abonnement Unibet Coolblue
pi_50803103
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.

Dus de Rat heeft vals gespeeld.
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 23:05:44 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_50803190
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.

Dus de Rat heeft vals gespeeld.
What else is new.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 23:07:00 #3
137949 Disana
pi_50803243
Hey...nog even over het WSOP...tis wel in Las Vegas zoals ik al zei..het kan ook niet anders. Tis namelijk gesponsored door Milwaulki en das een fijn biertje daar...en dit is het beste bewijs..ik had net een mailtje gestuurd naar Pokerstars, zie hier het resultaat

Hello Freecreation.

Thank you for contacting us!

We would like to inform you that the WSOP held in Vegas is the main event.
However, other places may run events that award entries to the WSOP.

Let us know if there is anything else we can assist you with.
  zondag 24 juni 2007 @ 23:07:45 #5
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50803245
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.

Dus de Rat heeft vals gespeeld.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_50803256
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey...nog even over het WSOP...tis wel in Las Vegas zoals ik al zei..het kan ook niet anders. Tis namelijk gesponsored door Milwaulki en das een fijn biertje daar...en dit is het beste bewijs..ik had net een mailtje gestuurd naar Pokerstars, zie hier het resultaat

Hello Freecreation.

Thank you for contacting us!

We would like to inform you that the WSOP held in Vegas is the main event.
However, other places may run events that award entries to the WSOP.

Let us know if there is anything else we can assist you with.
pi_50803259
is dit wel melissa? Rechts.
of is dit haar gebochelde zusje?

Make my day!
pi_50803261
Shit Ik weet niet wat het is, want ik vind Huub eigenlijk steeds irritanter worden door z'n arrogantie, maar om de een of andere reden blijf ik met alles hopen dat hij wint

Lijkt hier alsof hij de uberloser gaat worden
pi_50803262
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.

Dus de Rat heeft vals gespeeld.
Als dat zo is...directe ban..en een boete...schandalig...teringlijer..en jah ik scheld want ik respecteer de pro's.
pi_50803279
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.

Dus de Rat heeft vals gespeeld.
En 'achter' grijpt zeker wel in he? toch? Die zien dit toch ook? Het zal toch niet dat Brrr gelijker is dan anderen gelijken die minder gelijk zijn?
pi_50803286
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.

Dus de Rat heeft vals gespeeld.
Brain deed op dat moment niet mee dus had er weinig aan om mee te kijken. Hij zou hoogstens een stukje taktiek mee kunnen krijgen.
X
X
X
pi_50803289
Jaap heeft gebluft en gewonnen?
pi_50803292
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Als dat zo is...directe ban..en een boete...schandalig...teringlijer..en jah ik scheld want ik respecteer de pro's.
de pro's
pi_50803302
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_50803304
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.

Dus de Rat heeft vals gespeeld.
daar schiet je niet echt iets mee op als jouw kaarten automatisch gefold zijn omdat je weg bent hoor..
pi_50803315
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef avonne het volgende:

[..]

Jah jah...moet toch effe duidelijkheid scheppen voor de pokeraars onder ons..Beste Mod.

einde verhaal verder heur
pi_50803316
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Brian gaat tussendoor het pokertoernooi naar de wc. Op ratachtige stijl loopt hij naar de wc via de plasmaschermen waar het pokertoernooi te zien is, en dat plus de spelinformatie.
De anderen die tussendoor naar de wc gaan gaan via beneden, dus ze komen 't plasmascherm met 't spelinfo niet tegen.

Dus de Rat heeft vals gespeeld.
Was dit maar een "western". Daar krijgen de valsspelers hun verdiende loon met een .45 (alleen maar in gedachten hoor, niet voor het eggie, zo ben ik nou ook weer niet)
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 23:10:09 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_50803328
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Als dat zo is...directe ban..en een boete...schandalig...teringlijer..en jah ik scheld want ik respecteer de pro's.
Hij ging naar het toilet, dus een automatische fold, volgens de vertelmeneer.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50803340
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

daar schiet je niet echt iets mee op als jouw kaarten automatisch gefold zijn omdat je weg bent hoor..
daar schiet je wel wat mee op..want hij kan de kaarten van een ander zien en daardoor de taktiek van iemand ontdekken..tis een diskwalificatie waard.
  zondag 24 juni 2007 @ 23:10:33 #20
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_50803341
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hey, kappen met het verzieken van iemands cap.
Er kan er maar één de domste zijn
  † In Memoriam † zondag 24 juni 2007 @ 23:11:08 #21
135305 beequeen
Lost.
pi_50803361
¤4000.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50803362
pi_50803385
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
¤4000.
[afbeelding]
Spreekt boekdelen!!
  zondag 24 juni 2007 @ 23:11:50 #24
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_50803391
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:09 schreef Frasier het volgende:

[..]

Brain deed op dat moment niet mee dus had er weinig aan om mee te kijken. Hij zou hoogstens een stukje taktiek mee kunnen krijgen.
Vind het wel super onsportief om zoiets te doen, errug laag!

Als je er niets mee wint, omdat je zelf dat potje niet mee speelt, wees dan zo fair om niet op de plasma te gaan kijken of je misschien tactieken van anderen kunt ontdekken.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_50803392
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
Gordonnnnnnnnn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')