4 uur te langquote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef avonne het volgende:
Misschien gewoon opgelucht dat het voorbij is. Het was wel een lange zit, toch?
aan het spit en draaien maar..quote:Op maandag 25 juni 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Word ze nou steeds dikker .... Wat een rollade![]()
Daar ben ik het mee eens. Huub heeft daarin tegen een paar keer pech gehad. Met een domme call als afsluiter. Hé en toevallig teggen Dennis. Egootje?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nopes, heel veel geluk hebben is anders... Dat is telkens op de river je out pakken terwijl je door eerdere raises van een ander eigenlijk al lang weg had moeten zijn..
Dennis heeft heel correct gespeeld, goede reads, goede bets, geen geluk, puur speltechnisch
echt waar ?????//quote:Op maandag 25 juni 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
Amanda geilt helemaal op Dennis. Sopkut!
Hebben ze in PCH uberhaupt wel kleding in haar maatje 44?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik hoop dat ze Natasia keihard in d'r lelijke schjmoel uitlachen, als ze denkt de blitz te maken in A'dam.
Ja die ruikt poenquote:
dat viel mij ook op ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:36 schreef SiRojK het volgende:
Idd, dikke credits voor Brian, die houdt zich netjes terwijl hij in de finale verliest
Ze maken daar wel bh's met links en rechts verschillende cupmatenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hebben ze in PCH uberhaupt wel kleding in haar maatje 44?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |