Die Gibbs energie formules zijn allemaal trouwens gewoon afgeleiden van de ideale gaswet.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:19 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Das de ideale gaswet, in de vraag wordt gesproken over vloeistof, en die zet n iet of nauwelijks uit oonder invloed van druk.
Dit is een verhaal van Gibbs-energieen en dat soort ongein.
Te makkellijkquote:Op maandag 25 juni 2007 10:35 schreef ScottTracy het volgende:
Bee Gees.
quote:Op maandag 25 juni 2007 10:41 schreef SaskiaR het volgende:
river?
Als je goed kijkt zie je dat arrebar zei dat het water ging koken, als iets kookt gaat de temperatuur dus omhoog en niet omlaag.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:35 schreef DaviniaHR het volgende:
Als ik even mag: adiabatische koeling vindt plaats als er geen uitwisseling plaatsvindt met de omgeving. Adiabatisch is Q=0...
En de boel verdampt door evenwichtsverschuiving. De verdamping kost energie, waardoor de vloeistoffase afkoelt. En dan nog had arrebar eerst gezegd dat de temperatuur lager wordt.
Wie?quote:George Armstrong Custer (December 5, 1839 – June 25, 1876) was a United States Army cavalry commander in the American Civil War and the Indian Wars. He was defeated and killed at the Battle of the Little Bighorn against a coalition of Native American tribes led by the Sioux chiefs Sitting Bull and Crazy Horse.
George Armstrong Custerquote:Op maandag 25 juni 2007 10:43 schreef SaskiaR het volgende:
Oeh, ik wist het niet helemaal zeker...
[..]
Wie?
Nee, dat was niet wat ik zei,quote:Op maandag 25 juni 2007 10:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat arrebar zei dat het water ging koken, als iets kookt gaat de temperatuur dus omhoog en niet omlaag.
Wie dan ?quote:General of the Army(January 26, 1880 – April 5, 1964), was an American general and Field Marshal of the Philippines Army. He is credited with this military dictum: "in war, there is no substitute for victory."
fought in three major wars (World War I, World War II, Korean War).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |