heel verkeerd maar dat neemt niemand je kwalijk...quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is poker een simpel geluksspelletje, of zie ik dat verkeerd![]()
kan je ook beter in blikjes houden,quote:Op zondag 24 juni 2007 23:27 schreef F04 het volgende:
Wtf, red bull in zón kan.
Zoiets drink je toch in blikjes.
niet sneller. om de 25 minuten..quote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Het duurt te lang dus de blinds gaan sneller omhoog
Het duurt een a twee jaar voor dat die pigmenten je hersens aan beginnen te tasten. Serieus effect is vaak pas na drie jaar. Misschien heb je de tattoos later laten zetten?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op...?? heb er drie en VWO gedaan??
Zo'n iemand ligt er dan gegarandeerd uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Puma, ik heb begrepen dat jij regelmatig speelt. Hoe zou het iemand in een serieus tournooi vergaan als hij/zij doet wat Brian heeft gedaan? Even meekijken op tv tijdens een plaspauze?
Hap...........quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zie je toch verkeerd. Zeker als het een potje tussen alleen gevorderde spelers betreft.
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het duurt een a twee jaar voor dat die pigmenten je hersens aan beginnen te tasten. Serieus effect is vaak pas na drie jaar. Misschien heb je de tattoos later laten zetten?
Er zit geluk bij, maar ook een deel vaardigheid. Wat je dan weer niet moet verwarren met intelligentie, want Amanda kan het ook winnen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij is poker een simpel geluksspelletje, of zie ik dat verkeerd![]()
Dan weet ik genoeg..quote:Op zondag 24 juni 2007 23:35 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er zit geluk bij, maar ook een deel vaardigheid. Wat je dan weer niet moet verwarren met intelligentie, want Amanda kan het ook winnen.
Een keer verliezen met poker is een afgang?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap er geen zak van, maar de afgang van Huub hangt in de lucht (aan de reakties in de COS en in de woonkamer te zien).
In dit geval wel idd.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een keer verliezen met poker is een afgang?
nou in het wsop..zou die gaan huilen en zijn 10.000 dollar kwijt zijn...er zijn zeer strenge regels...er zijn hele bendes die card counters zijn of mega wiskundige nerds..die zo goed zijn door kansberekening en dergelijke toe te passen...daar word erg op gelet.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Puma, ik heb begrepen dat jij regelmatig speelt. Hoe zou het iemand in een serieus tournooi vergaan als hij/zij doet wat Brian heeft gedaan? Even meekijken op tv tijdens een plaspauze?
huubquote:Op zondag 24 juni 2007 23:38 schreef 2live het volgende:
welke bewoner staat er nu het slechtste voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |