was gistermorgen rond 08.30 gebeurd, tussen Haaksbergen en Enschede. de weg was in beide richtingen afgesloten, dus ik moest via Boekelo gaan om naar Enschede te komen (had namelijk die scriptieverdedigingquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Was toch een jonge meid overleden, 21 jaar. In Enschede geloof ik, ze is op de verkeerde weg helft terecht gekomen door niet nader bekende oorzaken. Bleek het een meid te zijn van onze studie, kreeg net mail van school.
Heb nog geen idee wie t is![]()
Aah op die manier, wist dat het ergens in die riching was. Had jij je presentatie ook in 1 of andere villa ofzo vh Saxion?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was gistermorgen rond 08.30 gebeurd, tussen Haaksbergen en Enschede. de weg was in beide richtingen afgesloten, dus ik moest via Boekelo gaan om naar Enschede te komen (had namelijk die scriptieverdediging) die meid van 21 was door nog onbekende oorzaak op de andere weghelft terechtgekomen, waarna ze frontaal met haar auto op een vrachtwagen is geklapt...
Goed van je jonge! je bent nu dus eigenlijk al geslaagd zeg maar?!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kerel had gisteren presentatie, geslaagd met een 7. Viert t vrijdag (als ik t goed heb). Jij mssn Awakenings ofzo had die t van?
Nope, nog niet, wel tentamen van vorige week. Gehaald met een 8,6! Krijg denk ik eind vd week engels terug..
Nee, nog niet.. Alleen engels nogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Breemz het volgende:
[..]
Goed van je jonge! je bent nu dus eigenlijk al geslaagd zeg maar?!
Jah Dancevalley was kaart voor over, maar ga ik niet heen weinig zin aan![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah op die manier, wist dat het ergens in die riching was. Had jij je presentatie ook in 1 of andere villa ofzo vh Saxion?![]()
Geen idee waar dat is, Krake had t daar ook al...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]die villa achter het Saxion zeg maar...
keej keej.. ach engels zal ook goed gaan !quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. Alleen engels nog! Maar wel zo ongeveer geslaagd
![]()
Dacht ook al joh, wist dat je mssn daar heen kon maar wist t niet van Awekening, vond t al zo gek.
psst.. awAkening he... *vreest het ergste voor roys engelse briefquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee, nog niet.. Alleen engels nog! Maar wel zo ongeveer geslaagd
![]()
Dacht ook al joh, wist dat je mssn daar heen kon maar wist t niet van Awekening, vond t al zo gek.
Laten we biddenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Breemz het volgende:
[..]
keej keej.. ach engels zal ook goed gaan !
Dan dus vrijdags / zaterdags een feestje? mooi man!
Weet ik veel man, kom niet op die feesten!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
psst.. awAkening he... *vreest het ergste voor roys engelse brief*
sorry kuuknquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet ik veel man, kom niet op die feesten!!
Leuk ben jij![]()
true.. true.. Dan is tays geheim toch ook jarig niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Laten we bidden!
Voor mij niet, denk de 14e, heb ik ook officeel mijn diploma. Wordt dan wel heel erg krap om alles te regelen.
Vrijdag bij Krake, kunnen dan wel biertje bij mij drinken zaterdag (als ik het resultaat al weet)!![]()
maakt niet uit Dré!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sorry kuuknik kon het niet laten... het spijt me ok?
![]()
Dan is Mr. Geheim ook jarig iddquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:19 schreef Breemz het volgende:
[..]
true.. true.. Dan is tays geheim toch ook jarig niet?
Moat, vakantie! doe het gewoon door de weeksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan is Mr. Geheim ook jarig idd! Anders moet ik het weer een week later doen, duurt dan ook weer te lang
![]()
LilDutchPrincess a.k.a. Dréquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Dré!!
Kan niet, moet dan werken!! Ben volgende week vrij (met de wiezo), daarna werk ik 3 weken dus dat gaat ook niet ''werken''!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:22 schreef Breemz het volgende:
[..]
Moat, vakantie! doe het gewoon door de weeks
Thiemo de Bakker is op dit moment bezig met winnen tegen Arthurs uit Australië. eerste 2 sets gewonnen met 7-6, beide keren 9-7 in de tiebreak! 3e set staat het 5-5...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef Rumille het volgende:
Hehe, that's the spirit.
Krajicek gewonnen
tjah het is wel balen. en je kunt je er wel onmeunig druk om maken maar daar wordt het toch niks anders van.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:36 schreef Rumille het volgende:
Hehe, that's the spirit.
Krajicek gewonnen
I know, heb de tv naast me.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Thiemo de Bakker is op dit moment bezig met winnen tegen Arthurs uit Australië. eerste 2 sets gewonnen met 7-6, beide keren 9-7 in de tiebreak! 3e set staat het 5-5...
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:
hallo ik weer.
ik heb net te horen gekregen dat mijn verslag niet goed genoeg was.
beetje klote maja in september maar ff opnieuw proberen
3e set verloren met 6-4quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Rumille het volgende:
[..]
I know, heb de tv naast me.
Maar staat wel een mini-break achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |