dan moet je dat doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil ook van die smilies kunnen maken...![]()
ik ben op pc-gebied dus echt blond he..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet je dat doen.
Ik heb het ook geleerd door gewoon wat aan te kloten
Dat deed ik ook een paar keer toen ik jou online zag komen op msn, maar toen werd je gewoon opnieuw aangemeldquote:
ja, dat kan goed iddquote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een paar keer toen ik jou online zag komen op msn, maar toen werd je gewoon opnieuw aangemeld
Aha, dus daar kan ik het aan herkennenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat kan goed idd
Als ik online sta op msn ben ik er niet
Ik sta nooit online namelijk.
ja, dat zou kunnen, maar ook met afwezig weet je dus nooit of ik er benquote:Op maandag 25 juni 2007 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, dus daar kan ik het aan herkennen
Maar je kunt ook 'op afwezig' opnieuw worden aangemeld!
Joe!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen, maar ook met afwezig weet je dus nooit of ik er ben
ANyway, ik ben effe weg
Nee via me mobieltje natuurlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laptop mee? Of hypermoderne sportschool met pc's
Oh ja, natuurlijk!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Om te kijken of er geesten zijn denk ik
Muckiequote:
COquote:
Ook al FQR op je mobieltje!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee via me mobieltje natuurlijk [afbeelding]
Heej Muckiequote:
Mooiquote:
ik heb vandaag ook veel gedaan, maar ik moet nog steeds een paar dingen doen, dus ik ga voorlopig nog niet slapenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Mooi
Ik ben fucking moe, vandaag veel gedaan dus ik ga zo slapen.
Ben nog niet helemaal wegquote:Op maandag 25 juni 2007 21:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook veel gedaan, maar ik moet nog steeds een paar dingen doen, dus ik ga voorlopig nog niet slapen
truste CO
Kan beterquote:
Jahp, dat is een hondshaai.quote:
ben je nu trots op me?quote:
alles wat je frituurt is lekkerquote:Komt voor in de noordzee, en schijnt gefrituurd nog best smakelijk te zijn![]()
Jazekerquote:
quote:[..]
alles wat je frituurt is lekker
nog een poging:quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker [afbeelding] [afbeelding]
[..][afbeelding] Bier en Frituur
haha...quote:
Cheater!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
haha...
ja hoor
wel lullig voor MM, die ik elk moment terug verwacht
![]()
![]()
mwaaaaa, vind ze vast wel goedquote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
haha...
ja hoor
wel lullig voor MM, die ik elk moment terug verwacht
![]()
![]()
quote:
Whehequote:Op maandag 25 juni 2007 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
mwaaaaa, vind ze vast wel goed
ik ben wel voor een open huwelijk
truste crossquote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar bed, goodnight!!
nog een keertje dan:quote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
quote:
Zelfdequote:
uiteraardquote:
Weltrusten jonge!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
quote:
hij staat met zn rug naar je toe!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
waar is zijn mond?!
en zijn ogen? wat heb je met zijn ogen gedaan?!
das niet lief neequote:Op maandag 25 juni 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
hij staat met zn rug naar je toe!
onbeleefd he?
Ja ik zit FokRadio te luisteren en op IRCquote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
Tis rustig hier! Wat een schril contrast met vanochtend, toen het niet bij te houden was
Maar toen ik er vroeg was, was er niemandquote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
Tis rustig hier! Wat een schril contrast met vanochtend, toen het niet bij te houden was
VERTELquote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik zit FokRadio te luisteren en op IRC
FOK!radio... zie FPquote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
VERTELwelk irc? welke radio lol. LINKS!!!!
![]()
Is wel lachenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Frutsel het volgende:
fokradio?
dat heb ik echt nog nooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |