Ik denk dat hij druk bezig is want ik heb nog geen mail terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoe lang zal Mr. Sani bezig zijn met die wood carving van die teddybeer?
Ik verwacht in juli weer een hittegolf, net zoals vorig jaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:45 schreef k_i_m het volgende:
Arma, heerlijk toch? Als het maar niet van dat verpleurde kutweer is als nu.
Kan geil zijn hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef Insomaniac het volgende:
Tieten in een koelbox, pfrt.
En?quote:Op maandag 25 juni 2007 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vroeg bij de knipster van het weekend nog of ze eene "Monno" kenden.
Hee ouwe neuker, alles kits?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die naam heb ik niet genoemd.
Ze kennen alleen mijn achternaam daarzoquote:Op maandag 25 juni 2007 17:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die naam heb ik niet genoemd.
Kimsterquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:57 schreef miss_bleu het volgende:
tvp
*PETS!quote:
Wat jij zegt.quote:
Belgisch bier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:03 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen vanuit antwerpen
Ga eens dood!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:58 schreef SHE het volgende:
Mooie dag!
Lekker fit!
Lekker wakker!
Sterf allemaal!
Whooo![]()
*~doet ff flink veel en sterke koffie inschenken~*quote:
Nee, geen kater. Ik ben gisteren 2 keer natgeregend en werd vannacht wakker van verkoudheid en kon toen niet meers lapenquote:
Nouja, dat viel wel mee. Gisteren en zondag ging ook wel aardig, maar nu ben ik zo moe dat ik het idee heb dat ik bij teveel inspanning dood neer kan vallenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Was het zo'n ruige vrijdagavond dan?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
*~doet ff flink veel en sterke koffie inschenken~*
Verkoudheid sucks idd, maar je kan tegenwoordig prima zien of je nat gaat worden hoor (van de regen uiteraard)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, geen kater. Ik ben gisteren 2 keer natgeregend en werd vannacht wakker van verkoudheid en kon toen niet meers lapen
Gisteren regende het d ehele avond en ik moet altijd 20 minuten lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Verkoudheid sucks idd, maar je kan tegenwoordig prima zien of je nat gaat worden hoor
http://www.buienradar.nl
Blijf maar rustig zitten danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nouja, dat viel wel mee. Gisteren en zondag ging ook wel aardig, maar nu ben ik zo moe dat ik het idee heb dat ik bij teveel inspanning dood neer kan vallen.
Wit is veel spannender met slecht weerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gisteren regende het d ehele avond en ik moet altijd 20 minuten lopen
Gelukkig had ik een zwart shirtje aan
Misschien is het de omschakeling van 2 weken siesta en 30 graden naar regen, kutweer en werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Blijf maar rustig zitten dan
Neem nog een bakkie![]()
Dat dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wit is veel spannender met slecht weer
Ik dacht dat jullie in A'dam er wel wat lossere zeden op na hielden.quote:
Ik heb er altijd een hekel aan als mensen die mij niet kennen me met "jij" om de oren slaan. En die mooie gmail screenprintjes helpen ook niet meequote:
Ghehehehehe... Jeroen!quote:
Hoest nou.. daar in belgenland?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef Joene het volgende:
Middags
Heb je usenet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:06 schreef n00cL30n het volgende:
*~zet ff nieuwe pot koffie~*
Wie kan mij aan S01 E17 en S01 E22 van de serie Heroes?![]()
Not feeling well, ik sprak haar van de week nog. Komt vanzelf wel weer onlinequote:
Nopes... Helaas niet... Dat is toch zo een betaalde service ofzo?quote:
Kan, ik heb 100 dagen retentie bij m'n providerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nopes... Helaas niet... Dat is toch zo een betaalde service ofzo?
Ik zie die smiley en begin te gapenquote:
Check. Moggequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Not feeling well, ik sprak haar van de week nog. Komt vanzelf wel weer online
IK ZEG TOCH DAT HET NIET OVER JULLIE GAATquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:03 schreef Kreator het volgende:
Ripley.
Kreator is te koop voor 1200 euro. En ik heb nog een afwas staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef Joene het volgende:
Wat wil je kopen Rip? en nee tuurlijk niet !
Zou ik liever een Miele kopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kreator is te koop voor 1200 euro. En ik heb nog een afwas staan
Wanneer krijg ik het terug?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor 1200 euro moeten ze wel heel lelijk zijn hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:14 schreef Ripley het volgende:
Neej zorrie.. heb het geld hard nodig...quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT HET NIET OVER JULLIE GAAT![]()
Heeft er iemand 1200 euro te leen?
Gaaf, ben ook weer bezig!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor 1200 euro moeten ze wel heel lelijk zijn hoor.
Liefquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor een beurt en de afwas, neem ik ook wel genoegen met reiskostenvergoeding.
Ik zou toch zweren dat ik gewoon ongesteld ben geweestquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Kreator het volgende:
Zwanger zijn is een bitch, KMI.
Ah, je doet aan Het Nieuwe Rijden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:03 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel een Bentley die 1 op 3 rijdt.
Hoe gaat het met je bakkes?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh
De automaat is afgesteld op Koos-Spee schakelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, je doet aan Het Nieuwe Rijden.
Chapeau.
Hm, lekker zijīg en lijzig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:45 schreef Kreator het volgende:
De automaat is afgesteld op Koos-Spee schakelen.
Neem bier meequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef Joene het volgende:
Goed ik ga het belgische land verlaten
Getsie...quote:
ff niet als je het niet erg vind , ze hebben hem gevonden en er ontbraken diverse onderdelenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Getsie...
Alweer gelijk aan het kijken voor een nieuwe, of toch ff wachten?
Waarschijnlijk is hij of heeft hij geprobeerd de 80km weg over te stekenquote:
Waarom doet ie dat dan ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:53 schreef Joene het volgende:
Waarschijnlijk is hij of heeft hij geprobeerd de 80km weg over te steken
Tsjah waarschijnlijk wilde hij een weiland in ofzoquote:
bedrijf jij de liefde maar , ik neuck gewoon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik prefereer de term "de liefde bedrijven", J.
Da's mooi kutquote:
Verveelde me de tiefus ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:40 schreef Kreator het volgende:
@Arma: zat je je gisteravond te vervelen ofzo? Tussen de kouwesgedigten door zag ik je continue raaskallen.
Sjeweets!quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Joene het volgende:
Iemand nog geneukt ofzo ?
uit de bundel alles zegen komt van onderen de gedigt lekker scheppenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:50 schreef Joene het volgende:
kouwesgedichten ?
quote:Wat betrefdt maajoor ossenhart die sprak ik dus net nog even via de medium bij hete tonnie om de hoek die dus boven de snaskbar de natte krootket een praktijk heeft en die kan dus lullen met doden wat best lastig is want ook als ze teevee wil kijken lullen ze steeds door tegen haar die doden dus dan kijkt zij linko en dan steeds maarten luuter king er doorheen dat ie een dream heeft daar wordt je gek van dus zij terugschreeuwen JA GODVERDOMME IK HEB OOK EEN DRIEM DAT JIJ EEN KEER DIE TIEFUSNEGERKOP HOUDT JE BENT DOOD GODVERDOMME LEER ER MEE LEVEN
maar goed die vrouw lult dus kwa beroep met doodmensen dus ik zit daar te wachten op een broodje bal met zonder satesaus en zij zegt door de deuropneing ik heb majoor ossenhart aan de lijn dus ik denk nou ja dat is voor die tiefuskudten van de geenstijl wel weer een skoep dus ik met haar lullen en dat was wel kudt voor haar kwa leven daarvoor want er is dus geen godt ja dat viel tegen kwam ze daar met der hoedje en der ondergepiste zwarte jurk om der togus de hiernaamaals binnewandelen op die gezontheitsschoenen van der en was godt niet eens verhinder nee hij was er nooit geweest
en ik dus vragen wat er dan wel was natuurlijk nou eigelijk niks een soort heel groot saai grasvedt waarop dan dus iedereen die dood was zich de pleurietus zat te vervelen van zijn eigen dus zeg maar pinkpop maar dan met doden en zonder muziek zo iets en zij klagen man dat als ze moest pissen dat ze vier uur in de rij moest staan ik zeg doe gewoon in die jurk meid nou ja dit en dat zus en zo ze had het zich dus anders voorgesteld maar ik zeg tegen haar ja kudt van troje dat had ik je ook zonder medium dus vanuit mijn ervaring wel kunnen vertellen dat er geen holbewoner te doen is dus daar ben je dan lekker mee heb je je leven lang voor niks in zwaar linnen ondergoed tot aan die harige vrouwenkin van je gelopen nou ja dat was ze dan ook wel weer met me eens en ze ging dan ook daar saavonds eens zwaar op de eigen dodt met een geilde doode dus dat was dan wel weer leuk om te horen
nou ja verder alles zijn gangetje en nog wel wraakaksie gedaan met natte rita en dikke bertje bij de Surinaams rest au randt roti anus au of zoiets wij naar binnen na de voetbalfinale en wij bestellen dus dit en dat zus en zo dus wij bestellen drie broodjes hete kip en onbeperkt zuur uit eigen maag er bij kwa grapje enzo maar daar snappën die zure namers toch geen tiefmoer van humor maar goed wij krijgen die broodje hete kip en pang wij meteen als gekken door dat rest au randt van hun hollen met nederlandvlaggen van zes meter per stuk echt hollen pang ik flikkerde nog een pan kippevleugelsoep om met me vlag en ik viel door tafel vier heen maar verder niks aan de hand en wij maar hollen met nederlandvlag door die zure namers zijn eettentje dat ze dus een koe van eigen deeg krijgen want wat ze met de voetbal voor jonge zure namers deden was schandkalig nou ja even goede vrienden verder zand er op
en dan is het nu tijdt voor de accualiteit die ik doorneem aan de handt van de geenstijl nieuws en wat dus een schandaal is dat van dat mediaars debat met fransziekoog verkolen als voorzitter waar ik nog een intervjoe mee las in de volkskrant waar ik bijna van moest huiljanussen want hij wil de mensen dingen leren zegt hij dat is zijn droom dat mensen zeggen ja die fransziekoog heeft me de ogen geopent dat is dus zijn droom en dat is graplachig wandt ik heb dus ook een droom met ogen maar dan dus dat ik zes lieter kokent vrietzuurvet in zijn bruine oog giedt
en zo zie je dan dat iedereen weer een eigen droom heb wandt dat is dus merk ik opeens nu godverdomme de teema van deze lettertjespost dromen dromen dromen ja mensen we doen het allemaal wel eens en je kunt ze onderverdelen in natte en droge en de natte is op zich wel te doen zolang je droomdt wandt dan droom je dus dat je met een enorme piklul die heel mooi van vorm is en dus niet met een soort van bocht vlak onder je eikelgebeuren een vrouw met tieten ligt te vingerjanussen enzovoordt en dan wordt je wakker en zit je vastgekoekert in zes ons droogzaad aan de lakens maar je hebt ook de droge droom dus ik zou zeggen droom die tot zover dokter kouwes voor al u dromen
nou ja even kijken wat er verder nog op de reels staat ja van anne frank die is nu kompleet kwa kolleksie wat dus te gek is dat weedt ik want ik had alleen mannen op de maan nog niet van kuifje en me de pleurietus zoeken enzo en dan heb je hem kompleet de kuifje en dan ja dat kan je niet uitleggen dus dat is nu ook met anne frank zo dat ze dus nu alles van haar hebben en het moet nog uitgezocht worden maar wel is bekend dat ze ook veel droomde van een gelukkig leven enzo dus zo zie je maar je kunt beter wakker blijven wat dinges ook laatst zei tegen me schele harrie die in een soort weddenschap in een wiekent zestien kudten hat geschoren bij verschillende vrouwen dat was ze droom dus dan zie je dat alles met elkaar te maken heefdt en dat je zo van de jodenvervolging bij de geschoren kudt uitkomt en dat alles op een bepaalde manier met elkaar te maken heefdt dus denk daar eens aan stelletje tiefuslijers ja kan ik kwaad om worden maar verder even goeie vrienden dus waar hebben we het over nou dan ja toch goed dan okee lullen we verder niet meer over...
Volgende maandquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:24 schreef Joene het volgende:
Iemand nog geneukt ofzo ?
Djeeses.. Dijkshoorn in de bocht!quote:
Die gozert gaat het weten!quote:
en dan maar zeuren over mij!quote:
open die DIR!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gisteren 68 gigabyte aan HD films gedownload.
Sjit mennnn.... geen limietje?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gisteren 68 gigabyte aan HD films gedownload.
Goeiesmogguhs!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh
Jups.. vandaag maar eens het verplichte dagje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
veeel te druk de laatste tijd om hier eens lekker een dag rond te hangen
Ik heb dat bij 99 vd 100 'servicedesken' die ik bel. Kansloze bende altijd. Heb nu een aardig lijstje opgebouwd van vertrouwde personen die ik rechtstreeks bel en me zo helpen (zoals bij KPN, Essent, HP, Cisco etc)quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef k_i_m het volgende:
Wat gek, ik ben altijd prima geholpen bij XS4ALL?.
Weetje wat leuk zou zijn??? Nou? Hč?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef P.Paulusma het volgende:
jeetje wat leuk! Bijna net zo leuk als een aap beschilderen
Ja, beter is dat. Dat is bijna net zo fijn als de doorkiesnummertrucquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb dat bij 99 vd 100 'servicedesken' die ik bel. Kansloze bende altijd. Heb nu een aardig lijstje opgebouwd van vertrouwde personen die ik rechtstreeks bel en me zo helpen (zoals bij KPN, Essent, HP, Cisco etc)
Tyf op!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef P.Paulusma het volgende:
vind ik ook
hmm?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:40 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben echt zo blij dat ik dat geëmmer (nog) niet heb meegemaakt he?
oh noes!quote:
Oh, een buurman van mij had er niet eens XS4ALL voor nodig. Hij had eerst Chello, en ging over naar internet + bellen.quote:
Het begint inderdaad een klassiekertje te worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
Die fipo
Man stampt tropische vis dood
Arma. Lekkere oldbie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:53 schreef Armageddon het volgende:
Kuuk! Lekker ding!
Je hebt nog wel wat oefening nodig dan idd !quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*is al aan het oefenen*
LIEEEEEFDE, WAT IS DAT LIEEEEEEFDE.....
Maandag om 10 uur koffie erbij, ga ik je vertellen over mn jeuk.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op details, nerd
True.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Less than Jake en Jaya the Cat waren ook tof woensdag.
Dan zit ik in vergadering jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:09 schreef talin77 het volgende:
[..]
Maandag om 10 uur koffie erbij, ga ik je vertellen over mn jeuk.....![]()
Herkenbaar. En de aanwezige helft is zo melig als watquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:16 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh allemaal. typische vrijdag weer. Helft van de afdeling is er niet
Dammit... Kon geen kaarten krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:47 schreef Ripley het volgende:
jezus, wat een goed concert gisteren!
Pearl Jam![]()
Aah... de dubbelzinnige vrijdag opmerkingen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Herkenbaar. En de aanwezige helft is zo melig als wat.
Ja duhuh...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:32 schreef GI het volgende:
Ik heb net een erg diepgaande discussie gehad over het feit dat transformers in de film anders zijn dan die in de tekenfilm.
Ja, héérlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
Aah... de dubbelzinnige vrijdag opmerkingen.
Het ergste is alleen dat sommige mensen dan ook doordeweeks door gaan denken...quote:
ik ga er donderdag met 12 collega's heenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:32 schreef GI het volgende:
Ik heb net een erg diepgaande discussie gehad over het feit dat transformers in de film anders zijn dan die in de tekenfilm.
Man je hebt een lekker ding thuis zittten:oquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te neuken eigenlijk. Ben vanavond in Amsterdan.
Wmz.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef miss_bleu het volgende:
Man je hebt een lekker ding thuis zittten:o
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dan mag je toch af en toe wel even gezellig buiten de deur neuken? Net alsof ik dat elke dag doe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wie er aan de beurt is voor de goedmaaksexquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
En wie durft nou ruzie te riskeren met Merel en JM?
![]()
Doe je dat niet dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan mag je toch af en toe wel even gezellig buiten de deur neuken? Net alsof ik dat elke dag doe.![]()
Mijn zegen heb je!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te neuken eigenlijk. Ben vanavond in Amsterdan.
Vertel dat maar tegen je aanstaandequote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef talin77 het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je!
dat zou meer moeten gebeuren vind ik.
monogaam zijn is een keuze!
Veel succes vanaaf!quote:
Dank je ! zal ik nodig hebbenquote:
Ga je karaoken dan?quote:
Nope , ik ga naar ze powerzone hazes liedejs zingenquote:
Doe je bestquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef n00cL30n het volgende:
Hahahahahaha
Okee...
Ik zit ook net voorbij die metalen hambu'ger... alleen dan ben ik aan mijn eigen muziek aan het bouwen.
na awakenings ga ik vanavond naar Genesisquote:
Goed bezig Pax!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
na awakenings ga ik vanavond naar Genesis
Optiefen smerige nsb'er.quote:Op maandag 2 juli 2007 07:43 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo!
De nieuwe week is begonnen, helaas.
Geen ruige seks of zwoele nachten in het vooruitzicht, nee.... een werkweek!
Ze hadden aan mij ook gevraagd of ik niet in september kon.quote:Op maandag 2 juli 2007 08:47 schreef Paxlie het volgende:
die willen ze hier misschien door mijn neus heen boren, dat gaat dus ff niet door
Té confronterend natuurlijk voor de gemiddelde UVT-gebruiker.quote:
Heb je DJ Berry nog gezien toevallig?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
na awakenings ga ik vanavond naar Genesis
Sorry, het was té verleidelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:38 schreef k_i_m het volgende:
Heb je DJ Berry nog gezien toevallig?.
OT; Wat een kutmaandag. Ik ben gewoon van onder tot boven natgereden door één of andere klote mongool die snoeihard door een plas reed terwijl ik op het fietspad ernaast fietste
.
Triest hoor, weerloze dames natrijdenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sorry, het was té verleidelijk..
whehehhehehehhehe helemaal niet grappigquote:Op maandag 2 juli 2007 09:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heb je DJ Berry nog gezien toevallig?.
OT; Wat een kutmaandag. Ik ben gewoon van onder tot boven natgereden door één of andere klote mongool die snoeihard door een plas reed terwijl ik op het fietspad ernaast fietste
.
Bijna dinsdagmorgen beeb.quote:
3 weken Geil Rip ?quote:
Wat ga je doen die 3 weken ?quote:
Mijn reisgezelschap uit australie opzoeken in Thailandquote:
Je mag wel gewoon tijpen dat je 3 weken de liefde gaat bedrijven hoor, R.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Ripley het volgende:
Mijn reisgezelschap uit australie opzoeken in Thailand
Nou zijn brabo's niet altijd even goed in geografie, dat weet ik uit ervaring (quote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geil whehehhequote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Men 3 weken neuken ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon tijpen dat je 3 weken de liefde gaat bedrijven hoor, R..
Trekt je gestel dat niet meer ouwe?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Men 3 weken neuken ik moet er niet aan denken![]()
Ach, in dat soort landen is er allerhande hulpmiddelen te krijgen in de vorm van bijvoorbeeld verpoederde tijgerpenis.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef Joene het volgende:
Men 3 weken neuken ik moet er niet aan denken![]()
Je kan ook wat slaafjes inhuren tegen goede tarieven natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, in dat soort landen is er allerhande hulpmiddelen te krijgen in de vorm van bijvoorbeeld verpoederde tijgerpenis.
whehhee Trektquote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Trekt je gestel dat niet meer ouwe?
Ik zeg ook niet dat je 24/7 moet...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
whehhee Trekt![]()
![]()
![]()
Geen idee Dubbel , heb het nooit 3 weken volgehouden.
Oh in dat geval , geen probleemquote:Op maandag 2 juli 2007 14:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je 24/7 moet...
In jouw geval zou ik voor wat goedkope Viagra gaan...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik zou dan voor de verpoederde coca bladeren gaan.
Die kamagra troep krijg je echt geen 3 weken een stijve lul van hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik voor wat goedkope Viagra gaan...
Fuk mennnn.. Ik mis weer wat middeltjes zo te zien....quote:Op maandag 2 juli 2007 14:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Die kamagra troep krijg je echt geen 3 weken een stijve lul van hoor.
Dat moet ik nog maar afwachten natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon tijpen dat je 3 weken de liefde gaat bedrijven hoor, R..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |