Bwian zegt over anderen, wat hij zelf doet, of wil doen.....quote:Op maandag 25 juni 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
B: Huub denkt ik neuk een jongen ik neuk een jongen.
Maar dat is op dit moment niet aan de orde, de FEBO heeft er mooi voor gezorgd dat het nu richting Lieke en Huub is, daarvoor moesten ze eerst Jaap wegkrijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef FSR het volgende:
Ik zou het allemaal wel eens willen zien, als de Febo hun handen boven de hoofden van ban zou halen.....
Ik denk dat ze heel stil zijn, en er zo uitliggen.....
Deze opmerking kan echt alleen op Amanda slaan (maar dat zal het vast niet zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef Clank het volgende:
Natasia: Zaad hoort niet in je oren maar in die stinkende naar rat ruikende kut van je.
Ik ook. En dan lees ik alleen maar mee. Tuig van de richel is het.quote:
Dat zal never nooit gebeuren. In het geval van Brian dan. Moet je Jaap zien. Die maakte een hele toestand over een camera en over de gevolgen van het noemen van Cora's adres was ie nog geen 24 uur later volledig bijgedraaid.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef FSR het volgende:
Ik zou het allemaal wel eens willen zien, als de Febo hun handen boven de hoofden van ban zou halen.....
Ik denk dat ze heel stil zijn, en er zo uitliggen.....
Ik lees ook alleen nog maar mee Copycat en dat wordt me al te veel.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. En dan lees ik alleen maar mee. Tuig van de richel is het.
Ik zou het vreselijk jammer vinden als die debielen het gevoel hebben dat ze gewonnen hebben.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:45 schreef itsme het volgende:
Weet je. ik hoop dat huub weg gaat. Hij kan dit toch niet winnen.![]()
De laatste 2 miljonairs mochten geen immunitiet geven. Lieke en Dennis (kwal)quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
A: Volgende miljonair geeft Huub immuniteit en hup Lieke eruit.
Ik denk aan Erik.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
Dit is echt treurig en ziek, sorry hoor maar dit gaat echt te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |