reactie van 10 minuten later van mijn kant..dat is al een goed teken hequote:
hup, studeren jij, het regentquote:Op maandag 25 juni 2007 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
reactie van 10 minuten later van mijn kant..dat is al een goed teken he![]()
Jeeeeeeee toch nog een voldoende morgenquote:
hup, niet nadenken over het gevoel, maar gewoon lekker achter je boekenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jeeeeeeee toch nog een voldoende morgen
Net een dikke choke van Pin..5*-1 voor, nu 5-4*...Schnyder en Pin zullen daar beide een raar gevoel bij hebben..
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:14 schreef mitt het volgende:
Had ik bijna A-team moeten missen door dat kuttennis
ssst je leidt me afquote:Op maandag 25 juni 2007 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
hup, niet nadenken over het gevoel, maar gewoon lekker achter je boeken![]()
Hoe bedoel je? Hij is al klaar. 6-3 6-2 6-4.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Federer speelde toch op het Centre Court? En wat is daar dan precies mee gebeurt? Ikniesnapnie!
Federer heeft gewoonenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Federer speelde toch op het Centre Court? En wat is daar dan precies mee gebeurt? Ikniesnapnie!
Er komt een dak op, ze zijn aan het verbouwen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |