En niet tegen de goede personenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:55 schreef F04 het volgende:
Van Jaap.
Timing is everytingquote:Op maandag 25 juni 2007 01:56 schreef agter het volgende:
[..]
wat een mooie cap!
Ik probeerde het ook mat was natuurlijk weer niet op tijd.
En niet zuinig ook... hoewel de FOK!kers van toen niet (allemaal) meer de FOK!kers van nu zijn.....quote:Op maandag 25 juni 2007 01:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het ontluisterende van dit experiment. De normen vervagen, ook bij de streamers. Het programma duurt zo lang dat het zijn kijkers compromitteert.
jaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:53 schreef Rudieh het volgende:
zien we hier de officiele vorming van de Jaap-Dennis-alliantie?
En daarbij denk ik zelfs 4-3 dus tegen BAN.... Brian waant zich veilig maar het gaat Jaap en Dennis om stelletjes breken...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:58 schreef agter het volgende:
3 partijen zijn er nu toch wel duidelijk in dgk.
ban,
hl
jd
Misschien is jaap wel gewoon gek en geeft die alleen om zich zelf en played die ze allemaal...quote:Op maandag 25 juni 2007 01:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ja
maar ik weet niet hoe oprecht het is.
Jaap kan Lieke echt niet luchten of zien, maar Huub wel denk ik.
Dus ik weet niet goed waar Jaap op aan stuurt met de Dennis alliantie.
Misschien wil hij zo Huub forceren een kant te kiezen
hypocriet net als huupiequote:Op maandag 25 juni 2007 02:00 schreef Anderkeertje het volgende:
terugschelden doet Lieke niet. WIe noemde melissa, amanda etc een hoer?? moraliserende tuthola
ik zwaai meequote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen we allemaal ff zwaaien naar loser Huub.
Wie is hier degene die er alles uit moet gooien om de ander omver te duwen... juist. Dennisquote:Op maandag 25 juni 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
whehehe
en van de vorige cos
[afbeelding]
Komt er nog een weekopdracht? bonen tellen ofzo ?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet zuinig ook... hoewel de FOK!kers van toen niet (allemaal) meer de FOK!kers van nu zijn.....
Hij heeft wel geleerd van die boete, hij houdt zich er erg opvallend buiten.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Sharpeyed het volgende:
Prachtig, huub over de zeik door het pokeren en nu dit.
daar speelt jaap opin dat was al t planquote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Sharpeyed het volgende:
Prachtig, huub over de zeik door het pokeren en nu dit.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen we allemaal ff zwaaien naar loser Huub.
Precies... Wie liep er vorige week ook alweer te juichen nadat hij het adres van Cora over de streams had gegooit?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Rat maakt weer lekker gebruik van de situatie..pfff...sad sad people.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar gaat Huubs koninkrijkje, heerlijk om te zien. Hulde voor Jaap en Dennis!!
heeft hij dat gedaan...das zielig..en strafbaar..quote:Op maandag 25 juni 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Precies... Wie liep er vorige week ook alweer te juichen nadat hij het adres van Cora over de streams had gegooit?
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:00 schreef Anderkeertje het volgende:
terugschelden doet Lieke niet. WIe noemde melissa, amanda etc een hoer?? moraliserende tuthola
Dat laatste was al bekend..... Goeie gok van Jaap maar afwachten hoe het uitpakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:03 schreef basicsaint het volgende:
Mooie avond.
Huub verliest de weddenschap het Dennis en verliest het pact met Jaap.
Lieke is super iedereen tegen haar en ik zie d'r niet breken...quote:
die emmer is heus wel n keer volquote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke is super iedereen tegen haar en ik zie d'r niet breken...
sorry, hoor, maar Lieke gaat standaard op mutequote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef Frasier het volgende:
En de enige die hier ver bovenuit stijgen zijn Huub en Lieke...
was al eerder met huub en eric, natanaelquote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef riri het volgende:
door jaap is de hele gouden kooi één groot ordinair gebeuren geworden
Never... hij krijgt dan alleen Jaap als onbetrouwbare backup.... er is maar 1 gevaar en dat is immuniteit...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geniet met volle teugen. Ik denk dat Huub heel snel Lieke laat vallen en eieren voor zijn geld gaat kiezen. Zonder Jaap is Huub totaal niets.....We zullen zien hoe diep Huubs liefde zit
Wordt er zo gek van dat ze alles zo overdreven en nep doet, alles voor d'r tv momentjes.quote:
Ze blijft onder al die druk toch aardig rustig.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
sorry, hoor, maar Lieke gaat standaard op mute
Da's jouw keus.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
sorry, hoor, maar Lieke gaat standaard op mute
huub is nog aan het pokeren, en Jaap lag er toen als eerste uit...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub dreigt met Jaap te breken (als ik het goed zie), en Jaap krabbelt terug.
Ik had die ook gecapt, maar vond m te slechtquote:Op maandag 25 juni 2007 02:07 schreef PumaStreamer het volgende:
I want to break freeeeee.................Poetsen bitch
[afbeelding]
tussen wie?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef Adothehague het volgende:
YES ER WORD EEN PACT GESLOTEN
ja idd en die hebberigheidquote:Op maandag 25 juni 2007 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wordt er zo gek van dat ze alles zo overdreven en nep doet, alles voor d'r tv momentjes.![]()
Ze neemt het voor Jaap op.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:08 schreef BarryK het volgende:
Natasia schreeuw niet zooooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |