en hij raadde het af om kattenbakvulling zo lang te laten liggen, dat vond hij een heel slecht idee.
pi_57580649
Even een soort van TVP..keb nog geen idee wat voor kattenbakvulling ik mijn aanstaande 2 katten moet geven. De fokster zei wel dat die pearls gevaarlijk spul kan zijn als ze het binnenkrijgen...dus ik moet eerst maar es weten hoe de katten zich gedragen, of ze niet allesvreters zijn ofzo
(:
pi_57581204
Ik hou het bij biofresh.

Ik heb litter pearls gehad. Ten eerste was ik niet gecharmeerd van de gele drek die er na twee weken op de bodem bleek te liggen en waar gewoon een chemische geur vanaf kwam. Erg ongezond leek me dat maar goed misschien komt dat omdat ik het te weinig gemengd heb denk ik nu ik dit topic doorgelezen heb.
Maar het ergste vond ik dat mijn twee kittens het toch echt wel het hele huis door wist te lopen aan hun pootjes en dat ik kon zuigen wat ik wilde, het viel nauwelijks op op mijn laminaat en ik dus elke ochtend vloekend met mijn blote voeten op die korrels trapte.
De biofresh korrels zie ik tenminste liggen en kan ik goed opruimen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 27 maart 2008 @ 04:30:27 #84
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57640259
Wij gebruiken ook Litter Pearls, totaal geen geuren ed, helemaal geweldig. Laatste keer de 10 dozen voor 18 euro t stuk gekocht
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 27 maart 2008 @ 04:45:01 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_57640262
Gewoon houtkorrels, een zak per maand ongeveer, works for me.
pi_57641609
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef nein het volgende:
Even een soort van TVP..keb nog geen idee wat voor kattenbakvulling ik mijn aanstaande 2 katten moet geven. De fokster zei wel dat die pearls gevaarlijk spul kan zijn als ze het binnenkrijgen...dus ik moet eerst maar es weten hoe de katten zich gedragen, of ze niet allesvreters zijn ofzo
Fokkers gebruiken bij jonge kittens in het begin ook nog geen klontvormende kleikorrels omdat ze als ze klein zijn overal wel een hapje van willen nemen. Als ze 13 weken zijn is dat meestal toch wel over gelukkig, maar dat zal de fokster je tegen die tijd wel kunnen vertellen.
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:30:18 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57641633
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 04:45 schreef remlof het volgende:
Gewoon houtkorrels, een zak per maand ongeveer, works for me.
Je hebt zeker een buitenkat? als ik dat een maand zou laten liggen zou het een allesverzengende kletsnatte drab zijn.
Update over Nullodor: nog steeds zijn beide bakken helemaal droog. Ik ruik na een week niks, dat was met Biokat's wel anders. Enige wat ik doe is dagelijks poepjes scheppen en roeren.
pi_57641689
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
. Ten eerste was ik niet gecharmeerd van de gele drek die er na twee weken op de bodem bleek te liggen en waar gewoon een chemische geur vanaf kwam.
sorry maar als er drek ligt is dat toch te wijten aan jouw opruimwerkzaamheden die eventjes falen... wij hebben dat de eerste dagen ook wel eens gehad maar dan hadden we minder goed geschept (gerold want we hebben zo'n rolding) dan anders en als je dat goed doet en het goed door elkaar husselt is er niets aan de hand

(uitlopen is vervelend, daar gebruiken wij zo'n matje voor, werkt prima aangezien het meeste daarop ligt en niet in mijn huis
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:35:53 #89
150152 Queen_Bee
pi_57641711
Sowieso gele drek, t blijft een WC hoor Wat verwacht je dan, bloemetjes?
I'm super sonic man
pi_57641730
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Sowieso gele drek, t blijft een WC hoor Wat verwacht je dan, bloemetjes?
die krijg je vast wel als je lang genoeg wacht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:56 #91
150152 Queen_Bee
pi_57641742
quote:
Op donderdag 27 maart 200809:37 schreef DarkElf het volgende:

[..]

die krijg je vast wel als je lang genoeg wacht [afbeelding]
wheheh
I'm super sonic man
pi_57641873
Lezen is ook een kunst, ik zeg toch duidelijk....
quote:
Op maandag 24 maart 2008 16:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ten eerste was ik niet gecharmeerd van de gele drek die er na twee weken op de bodem bleek te liggen en waar gewoon een chemische geur vanaf kwam. Erg ongezond leek me dat maar goed misschien komt dat omdat ik het te weinig gemengd heb denk ik nu ik dit topic doorgelezen heb.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_57641973
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lezen is ook een kunst, ik zeg toch duidelijk....
[..]
sjacherijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:42:48 #94
104871 remlof
Europees federalist
pi_57646579
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 09:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je hebt zeker een buitenkat? als ik dat een maand zou laten liggen zou het een allesverzengende kletsnatte drab zijn.
Update over Nullodor: nog steeds zijn beide bakken helemaal droog. Ik ruik na een week niks, dat was met Biokat's wel anders. Enige wat ik doe is dagelijks poepjes scheppen en roeren.
Nope, binnenkat. En ik schep om de paar dagen de drollen ook gewoon uit de bak. En om de twee weken flikker ik de hele inhoud weg.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 10:47:19 #95
163650 Greys
pi_70604933
Ik schop deze even enorm omhoog

Alle Litter Pearl gebruikers uit dit topic, zijn jullie er mee doorgegaan?
Of hebben jullie inmiddels nog iets beters gevonden?
Ik wil ook zoiets gaan proberen maar ik weet niet welke te kopen!

En toen jullie overstapten van je oude vulling naar die Pearls, stapten de katten zonder problemen over?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70609806
Ik heb hier nog steeds een kattebak staan met litter pearls. En dan bedoel ik letterlijk wat er staat; hij wordt namelijk niet meer gebruikt. Poes die de bak gebruikte is overleden en kater doet zijn ding in de tuin. Maar ik laat hem toch staan, softie die ik ben.

Mijn katten stapten trouwens probleemoos over destijds.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70609877
wij gebruiken nog steeds nullodor.. alleen is de pers met nierproblemen zo ontzettend veel aan t plassen tegenwoordig dat we hem wel vaker verschonen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 13:26:50 #98
163650 Greys
pi_70610104
Dank Cat, softie! (Begrijpelijk hoor!)

DE, kan je dat bij gewone dierenspeciaalzaken kopen, dat Nullodor? Ga ik dat eens proberen denk ik, kijken of Boor dat blieft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70610156
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef Greys het volgende:
Dank Cat, softie! (Begrijpelijk hoor!)

DE, kan je dat bij gewone dierenspeciaalzaken kopen, dat Nullodor? Ga ik dat eens proberen denk ik, kijken of Boor dat blieft
wij kopen het in Barendrecht jaja lekker in de buurt.

Maar online kan je vast wel vinden waar je t kan kopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 15:13:32 #100
163650 Greys
pi_70614272
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 13:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wij kopen het in Barendrecht jaja lekker in de buurt.

Maar online kan je vast wel vinden waar je t kan kopen
Oh als het echt niet anders kan is Barendrecht niet eens zo ver van Rotjeknor
Dan ga ik gewoon met mijn Smart even een paar zakkenéén zak halen
Maar ik ga eens kijken online! Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')