Mooi, een echte manquote:Op maandag 25 juni 2007 13:44 schreef iamthezenmaster het volgende:
ja precies...ik ga me maar nooit mee wassen....een baard van een meter laten staan en door de bossen rennen met wolven terwijl ik met stenen op mijn borst stomp....
hoera!
Hap.quote:
Geef eens een voorbeeldje?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:47 schreef iamthezenmaster het volgende:
maar wel heel sarcastisch af en toe...
Ja, doe, we zijn enorm benieuwd!quote:
We're almost there.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:48 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Whahaha, dit moesten we nou écht erbij hebben in dit topic.![]()
Dat is onzin, gellukkig zijn we juist verschillend.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:51 schreef iamthezenmaster het volgende:
mijn punt is:
mannen en vrouwen zijn gelijk....
Nou, iemand hoeft de baas te zijn, maar feit is dat mannen toch graag de baas spelen en zijn in bv het gezin en dat de vrouw graag verzorgd en iemand zoekt die het egzin beschermd.quote:niemand hoeft de baas te zijn of de ander te manipuleren of van die onzin....de begrippen mannelijk en vrouwelijk zijn overschat, beide geslachten hebben trekjes van elkaar, en daar is niks mis mee!!!
Dat is geen voorbeeld van jouw sarcasme, mag ik hopen?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:58 schreef iamthezenmaster het volgende:
pony neuker
Nee, mannen kunnen nu in hun vrije tijd zeiktopics openen die niet zouden mistaan op Viva.nlquote:Op maandag 25 juni 2007 14:01 schreef iamthezenmaster het volgende:
De man hoeft niet meer te jagen voor eten,
Zullen we de TS dan ook maar een flinke vibrator cadeau doen bij z'n abonnement.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, mannen kunnen nu in hun vrije tijd zeiktopics openen die niet zouden mistaan op Viva.nl
Dat lijkt me een prima beginquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef iamthezenmaster het volgende:
makkelijk he afzeiken in plaats van bijdragen....
maar gelukkig zijn jullie wel heel stoer met jullie praatjes over dildo's en vrouwenbladen...zullen we gelijk maar over voetbal beginnen en liters bier drinken tot we rollen in onze eigen kots??
Hoe weet jij dat?......Homo?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, mannen kunnen nu in hun vrije tijd zeiktopics openen die niet zouden mistaan op Viva.nl
Nee, ik lees FOK! tussen het kippen slachten en de buurvrouw aan haar haren mn grot inslepend door.quote:
Je zeurt nu ook al als een wijf.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:41 schreef iamthezenmaster het volgende:
fijn om te weten dat FOK niet in zijn geheel bezocht wordt door boeren met een blikveld dat niet verder reikt dan de bak modder waarin ze swientje tikkuh spelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |