Moet wel wat plekjes goedmaken nuquote:Op zondag 1 juli 2007 20:49 schreef troje het volgende:
mooi dat het veld weer bij elkaar ligt. Bourdais is wel bizar snel!!
Wat gebeurde er? Die heb ik even gemist.quote:
Ja poeh hee. Duurt lang.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:54 schreef troje het volgende:
die chinezen kunnen ook er ook wat van.... met reclame
O ja, die zag ik nu ook!quote:
Me too.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:03 schreef Chivu het volgende:
Schrok me rot, maar 't is Clarke die eruit ligt en niet Doornbos
ik niet (schuif naar puntje van m'n stoel)quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Dieptriest het volgende:
Ik ga er ff lekker voor zitten
De computer is ook in de warquote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
1. Pagnaud
2. Jani
3. Doornbos
4. Bourdais
http://www.myp2p.eu/Other.htmquote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef WEST het volgende:
iemand een stream?
ik ben voor de tv weg gejaagd vanwege een klote bingo![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef Chivu het volgende:
Ik voel me net een blinde, met een Chinese commentator en een computer die op hol slaat
Stream? Verover je plek terug! Wwwwwrrrrraaaaaowowwquote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef WEST het volgende:
iemand een stream?
ik ben voor de tv weg gejaagd vanwege een klote bingo![]()
Reclamequote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef vingerplant het volgende:
Wilson![]()
Dit is wel racen zeg, Doornbos sneller dan Jani en Pagenaud aan de leiding.
Hoe weet je dat? Jij had toch ook die Chinees? Nu reclame!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef troje het volgende:
Wilson eraf!
Op de site van champcar heb je race director, daar kan je de stand ook volgen, met commentaar!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Jij had toch ook die Chinees? Nu reclame!
Slome refresh.quote:
vorige week was er een andere streamquote:
"Danone Activia, tegen een opgeblazen gevoel"quote:Op zondag 1 juli 2007 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Bourdais zet Doornbos nu onder druk
zeker, en snel ook!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Gat naar Pagenaud wordt volgens mij wel kleiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |