abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 13:11:36 #276
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51055532
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee hoor, je maakt consequent spellings- en grammaticafouten
maar ik merk ze ook bij anderen op
pi_51055697
De pot verwijt de ketel dus
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_51055982
quote:
Thomas Östbratt:
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van positiespel terug van wereldklasse naar wonderbaarlijk.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  maandag 2 juli 2007 @ 14:05:26 #279
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_51057283
Hoi
Lange tijd was ik wegens tijdgebrek niet echt actief op Hattrick. Om de zoveel weken logde ik wel in om mijn team geen bot te laten worden. En ik heb een keer 2 weken op conditie getraind om de conditie van mijn middenvelders een beetje op peil te houden. Nu ben ik van plan om het weer wat serieuzer op te gaan pakken.

Vorig seizoen ben ik gedegradeerd van VI naar VII. Nu freewheelend naar de 3e plaats in VII. Bijna gepromoveerd maar het ging gisteren net mis. Ik versloeg de tot dan toe ongeslagen koploper maar nummer 2 wist ook te winnen. Jammer maar helaas.

Ik ben momenteel financieel niet erg gezond. Heb een schuld van ca 50k. Ja, ik heb net een spits gekocht maar dat was een goede aankoop. Hij scoorde gisteren 3 van de 5 doelpunten. Mooi debuut dus.
Ook heb ik 3 mooie middenvelders die ik wel kan verkopen voor een mooi bedrag en daar wil ik jullie advies even bij. Dit zijn de drie. Welke kan ik het beste lozen?
quote:
Bartholomäus Wockenfuß [playerid=77431220]
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap slecht.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 27 910
Loon: 8 496 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Flevo Rangers

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wereldklasse Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

--------------------------------------------------------------------------------

Carl Kvarnbeck [playerid=89067352]
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die opvliegend en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 43 570
Loon: 14 592 ¤/week inclusief 20% bonus

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

--------------------------------------------------------------------------------

Quinton Prince [playerid=79418273]
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap goed.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 70 350
Loon: 28 008 ¤/week inclusief 20% bonus

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Alvast bedankt voor de hulp
pi_51057380
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef Oldbie het volgende:
Hoi
Lange tijd was ik wegens tijdgebrek niet echt actief op Hattrick. Om de zoveel weken logde ik wel in om mijn team geen bot te laten worden. En ik heb een keer 2 weken op conditie getraind om de conditie van mijn middenvelders een beetje op peil te houden. Nu ben ik van plan om het weer wat serieuzer op te gaan pakken.

Vorig seizoen ben ik gedegradeerd van VI naar VII. Nu freewheelend naar de 3e plaats in VII. Bijna gepromoveerd maar het ging gisteren net mis. Ik versloeg de tot dan toe ongeslagen koploper maar nummer 2 wist ook te winnen. Jammer maar helaas.

Ik ben momenteel financieel niet erg gezond. Heb een schuld van ca 50k. Ja, ik heb net een spits gekocht maar dat was een goede aankoop. Hij scoorde gisteren 3 van de 5 doelpunten. Mooi debuut dus.
Ook heb ik 3 mooie middenvelders die ik wel kan verkopen voor een mooi bedrag en daar wil ik jullie advies even bij. Dit zijn de drie. Welke kan ik het beste lozen?
[..]

Alvast bedankt voor de hulp
Welkom terug
Ik zou de wereldklasse speler lozen, hij is immers de zwakste van de 3
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 2 juli 2007 @ 14:11:57 #281
65997 Oldbie
pi_51057527
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Welkom terug
Ik zou de wereldklasse speler lozen, hij is immers de zwakste van de 3
Dankje

Ik ben wel een beetje bang voor de slaris van de beste van de drie. Het is nu 28k/w
Wat wordt dat volgend seizoen? Ook dat moet ik een beetje meenenemen in mijn planning.

Verder train ik nog steeds positiespel. Is dat tegenwoordig nog steeds het meest lucratieve of kan ik beter overstappen op wat anders? In dat geval moet ik zeker niet meer dan 1 van mijn middenvelders verkopen omdat mijn middenveld dan niet meer zal verbeteren......
pi_51057658
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Dankje

Ik ben wel een beetje bang voor de slaris van de beste van de drie. Het is nu 28k/w
Wat wordt dat volgend seizoen? Ook dat moet ik een beetje meenenemen in mijn planning.

Verder train ik nog steeds positiespel. Is dat tegenwoordig nog steeds het meest lucratieve of kan ik beter overstappen op wat anders? In dat geval moet ik zeker niet meer dan 1 van mijn middenvelders verkopen omdat mijn middenveld dan niet meer zal verbeteren......
Wat het salaris zal worden is moeilijk inschatten.
Je kan gaan zoeken op de markt naar spelers met gelijke stats en leeftijd en zien wat hun salaris is. Als die spelers niet getraind worden dan is hun salaris een redelijk richtlijn voor jouw aanstaande salarissen.

Ik ben ervan overtuigd dat er niet 1 trainingsvorm uitspringt die VEEL beter zal verdienen.
Het gaat er meer om dat je beleid goed is. Als de spelers/salarissen te duur worden, moet je overstappen naar 30+ers die goedkoper zijn in aanschaf en in salaris. Ik denk dat dat in de VI en VII nog geen vereiste is.
Overstappen is in jouw geval dus geen must.
pi_51057986
Die reusachtige zal wel naar 50k/w gaan.

Verder wat JD zegt, goed beleid voeren, zorgen dat je stadion vol zit vanwege de inkomsten die steeds belangrijkers worden. Verder je trainee niet te ver doortrainen, als je ze niet meer nodig hebt voor het resultaat moet je ze verkopen, na briljant/wonderbaarlijk worden ze eigenlijk steeds minder waard.
  maandag 2 juli 2007 @ 14:24:44 #284
65997 Oldbie
pi_51058031
Oke dan. Ik heb wel gezien dat de transfermarkt nogal ingestort is. Of heb ik dat nou mis?
Volgens mij waren de prijzen voor bovennatuurlijk eween stuk hoger. Nu geeft hij 1,2M aan. Ik denk trouwens dat ik hem maar laat gaan.

Dan kan ik de salarissen blijven betalen en heb ik wat geld voor nieuwe trainees.

Ik denk dat ik een flinke bezem nodig heb trouwens. Zo goed is mijn selectie niet meer......
pi_51058134
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Oldbie het volgende:
Oke dan. Ik heb wel gezien dat de transfermarkt nogal ingestort is. Of heb ik dat nou mis?
Volgens mij waren de prijzen voor bovennatuurlijk eween stuk hoger. Nu geeft hij 1,2M aan. Ik denk trouwens dat ik hem maar laat gaan.

Dan kan ik de salarissen blijven betalen en heb ik wat geld voor nieuwe trainees.

Ik denk dat ik een flinke bezem nodig heb trouwens. Zo goed is mijn selectie niet meer......
De markt is zeker dood.
Een speler die ik kocht was toen 2 miljoen waard, 3 levels opgetraind en verkocht voor 8 ton
pi_51059686
Zo seizoen zit erop, keurig vierde geeindigd... er komt een botje bij uit de VII, een promovendus met 125 hatstats max en een andere die niet hoger komt dan 84 afgelopen seizoen... lijfsbehoud mag dus zeker geen probleem zijn.

Doelstelling voor komend seizoen is middenveld en aanval verder versterken, trainees zitten nu op een dusdanig niveau dat ik ze wel voor een leuk prijsje kan verkopen telkens... en ik moet mijn stadion wat gaan uitbreiden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_51059825
Welcome back Oldbie, ik heb nog ooit een logo voor je gemaakt.
  maandag 2 juli 2007 @ 15:23:32 #288
65997 Oldbie
pi_51060129
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef Ruudt het volgende:
Welcome back Oldbie, ik heb nog ooit een logo voor je gemaakt.
en daar ben ik je nog steeds dankbaar voor.
pi_51060585
Waar issie dan?
  maandag 2 juli 2007 @ 15:41:12 #290
65997 Oldbie
pi_51060676
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef Ruudt het volgende:
Waar issie dan?
op mijn harde schijf
Ik heb inmiddels een andere maar dat wist je wel.....dat heb ik toen uigelegd
pi_51061252
Yeps, die ik voor je gemaakt heb is ook niet meer echt up-to-date he.
  maandag 2 juli 2007 @ 16:10:47 #292
65997 Oldbie
pi_51061662
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:58 schreef Ruudt het volgende:
Yeps, die ik voor je gemaakt heb is ook niet meer echt up-to-date he.
Idd, je moet Kuyt nu vervangen door Makaay. Dan is het weer helemaal in orde
pi_51066329
Hallo,

Tijdje door tijdgebrek niet kunnen spelen. Toen ik weer inlogde zag ik dat het seizoen bijna (op 1 wedstrijd na) afgelopen was. Ben nu van plan vanaf het begin van het seizoen gelijk zeer actief me er weer mee te gaan bemoeien. Hoe kan ik het beste beginnen met de overbodige spelers te verkopen/ontslaan en nieuwe aan te kopen.

Zijn daar tools voor of is het gewoon iedere speler idividueel bekijken?

MvG
VDL018
pi_51066605
gewoon zelf bepalen

voorleggen aan mensen hier kan altijd
  maandag 2 juli 2007 @ 18:49:37 #295
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_51066623
Hoe staan je financiën ervoor?
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_51066832
Ik twijfel om er volgend seizoen helemaal een AO team van te maken. Dit seizoen speelde ik voornamelijk 4-4-2. Heb 4 goede verdedigers met redelijk passen (Wereldklasse-Wonderbaarlijk en 2x hoog briljant) zodat ik in sommige gevallen een briljante counter eruit tover. Aan de andere kant heb ik mijn vleugeltrainees ingekocht op aanvallende kwaliteiten (passen ipv positiespel erbij).

Opzich is het altijd handig om te kunnen counteren, maar aan de andere kant is een groot mid overwicht ook wel lekker.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_51067058
quote:
Op maandag 2 juli 2007 18:49 schreef ScudRaket het volgende:
Hoe staan je financiën ervoor?
Ik sta nu 213.000 euro in de winst.

Ik speel 8e klasse:

Wat info:
fc biesterboys (770715)

Land: Nederland
Regio: Utrecht
Stadion: fc biesterboys Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 3 in VIII.953
Ranglijst: 22574

Mijn spits waar denk ik veel geld voor kan vangen aangezien er een goede (jonge) opvolger klaar staat.
Gijs Pieters Graafland
TSI = 2 840, 26 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht

Voor hoeveel zal ik deze boven ze TSI kunnen verkopen?
pi_51067119
AO gaan spelen. Dan hoop ik dat ik je een keertje tegenkom in de beker
pi_51067126
is het als counterteam nuttig om een goede aanvallende vleugelspeler te hebben? Of kan je beter gewoon met 3 centrale mids spelen.. ik bedoel dan niet om standaard met een vleugelspeler te gaan spelen...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_51067168
quote:
Op maandag 2 juli 2007 19:01 schreef VDL018 het volgende:

[..]

Ik sta nu 213.000 euro in de winst.

Ik speel 8e klasse:

Wat info:
fc biesterboys (770715)

Land: Nederland
Regio: Utrecht
Stadion: fc biesterboys Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 3 in VIII.953
Ranglijst: 22574

Mijn spits waar denk ik veel geld voor kan vangen aangezien er een goede (jonge) opvolger klaar staat.
Gijs Pieters Graafland
TSI = 2 840, 26 jaar, uitstekend in vorm
Heeft zwak ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht

Voor hoeveel zal ik deze boven ze TSI kunnen verkopen?
meer dan 100k krijg je er niet voor, denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')