't concert was egt GEWELDIG!! ik kan niet gelove dat ik er was!! ik stond helemaal vooraan, egt geweldig de sound die je daar hebt.,, anthony zong idd soms wel 'ns mis, maar john, flea en chad gingen helemaal los, antony trouwens ook hoor!!.. micky avalon was BAGGER.. verschrikkelijk:P kheb wel 'n paar mooie foto's van hem waarin hij bijv in z'n onderbroek staat:P
ik weet niet wat ik moet zeggen precies, of ze nou zo goed waren.. ik heb nog nooit eerder 'n concert vna hun gezien.. k kan begrijpen dat 't minder was,, ik bedoel, avalon was weggestuurd met podiumrommel,, en ze touren al heel lang.. en ze zijn niet de jongste....toch,, je kunt egt NNIET zeggen, dat ze slecht waren.. het was idd veel te snel voorbij.. ik weet niet of ze altijd zo kort spelen, maar het was idd zo voorbij omdat het zo geweldg was
![]()
!! ze speelde precies de nummers die ik wou dat ze speelde.. behalve scar tissue en otherside (viel me op., dacht dat ze die echt gingen spelen..) en trouwens,, mensen die zeggen dat 't concert slecht was, valt me op dat deze mensen niet in 't begin al bij 't concert waren, ze kwamen pas rond 21.00 aan..tuurlijk is 't dan gelijk minder,, je hebt dan minder spanning omdat je dan minder lang op hun wacht etc etc... en toch.. je kunt NIET zegge dat ze slehct waren toch (A)?.. verder,, documentaire was geweldig. ik wist al heel veel over hun,, maar hoe dat john eruit zag p die interview,, die tanden!! niet normaal...
micky avalon daagde 't zelf uit,, hij moet niet gaan huilen dat hij nooit meer hier speelt... met z'n onderbroek...ik had natuurlijk meer verwacht,, iedereen natuurlijk.. meeste mensen denken natuurlijk dat ze zoiets mee zouden maken als 't concert van slane castle..:P ik natuurlijk ook (A),, zou eigenlijk ook moeten.. MAAR TOCH
![]()
ze hebben zeker geen slecht concert gegeven...
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=584554voorzover ik de meeste recencsies heb gelezen.. ik vind dit de beste... ze zeggen de goede en de mindere kanten van het concert.. en ze zeggen er ook bij.. dat dit niet eens zo erg is.. is 't ook niet!! mijn mening dan
![]()
..
+punten
HÉT concert natuurlijk
dat ik helemaal vooraan stond en dus perfect zicht had op de band
john flea en chad z'n solo's
dat anthony zeker loskwam.. ook al zeggen mensne van niet
dat micky avalon vervroegd van ;'t podium wegging
-punten
het wachten uiteraard,, ook al was het het heemaal waard,, maar van 11.00 wachten tot 21.00 is wel ff:P en dan op vuilniszakken in de modder in de regen zitten
![]()
dat 't concert zo snel voorbij was
dat ze otherside en scar tissue niet deden
dat ik de avond niet 10x kan herleven
maar om dit alles in 1 woord samen te vatten
GEWEEEEEEEEEEEELLLLLDIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!