Lijkt mij een prima advies.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef TubewayDigital het volgende:
als we hem nou gewoon een Head Radical of Instinct van 645 cm2 adviseren.
Lijkt mij prima voor hem.
wat moet ik met meisjes?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:16 schreef TubewayDigital het volgende:
Lid worden van een club wil wel eens helpen. Ken helaas geen club met leuke meisjes (laten we eerlijk zijn, bij hockey en tennis zijn het altijd meisjes, geen killerbabes) in Arnhem
2 x Prestige LM MPquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:37 schreef TubewayDigital het volgende:
Welke Prestige heb je? De midplus of de mid ?
Gewoon doen! Ik heb nu ook al 4 tennismaatjes. Gaat erg snel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat moet ik met meisjes?
www.tvpresikhaaf.nl gevondenmet stundentenkorting voor 90 euro lid
tos avonden
![]()
denk dat ik dat sowieso maar ga doen
en dan hopen op een tennismaatje
![]()
haha ja, dit gaat over rackets!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef motorbloempje het volgende:ik was 14 toen ik stopte met tennis, en toen had je nog gewoon een racket, punt
gaat dit over rackets? uberhaupt?![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik vind gewicht bij het handvat welk fijn ben ik achter gekomen. Voor het betere beukwerk zeg maar
talentje dus!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef TubewayDigital het volgende:
weet je wat irritant is.
Zon klein menneke die nog geen 30 kg weegt, nauwelijks boven mijn middel uit komt en wel al tegen de 4 aan zit.
Ook tijd teveel dus ..quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef TubewayDigital het volgende:
Spong (zoon van) staat #56 van Nederland. Heeft ook een prestige btw.
Irritant en valsspelend mannetje is dat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef TubewayDigital het volgende:
Spong (zoon van) staat #56 van Nederland. Heeft ook een prestige btw.
versnellen kan ik dan weer niet maar als die ander de bal hard/goed speelt hoef ik alleen maar een slagbeweging te maken om met dubbele snelheid die bal terug te rammenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk!
Ik speel nu met de Flexpoint prestige midplus en mooi om te zien is dat je zo snel die bal kunt versnellen.![]()
![]()
ik ben een lief schattig meisje dat niet zo hard slaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef TubewayDigital het volgende:
Ik vind gewicht bij het handvat welk fijn ben ik achter gekomen. Voor het betere beukwerk zeg maar
ken van vroeger ook zo iemand. Echt elke lijnbal in twijfel trekken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Irritant en valsspelend mannetje is dat.
Zoals ik hem van vroeger ken in ieder geval.
Subtiel met het voetje over een afdruk gaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ken van vroeger ook zo iemand. Echt elke lijnbal in twijfel trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |