Niet Kijken!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:51 schreef Sev het volgende:
Voor de mensen die alles vanochtend gemist hebben (waaronder ik)
http://youtube.com/watch?v=nnPW2jH0lm4
Ik ben benieuwd, ga nu zelf ook ff kijken..
Echt zielig dit Suikeroom! Echt zieligquote:Op maandag 25 juni 2007 18:23 schreef Suikeroom het volgende:
zie za ziekenhuis
bron: huubfeedsyourhead.web-log.nl
Huub zijn weblog staat nu op 1 las ik. Vraag me niet waar precies. Top 1 van de Nederlandse weblogs? vandaar dat suikeroom een beetje sip is.quote:
Daar heb je een goed punt.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:06 schreef Mika25 het volgende:
Nog steeds geen brief met een boete voor Dennis? Het is al 7 uur geweest...
Gelukkig doet ze het voor nop, het is niet op de streamsquote:Op maandag 25 juni 2007 19:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe durrevd suh
Had ze effu aan dur kinderuh gedacht of heb de febo haar ur op gewezuh?![]()
Toch was ze een fractie minder self-centered dan normaal... maar ik heb het begin gemistquote:Op maandag 25 juni 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
Natasja las nooit voor, maar zette gezellig een voorlees-cd op voor Yenne en Yairo. Ze maakt nu een uitzondering voor haar kindjuuuuus en de kindjuuuus van Nederland.![]()
![]()
![]()
Het was wel op de streamsquote:Op maandag 25 juni 2007 19:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig doet ze het voor nop, het is niet op de streams![]()
viel toch wel mee, eric heeft een beetje overdreven, daarna waren ze weer de beste vrienden.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:58 schreef Tissik het volgende:
[..]
Weet je nog die keer dat Eric aangifte bij de politie ging doen, en de politie op huisbezoek kwam? Waarom was dat ook alweer?
Oja, dat was om Amanda hem al dagen liep uit te schelden.
Joh ze zijn zelfs na bijna moord en doodslag nog de beste vrienden daar in het huis dus dat zegt niets.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
viel toch wel mee, eric heeft een beetje overdreven, daarna waren ze weer de beste vrienden.
nee, amanda kan bij mij nog steeds geen kwaad doen, die lieve schat
komt niet, ik vind die dennis best wel een aardige gast, hij epileert alleen wel een beetje veel.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.
Wij EISEN een boete voor die namaak kabouter.![]()
Op deze manier kan je zelfs moord nog weg relativeren he?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
viel toch wel mee, eric heeft een beetje overdreven, daarna waren ze weer de beste vrienden.
nee, amanda kan bij mij nog steeds geen kwaad doen, die lieve schat
Tis echt een man ja, Jaap aanmoedigen tov Lieke: kleed haar uit!!! kleed haar uit!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef robert2006 het volgende:
[..]
komt niet, ik vind die dennis best wel een aardige gast, hij epileert alleen wel een beetje veel.
Dat verbaast mij nog het meest aan de bewoners! Ze slaan elkaar de hersens in en 5 minuten later zijn ze gezellig aan het kletsen.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh ze zijn zelfs na bijna moord en doodslag nog de beste vrienden daar in het huis dus dat zegt niets.![]()
Nou, erg hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis echt een man ja, Jaap aanmoedigen tov Lieke: kleed haar uit!!! kleed haar uit!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |