beetje tijdnood verder afwachtenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Hoe ging je tentamen lievie[afbeelding] [afbeelding] ?
ben ik er net ga jij weg....quote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
Ik ben ervandoor
Ik moet iemand ophalen oppe station
Bis morgen
Ok.. we'll see Ik denk dat t wel goed gaat komenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beetje tijdnood verder afwachten
Tja.. heb afgesproken dat ik taxi zou rijdenquote:
lekker danquote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
whehe, we hebben van het weekend rob (maat van ons) z'n auto op kratten bier gezet, althans, de achterkant, en de voorkant stond in een hoop puin.
Stond ie al trouwens, toen wij eraan begonnen.
Nu zitten er dus putjes in de voorbumper, en wat kleine krasjes, en gister was ie laaiend boos.
Op zich begrijpelijk, want het is een leaseauto, dus hij moet weer naar z'n baas om te vertellen dat er schade aan zit.
Heeft ie overigens niet gedaan.
Maar aan de andere kant is het hypocriet, want hij rijdt zelf fucking vaak schade, en doet daar niks aan.
En dit moet in een keer opgelost worden.
Maar goed, het zij zo, nu is het dus wachten op het bedrag.
doedoei lekker ding...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok.. we'll see Ik denk dat t wel goed gaat komen
[..]
Tja.. heb afgesproken dat ik taxi zou rijden
BEN er nu echt vandoor....
Muckieeee.....quote:Op maandag 25 juni 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
doe eens wat meer vertellen eer-ik?
JJ![]()
![]()
![]()
daaaaaag MPG![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
whehe, we hebben van het weekend rob (maat van ons) z'n auto op kratten bier gezet, althans, de achterkant, en de voorkant stond in een hoop puin.
Nu zitten er dus putjes in de voorbumper, en wat kleine krasjes, en gister was ie laaiend boos.
Op zich begrijpelijk, want het is een leaseauto, dus hij moet weer naar z'n baas om te vertellen dat er schade aan zit.
Maar aan de andere kant is het hypocriet, want hij rijdt zelf fucking vaak schade, en doet daar niks aan.
Ik blijf het een mooie grap vinden, auto op kratten bier, alleen jammer van de afloop.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:45 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe... [afbeelding]
Dat zijn toch geen grappen...?!?!?![]()
Beetje zielig van hem om nu te gaan zeiken, zeker gezien zijn eigen rijgedrag...![]()
mooi zoquote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
super prima geweldig....![]()
![]()
...jeweets...
![]()
![]()
mja, ik de mijne ookquote:alleen mis ik mijn mannetje een beetje wel...![]()
jeweets Muck...jeweets...quote:Op maandag 25 juni 2007 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi zo![]()
![]()
[..]
mja, ik de mijne ook
gedeelde smart is halve smart![]()
Dat had ik niet van hem verwachtquote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
Sorry, maar ik vind het echt een trieste zooiquote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Is wel lachen![]()
Volgende week ook ff skypen zodat ik wat over KSC kan vertellen natuurlijk
Maar hij wil jullie niet tegemoet komen??quote:Op maandag 25 juni 2007 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooie grap vinden, auto op kratten bier, alleen jammer van de afloop.
Ik vind het onnodig dat ie er zo moeilijk over doet idd gezien z'n eigen rijgedrag, maar goed, 't is mijn auto niet. IK heb er weinig over te zeggen uiteindelijk...
Maar als het bedrag te gek wordt, vind ik het prima, maar dan ga ik 't niet uit eigen zak betalen.
Eensch isquote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het echt een trieste zooi
ik wil graag de versie van de orange-reclame, maar die kan ik nergens vindenquote:
quote:
CCC = 300quote:
Omdat het hem niet gewoon boeit.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat had ik niet van hem verwacht
Ik vind hem het type die het hardste meehelpt bij zoiets. Vaag, en waarom heeft hij het niet gemeld dan?
ja, ik vind dat ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
Maar hij wil jullie niet tegemoet komen??
Het is een leasewagen zeg je... bigdeal.. de vezekering van zijn werkgever betaalt en de premie stijgt iets, maar daar merkt de werkgever amper iets van...Als het goed is, rijdt de rest geen schade, althans niet idereen, en die premie daalt dus... Per saldo wordt het totaal toch wel goedkoper...
Net zoals MDCCCLXV = 1865quote:
lars zit met zijn collega's bij de McDonaldsquote:Op maandag 25 juni 2007 22:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*telepatisch bezig is kontakt op te nemen met Lars...*
*Mc Donnalds al in beeld...nu Lars nog...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef Muck het volgende:
[..]
lars zit met zijn collega's bij de McDonalds
Ja, ze hebben zich niet aan hun woord gehouden. ALs ze nu de servers platgooien dan duurt het 4 uur, mij iets te lang....quote:
tttsss...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:02 schreef JortK het volgende:
Als deze dicht gaat ga ik ook lekker mn ogen dichtdoen
mmmm, McNuggetsquote:Op maandag 25 juni 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*Mc Donnalds al in beeld...nu Lars nog...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |