abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 08:43:28 #1
34586 kepler
No bounce, no play
pi_50810344

Welkom bij het FOK!games Forza Motorsport 2 toernooi. Forza Motorsport 2 is een racegame die een tijdje terug is uitgekomen maar nog steeds erg veel gespeeld wordt door veel gamers. Daarom organiseren we vanuit FOK!games een Forza 2 toernooi, waarmee je kunt laten zien aan andere FOK!ers hoe snel (of hoe langzaam) jij wel niet bent. Er zijn geen prijzen verbonden aan dit toernooi, maar de top drie in de finale-race krijgt toegang tot alle FOK!games skins. De winnaar krijgt natuurlijk ook alle respect van de FOK!games community.

Het toernooi bestaat uit een drietal delen en hoe deze in elkaar steken kun je hieronder lezen. Veel plezier met het toernooi en natuurlijk succes!

Kwalificatie

We beginnen het toernooi met een drietal time-trials (deze kun je vinden in de Arcade-sectie van de game). De auto kun je niet zelf kiezen in de time-trials dus iedereen heeft evenveel kans om een snelle tijd neer te zetten. Alle hulpmiddelen zijn toegestaan, maar de ervaring leert dat zonder hulpmiddelen uiteindelijk sneller is. De tijden worden bij elkaar opgeteld en de veertien snelste coureurs gaan door naar de finale-races. De volgende time-trials worden gereden:

Suzuku Circuit East - #46 Fairlady Z
Tsukuba Circuit - HKS Evolution
Road Atlanta Short - #51 Panoz GTLM

Om te zorgen dat wij de snelste tijden kunnen zien zal je je moeten aanmelden via PM bij Kepler. Ik zal je vervolgens toevoegen en dan kunnen we zien wat jouw tijden zijn in de time-trials. Stuur dus een PM met daarin je Xbox Live Gamertag naar Kepler. Het kan even duren voordat je toegevoegd zal worden, maar dat maakt voor de time-trials niks uit.

Iedereen krijgt een week de tijd om tijden neer te zetten (tot maandag 2 juli 23:59 ) en dan zal er worden gekeken welke users er het snelste zijn.

Halve finale

De veertien snelste mensen gaan dus door en zullen willekeurig in een van de twee halve finale-races ingedeeld worden. Ik host de races, maar zet mijn auto gewoon aan de kant. Hierdoor hou ik overzicht over de race en kan ik achteraf de replay opslaan om eventuele discussies te voorkomen. De starting-grid zal op Time-Trials gebaseerd worden (niet alleen de drie trials in dit toernooi). Natuurlijk wordt van iedereen verwacht dat ze netjes racen en gebeuk wordt niet toegestaan.

Circuit: Silverstone International Circuit
Klasse: B (auto is dus vrij, zolang het maar een B-klasse is)
Aantal rondjes: 6

De halve finale zal plaats vinden op woensdag 4 juli om 20:00 uur. (mochten er mensen niet kunnen op dat tijdstip, dan zal de users met de tijd daaronder een plek in de race krijgen. )

[c][lpthumb=1180464183.4478.jpg&w=400][/c]

Finale

De top drie van elke race gaat door naar de finale en dan heb je nog één plek over. Die gaat naar de persoon die niet in de top drie is geëindigd, maar wel van de afvallers de snelste tijd heeft gereden in de halve finale race.

Circuit: Suzuka Circuit
Klasse: A (auto is dus vrij, zolang het maar een A-klasse is)
Aantal rondjes: 9

De finale-race zal gehouden worden op donderdag 5 juli om 20:00 uur.

Alledrie de races zullen verreden worden met de standaard-settings (dus bv damage uit, Collisions default, enz) en de end race timer zal dus ook gewoon op 30 seconden blijven staan.

Zie ook de special op FOK!games
The line is a dot to you!
pi_50810558
Als mijn XBOX deze week nog terug is uit het repair centre dan doe ik mee. Heb dus alleen nog kunnen oefenen met de demo. Heb het volledige spel al wel klaar liggen.
pi_50810813
Ik ga eens oefen op deze tracks, met deze auto's
Daarna zie ik wel of ik meedoe
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_50811441
kan het allemaal een paar dagern later

ik ben gebanned tot 4 juli
pi_50811921
tvp
Every war is different, every war is the same.
  maandag 25 juni 2007 @ 10:51:45 #6
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50813235
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:43 schreef rival het volgende:
kan het allemaal een paar dagern later

ik ben gebanned tot 4 juli
Je kan toch nog wel time trials doen lijkt mij?
En als je dan de halve finale moet rijden dan kan dat toch weer gewoon.

Maar ok, ik doe ook wel mee, ik ga wel proberen om tijden neer te zetten zodat ik de time trial haal. Wat dus zeker niet genoeg zal zijn om ook maar de halve finale te halen.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_50813257
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:

[..]

Je kan toch nog wel time trials doen lijkt mij?
En als je dan de halve finale moet rijden dan kan dat toch weer gewoon.
ik kan time trials doen! maar ik kan me tijden niet posten want ik krijg geen verbinding met live
pi_50813267
Ik doe ook mee, van de week maar eens mijn tijden gaan verbeteren
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  maandag 25 juni 2007 @ 11:01:46 #9
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50813510
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef rival het volgende:

[..]

ik kan time trials doen! maar ik kan me tijden niet posten want ik krijg geen verbinding met live
Heb je niet, of kun je niet, 1 of ander Silver acountje aanmaken en dan daarmee die time trials doen.

Het staat trouwens niet in de OP maar je moet dus ook XBL Gold hebben om mee te kunnen doen aan de finales.

Over de indeling van de halve finales, De nummers 1, 3, 5, 7, 9, 11 en 13 in de eerste en de nummers 2, 4, 6, 8, 10, 12 en 14 in de tweede halve finale.
pi_50813653
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:

[..]

Heb je niet, of kun je niet, 1 of ander Silver acountje aanmaken en dan daarmee die time trials doen.
wat van gebanned zijn snap je niet kerel? ik kan tot 4 juli niet op live komen doordat ik gebanned ben tot 4 juli.

en dus als ik probeer te verbinden met live, krijg ik de melding dat ik suspended ben tot 4 juli. dus worden ook mijn tijden niet naar de scoreboards geupload.

en microsoft kennende is deze ban gelinkt aan mijn xbox
  maandag 25 juni 2007 @ 11:25:16 #11
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50814265
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef rival het volgende:

[..]

wat van gebanned zijn snap je niet kerel? ik kan tot 4 juli niet op live komen doordat ik gebanned ben tot 4 juli.

en dus als ik probeer te verbinden met live, krijg ik de melding dat ik suspended ben tot 4 juli. dus worden ook mijn tijden niet naar de scoreboards geupload.

en microsoft kennende is deze ban gelinkt aan mijn xbox
dat stuk snap ik. Maar heb je al geprobeerd of je met een ander acount online kan? Het lijkt mij dat die ban op acount niveau is en niet op Xbox niveau.
pi_50814356
PM verstuurd!

Twi gefeliciteerd
Xbox Live: Anormius
pi_50814625
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef Heintje het volgende:

[..]

dat stuk snap ik. Maar heb je al geprobeerd of je met een ander acount online kan? Het lijkt mij dat die ban op acount niveau is en niet op Xbox niveau.
nog een abbo afsluiten zeker?
  maandag 25 juni 2007 @ 11:38:03 #14
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50814717
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:35 schreef rival het volgende:

[..]

nog een abbo afsluiten zeker?
Gewoon Silver, kost je niks. Kun je gewoon die time trials mee doen.
En dan kun je toch de halve finales wel weer spelen met je eigen acount.
(of als je via je Xbox een nieuw acount aanmaakt krijg je een maand Gold.)
En anders heb ik nog wel een 48 uurs code liggen.
pi_50814824
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:

[..]

Gewoon Silver, kost je niks. Kun je gewoon die time trials mee doen.
En dan kun je toch de halve finales wel weer spelen met je eigen acount.
(of als je via je Xbox een nieuw acount aanmaakt krijg je een maand Gold.)
En anders heb ik nog wel een 48 uurs code liggen.
silver kost niks? tell me more
pi_50815015
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:40 schreef rival het volgende:

[..]

silver kost niks? tell me more
silver is altijd gratis.. . maar je kunt er niet mee online gamen
pi_50815052
PM verstuurd!!

tot in de finale!
pi_50815081
thuis maar even proberen... denk et niet hoor... ga er vanuit dat de ban op mijn box zelf zit....
pi_50815096
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:47 schreef rival het volgende:
thuis maar even proberen... denk et niet hoor... ga er vanuit dat de ban op mijn box zelf zit....
op je console ja
pi_50815139
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:48 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

op je console ja
iemand leeft met me mee!

of ben je zelf ook gebanned
pi_50815144
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:25 schreef Heintje het volgende:

[..]

Bans zijn natuurlijk op Xbox-niveau
MS is niet debiel
pi_50815183
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef rival het volgende:

[..]

iemand leeft met me mee!

of ben je zelf ook gebanned
nee niet gebanned... wel 1 keer 5 maanden lang van ONZ... dat was al pijnlijk genoeg.. laat staan op XBL
pi_50815214
quote:
Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

MS is niet debiel
kijk me eens recht in de ogen en durf het nog een keer te zeggen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 juni 2007 @ 13:06:38 #24
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_50817449
Eens kijken of het lukt om bij de eerste 16 te komen.

Leuk initiatief
pi_50817944
kunnen de tijden elke dag hier ook worden gepost?

of iig de 16de tijd zodat je weet welke tijden dat je moet neerzetten?

zou wel fijn zijn ipv eindeloos rondjes rijden voor die paar hondersten eraf te rijden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')