Jong en naïef heet dat. Komt wel als je ouder (en wijzer) wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:55 schreef Koewam het volgende:
Ik zou gewoon alle shit teruggeven inclusief cash. Ben blijkbaar 1 van de weinige.
Voor zo'n kleine hoeveelheid krijg je geen boete.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Robin__ het volgende:
Verkapt ik snuif en wij weten de prijs van coke topic
wat de politie zou doen.. (als ze het al vinden, ze zullen waarschijnlijk eerst je pasjes er uit halen om je naam en adres te achterhalen.. als je t daar niet tussen hebt zitten denk ik niet dat ze het vinden) en anders.. denk ik nog niet dat er iets gebeurt (behalve een opmerking van de diender die m je terugbezorgt oid) Tis overduidelijk een gebruikershoeveelheid (nog minder eigenlijk) ik weet niet precies wat de wet daar over zegt.. maar volgens mij kunnen ze helemaal niets doen behalve je een boete geven voor drugsbezit. Balen.. maarja dan moet je maar niet je portomonee verliezen met sos dr in
(ohja.. coke)
Dan ga je naar de Albert Heijn. Zegels genoegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef LostFormat het volgende:
Ja, das kut.
Zo had ik laatst wat zegels LSD gekocht (die je droog en uit het licht moet bewaren) en die snel even in een boek gestopt. Weekje later bleek dat dat een biebboek was die ik al weer terug gebracht had.
ja men dat zou egt kkreleks sijn hej!? wajoooo gekquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef weasel85 het volgende:
had ik maar 1000 kilo coke om te verkopen -.-
en maar plakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dan ga je naar de Albert Heijn. Zegels genoeg
de één is nog dommer dan de anderquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef LostFormat het volgende:
Ja, das kut.
Zo had ik laatst wat zegels LSD gekocht (die je droog en uit het licht moet bewaren) en die snel even in een boek gestopt. Weekje later bleek dat dat een biebboek was die ik al weer terug gebracht had.
Krijg je wel heul mooi kristal!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Litso het volgende:
Deze thread brengt me op ideeën. Een portemonnee met oude/neppe pasjes, wat kleingeld wat je toch wel kon missen en een half grammetje zout of waspoeder (of iets wat overtuigender op coke lijkt) achterlaten. Kijken wat men doet
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:40 schreef het.ismij het volgende:
Ik zou de coke opmaken, voor 80 eur coke bijkopen/wegsnuiven, en de rest wegpleuren.
Whehe, het enige wat ik ooit heb gesnoven is suiker, en als je door de pijn heen bent word je er gruwelijk druk vanquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Gebruikershoeveelheid, zullen ze niet moeilijk over doen.
En waarom bewaar je zo'n heel klein beetje, maak het dan op.
Ik heb zo vaak thee gerookt, als poging om te stoppen met roken.. Het is alleen maar heel erg smerig, je wordt er niet high van oid.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:35 schreef star_gazer het volgende:
Tip van de week: peper snuiven. Heb je lang plezier vanThee roken trouwens ook
Pasjes kun je houden om mooie lijntjes te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Geld en coke houden, rest weggooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |