yep.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
Spelen ze één pot?
Als één van de bezoekers wint, gaat er dan niemand shoppen?
Palma...quote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
Spelen ze één pot?
Huh? moeten ze dat gelijk opmaken?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
Spelen ze één pot?
1 pot weddenschap speelt nuquote:Op zondag 24 juni 2007 21:53 schreef easysatellite het volgende:
hoeveel potjes spele ze? en is de weddeschap van huub en dennis nu of doen ze die hierna tege elkaar??
ik doe het volgend jaar alleen nog maar...ik gok binnen 2 jaar kan ik stoppen met werken das mijn doel..lijkt me leuk althans...doe het gemiddeld 2 uur per dag dus moet lukken. van middag ook een tournooi van de 2798, 28ste worden is niet slecht.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:49 schreef agter het volgende:
poker is leuk!
Als je werk door zoveel mensen bekeken wordt kan je 't nooit goed doen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:52 schreef PumaStreamer het volgende:
Even een Applausje voor de redactie..jullie doen vaak dingen fout..maar dis geweldig met dat commentaar....moeten jullie vaker doen..en zodoende met jullie vaste kijkers wij dus...ghezellig communiceren...
Hulde aan de redactie voor deze actie
Outs zijn trouwens mogelijkheden om te winnen..
[afbeelding]
duhh poker das moeilijk
Degene die van de 2 er als eerste uit gaat ofzo die verliest de weddenschap. Ofzo?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:53 schreef easysatellite het volgende:
hoeveel potjes spele ze? en is de weddeschap van huub en dennis nu of doen ze die hierna tege elkaar??
Ben je 63 dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ik doe het volgend jaar alleen nog maar...ik gok binnen 2 jaar kan ik stoppen met werken das mijn doel..lijkt me leuk althans...doe het gemiddeld 2 uur per dag dus moet lukken. van middag ook een tournooi van de 2798, 28ste worden is niet slecht.
maar dan kunne ze toch ook allebei verlieze en wat dan? of zie ik dat fout ? kan iemand t uitlegge die weddeschap van huub en dennis hoe dat werkt nu danquote:
nee 29...,maar heb op aruba dit jaar al een paar live tournooien gewonnen a 1ste prijs 1500 tot 2500 dollar..dat was wel cool...dus ben aardig op weg.quote:
Het is idd één pot.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef avonne het volgende:
Spelen ze één pot?
degene die er het eerst uit ligt verliest de Betquote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef easysatellite het volgende:
[..]
maar dan kunne ze toch ook allebei verlieze en wat dan? of zie ik dat fout ? kan iemand t uitlegge die weddeschap van huub en dennis hoe dat werkt nu dan
De eerste die eruit ligt van hun beidjes heeft verloren...quote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef easysatellite het volgende:
[..]
maar dan kunne ze toch ook allebei verlieze en wat dan? of zie ik dat fout ? kan iemand t uitlegge die weddeschap van huub en dennis hoe dat werkt nu dan
De winnaar is degene die alle fiches heeft, pas dan is het spel afgelopen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:53 schreef easysatellite het volgende:
Iedereen heeft een beginbedrag aan fiches gekregen.. Daarmee speel je totdat je ze allemaal op hebt, degene die als laatste blijft wint.. Zo gaat het ook tussen D en Hquote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef easysatellite het volgende:
[..]
yepquote:Op zondag 24 juni 2007 21:55 schreef Sev het volgende:
[..]
Degene die van de 2 er als eerste uit gaat ofzo die verliest de weddenschap. Ofzo?
Niets is wat het lijkt in dat hok Puma.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:56 schreef PumaStreamer het volgende:
Jongens een historisch moment Absolute rust en gelijkheid in het huis.
mooi he?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef Katewalker het volgende:
Brian kijkt sip..Jaap kijkt bang..Huub verveelt zich en Dennis probeert onzichtbaar te zijn....![]()
welke toern. ?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee 29...,maar heb op aruba dit jaar al een paar live tournooien gewonnen a 1ste prijs 1500 tot 2500 dollar..dat was wel cool...dus ben aardig op weg.
Nog geen enkel handje?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef agter het volgende:
br heeft nog niets gespeeld.
eind dit jaar wsop in engelandquote:Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef PumaStreamer het volgende:
Om even een idee te geven lieve mensen
Weet u wat het kost om mee te doen aan het WSOP (world series of poker)
Maar liefst minimaal 11.000 dollar....10.000 voor de pot...1000 voor de organisatie. een ante zeg maar.
dat maal 8500 spelers is een pot van 85.000.000 miljoen dollar 1ste plek in 2006 was dus 12 miljoen.
Ik kan de fiches niet zien, maar mijn gevoel zegt me dat ze achter staan.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef jacqjacq het volgende:
snap niks van pokeren, dus kan iemand me vertellen hoe de dgk-ers het doen tov de 4 buitenspelers?
Huub?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:02 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
eind dit jaar wsop in engeland
guess who s there![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |