Nogmaal, jij hebt de ironische ondertoon van dat hele gesprek gemist?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:32 schreef easysatellite het volgende:
HAHAHAHA japiooooooooooo, lieke zei zelf nog tege dennis ja ik beoefen het oudste beroep
Jaap ging beneden naar de wc. Dat wou Lieke nietquote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Jaap riep kuthoer tegen lieke...weet iemand waarom
Misschien om een Para Huub te creeren?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Was wel met een reden, Jaap mocht niet beneden pissen van Lieke, maar dat moest van de plasmaquote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo......... dit was helemaal zonder reden.
Ze zei dat hij op zn eigen wc moest gaan plassen. (omdat ze niet willen dat hij die van hun weer viesmaakte)quote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik zeg niksquote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaal, jij hebt de ironische ondertoon van dat hele gesprek gemist?
En dat wist Lieke niet....... en dan nog......quote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef CoT het volgende:
[..]
Was wel met een reden, Jaap mocht niet beneden pissen van Lieke, maar dat moest van de plasma
Waarom mag Jaap niet beneden pissen van Lieke? Dat moet die toch zelf wetenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat wist Lieke niet....... en dan nog......
Van iemand die achter een microfoon in de cabine naast de Gouden kooi staat.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:36 schreef F04 het volgende:
:S waar komt die voice-over vandaan? :S
100 - 200 nuquote:Op zondag 24 juni 2007 22:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet niet hoe hoog de blinds zijn..maar die mogen ze wel is gaan raisen...en flink ook...anders duurt het echt nog lang..ik gok minimaal 2 to3 uur.
omdat ze er een is?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou japio heeft een slecht toilet verleden..haaahaaaquote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef CoT het volgende:
[..]
Waarom mag Jaap niet beneden pissen van Lieke? Dat moet die toch zelf weten
Jaap de pokerleraar die commentaar geeft om het wat interessanter te makenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:36 schreef F04 het volgende:
:S waar komt die voice-over vandaan? :S
Ach, neem dit niet serieus, het gaat maar om ¤ 4000 voor die aso's.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet niet hoe hoog de blinds zijn..maar die mogen ze wel is gaan raisen...en flink ook...anders duurt het echt nog lang..ik gok minimaal 2 to3 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |