heb ik die? hoe activeer ik hem? GAYDAR AAN naar 2800 ofzo?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=rGnEcDIBpvo
Kom op zeg, als je hier de kleine hoofdbeweginkjes ziet enzo, dat slaat je gaydar toch echt op tilt?.
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef Cahir het volgende:
heb ik die? hoe activeer ik hem? GAYDAR AAN naar 2800 ofzo?
daar hoort dan alleen nog wel de waarschuwende regel bij van 1 euro per ontvangen berichtquote:Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef Cahir het volgende:
[..]
heb ik die? hoe activeer ik hem? GAYDAR AAN naar 2800 ofzo?
Het lijken allemaal stukjes uit maar een productie, dus dat kan bij zijn rol horen. Kwam wel erg verwijfd over in ieder geval.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
http://youtube.com/watch?v=rGnEcDIBpvo
Kom op zeg, als je hier de kleine hoofdbeweginkjes ziet enzo, dat slaat je gaydar toch echt op tilt?.
Volgens mij speelt ie daar een hetero rolquote:Op maandag 25 juni 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
Het lijken allemaal stukjes uit maar een productie, dus dat kan bij zijn rol horen. Kwam wel erg verwijfd over in ieder geval.
Verwijfd != homo. Maar goedquote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ie daar een hetero rol.
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
puhleaasse
edit: ik bedoel dat dit echt not-done is he...
Er ligt volgens mij een sneaker daar rechts.. bepaald geen model waar mams op gaat lopenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
Zal de slaapkamer van z'n moeder zijn. Hoop ik.
Heh, lijkt een beetje op mijn broertje.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
puhleaasse
kelere wat een wijf!!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:19 schreef Cahir het volgende:
[afbeelding]
puhleaasse
Dat lijkt je wel hip, zo'n zwarte oma jurk met goudkleurige bloemetjes-opdruk?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:09 schreef samjustme het volgende:
Ik ben nu Esmee Denters fan. I love her
http://www.youtube.com/watch?v=69Grnh7Qin8
@Cazman ik wil wel zo een wijf worden, qua kledingstijl dan![]()
Mitchel is een schatje, is nog een ex van Ang3l barman Hugoquote:Op maandag 25 juni 2007 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan zelf niet goed dansen, maar hji wel. Hij doet een "artiestenopleiding" (dat zal toch niet de echte naam zijn?), ik denk een soort musical/theater-iets, met zang, dans en toneel.
Ik ben nou eenmaal gek op Franse mannenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Dat lijkt je wel hip, zo'n zwarte oma jurk met goudkleurige bloemetjes-opdruk?
Pff nou maak die jongen nog onzekerder.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Mitchel is een schatje, is nog een ex van Ang3l barman Hugo
hij doet volgens mij de vooropleiding musicalacademie in Tilburg
Ik ook, maar dan liever in bijvoorbeeld een tuinbroek met één flap opengeslagen en niets eronder. Ofzo.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal gek op Franse mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |