Heb ik al gedaanquote:Op maandag 25 juni 2007 20:06 schreef Leandra het volgende:
Zeg eend... zo valt het natuurlijk wel op hè.... ze zitten de hele tijd met z'n 2en en nu komen wij weer tegelijk binnen... ik dacht dat jij eerst het beddengoed nog even zou verschonen![]()
dat is geen antwoordquote:
Tim ik ben stokoud, lelijk en heb geen PM en msnquote:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dat was een welkomquote:
Als je je daar druk om moet makenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zoek al 20 minuten naar de COS...
Lobascaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Tim86 is er, heb hem meesmokkeld van het sporttopic, we hebben Andy gekeken. Andy is door !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef Lobasca het volgende:
Ik zoek al 20 minuten naar de COS...
Hee Eend , ik heb 2 vragen , mag het ?quote:
lol ik vroeg alleen hoe oud je bentquote:Op maandag 25 juni 2007 20:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tim ik ben stokoud, lelijk en heb geen PM en msn
Maar ik vind je lief en heet je echt welkom hier![]()
Alleen via PMquote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee Eend , ik heb 2 vragen , mag het ?
Oeh Babe!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lobascaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Tim86 is er, heb hem meesmokkeld van het sporttopic, we hebben Andy gekeken. Andy is door !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alleen als Talitha het niet vinden kanquote:Op maandag 25 juni 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga ff tukken.
Tonight same place?
![]()
![]()
dank je lekker ding, de wedstrijd was saai...............maar Andy mag in de op blijven en er is nu regenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oeh Babe!Wat bende gij toch een lieverdje!
![]()
Net ietsje pietsie ouder dan Ian en jonger dan Leandra en PC eendquote:
kut, vraag 2 al beantwoordquote:Op maandag 25 juni 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alleen als Talitha het niet vinden kan![]()
![]()
ja nu weet ik het echt haha..dat avatarfilmpje had zo veel info..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Net ietsje pietsie ouder dan Ian en jonger dan Leandra en PC eend![]()
Ik ben echt oud... genoeg om je moeder te kunnen zijn, jonge moeder dan, dat welquote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja nu weet ik het echt haha..dat avatarfilmpje had zo veel info..![]()
Heb je mij in mijn kruisloze string gezien?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja nu weet ik het echt haha..dat avatarfilmpje had zo veel info..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |