En terecht natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:32 schreef Rumille het volgende:
Ja, maar wij mogen dat dus niet.
En voegt idd weinig toe, maar die gast kijkt zo streng na, dat je zelfs als je een antwoord voor 2/3e goed hebt, hij 0 punten geeft.
Klootzak.
Ikke lekker niet, lekker puh uhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik vond geschiedenis/frans erger... dus tjahh
Dan kun je er juist met een gerust hart over praten omdat je het hebt afgerond!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom gaat het nu over de middelbare schoolik heb vakantie, ik wil niks meer horen over school
![]()
ej draak, k heb ook weer ff kleren besteld bij Abercrombie. 2 polo's en 2 t shirtsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Vince22 het volgende:
Even tvp, kom wel terug als het niet meer over studies gaat![]()
dat is dan ook wel weer waarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dan kun je er juist met een gerust hart over praten omdat je het hebt afgerond!![]()
Volgende week vrij, wierdense zomerfeesten enzo!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ohw ik heb me mondeling trouwens gehaald..........
wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie?
gefeliciteerd Andreaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ohw ik heb me mondeling trouwens gehaald..........
wat gaan jullie allemaal doen in de vakantie?
2 weekjes vrij en dan vakantiewerk... verder nog een zooi feestjes gepland staan.. komt wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgende week vrij, wierdense zomerfeesten enzo!![]()
Daarna 3 weken werken, beetje geld verdienen. Daarna op vakantie (waarheen geen idee)! Dan ben ik bang dat we moeten klussen in het huis, waar we mee bezig zijn om te regelen!![]()
En jij?
Wat doe je voor vakantiewerk dan??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
2 weekjes vrij en dan vakantiewerk... verder nog een zooi feestjes gepland staan.. komt wel goed
helaas waarschijnlijk geen vakantie dus ik hoop nog op beter weer![]()
![]()
poetsen en stofzuigen bij oude omaatjes... en koekjes eten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat doe je voor vakantiewerk dan??
Ooh ja, had je al eens gezegd. BETERquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
poetsen en stofzuigen bij oude omaatjes... en koekjes eten...![]()
best relaxt werk en verdiend lekker
ach er zijn leukere baantjes maar geld is ook wel erg nicequote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooh ja, had je al eens gezegd. BETER![]()
Dvd's bekijken?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ach er zijn leukere baantjes maar geld is ook wel erg nice
ik verveel me dood nu ik geen schoolwerk meer heb.. wtf deed ik altijd toen ik geen 40 uur p/w aan school besteedde.......
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Was toch een jonge meid overleden, 21 jaar. In Enschede geloof ik, ze is op de verkeerde weg helft terecht gekomen door niet nader bekende oorzaken. Bleek het een meid te zijn van onze studie, kreeg net mail van school.
Heb nog geen idee wie t is![]()
Tyfushondquote:
Denk ik niet, naam weet ik wel maar weet me god niet hoe ze er uit ziet!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hopelijk geen bekende van je dan
jah? netjes voor hem!quote:
kerel had gisteren presentatie, geslaagd met een 7. Viert t vrijdag (als ik t goed heb). Jij mssn Awakenings ofzo had die t van?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:03 schreef Breemz het volgende:
[..]
jah? netjes voor hem!
jij je engels al terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |