En het wordt alleen maar duurder voor je... Zeg straks maar zwaai zwaai naar je no-claim kortingquote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef F0Ked het volgende:
conclusie:
autorijden bleek duurder te zijn voor mij dan dat ik dacht
![]()
daar gaat me geld voor festivals enz![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 00:08 schreef F0Ked het volgende:
conclusie:
autorijden bleek duurdermoeilijker te zijn voor mij dan dat ik dacht
![]()
Volgens mij geeft het CBR nu wel je rijbewijs als je een deuk in een pakje boter kan rijdenquote:
Bron?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:16 schreef Mikkie het volgende:
Maar zie het positief: zoveel mensen rijden een deuk in hun eerste weken.
Dan ben je er daarna weer een paar jaar vanaf
jaaah shit happends, maar eehh die auto staat op mijn vaders naam dussss!!quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef SpecialK het volgende:
En oh ja, TS:
Jij bent echt de reden dat ik alleen al door m'n leeftijd en ondanks m'n voorbeeldige rijstijl echt bakken met geld moet gaan betalen voor een verzekering.
Dank je!![]()
Nee, nee dat kan je niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 00:18 schreef F0Ked het volgende:
wheheh SILENCE !!!!
ik kan degelijk wel autorijden![]()
Heeft je vader ook toevallig losse handjes?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef F0Ked het volgende:
[..]
jaaah shit happends, maar eehh die auto staat op mijn vaders naam dussss!!
kijk t begon net te regenen dus het was best wel natquote:Op maandag 25 juni 2007 00:20 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee, nee dat kan je niet.
Nee dus. Nee.
Gewoon "Nee".
Nee.
losse handjes ?quote:Op maandag 25 juni 2007 00:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heeft je vader ook toevallig losse handjes?
Dat je pappa je gaat slaanquote:Op maandag 25 juni 2007 00:23 schreef F0Ked het volgende:
[..]
losse handjes ?![]()
wat bedoel je daar nou weer mee![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |