och arm, ga je Mat Herben daar nu ook al de schuld van in z'n schoenen schuivenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef NathaN het volgende:
Ten onder gegaan aan de opkomst van de Vrijmetselaars, denk ik...
Die gast van Lijst Fortuynquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:50 schreef NathaN het volgende:
Wie is Mat Herben?
finally mijn prinsesje freequote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:11 schreef MisterO het volgende:
G'morgen! Paris is a free woman![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En de video met alle gestoorde fotografen en filmcrews bij de vrijlating:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1mJ5Fvqlvwg&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eperezhilton%2Ecom%2F
Ik heb nooit ontkend dat ik niet wispelturig benquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar niet dat je wispelturig bent, ofzo...
Talk to the handquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, gefeliciteerd hoor.
Ik hoop maar dat ze er iets doo leert.
Ja straks gaat ze samen met Britney nog naar bijbelstudieavondenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop maar dat ze er iets doo leert.
Wat? Jij hoopt nie datze nooit meer de bak in hoeft?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Talk to the hand![]()
Dont mess with this bitch![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat? Jij hoopt nie datze nooit meer de bak in hoeft?.
Ik niet hoor, vind het maar rot voor Paris. Ze krijgt zoveel aandacht van de media, waardoor iedereen een hekel aan dr krijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze er nooit meer uit kwam...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is een dom nep blondje maar dat heeft ze niet verdiend, ze is idd niet snugger maar het lijkt nu wel soort of hip om anti Paris te zijn maar daar doe ik niet aan mee. Het is een lief dom blondje, die gewoon verwend is, maar wel zeer vermakkelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik niet hoor, vind het maar rot voor Paris. Ze krijgt zoveel aandacht van de media, waardoor iedereen een hekel aan dr krijgt.
Ik vind haar wel lief![]()
zeg jij bent toch niet van suikerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef samjustme het volgende:
Wat een k.t weer overigens gelukkig heb ik nu eff verlof, maar ja weet niet meer of ik dit weekend uitga.
Met zo een weer ben ik meer in mood om gewoon op de bank te liggen en naar een dvdtje uit de videotheek te loeren.
kijk gewoon eens bij profiel/feauteaubouque, daar is al veel informatie terug te vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef MisterO het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?![]()
Uitgaan hoort erbij, weer of geen weergewoon paraplu mee.
Het is best wel klote weer en het ziet niet ernaar uit dat het beter zal gaan worden de komende dagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg jij bent toch niet van suiker
Jij hoort weer of geen weer zaterdag gewoon bovenop de barricaden te gaan staan![]()
18.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef MisterO het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?![]()
Uitgaan hoort erbij, weer of geen weergewoon paraplu mee.
Ow, dus als je dom bent, mag je ongestraft wetten overtreden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:38 schreef samjustme het volgende:
Ze is een dom nep blondje maar dat heeft ze niet verdiend, ze is idd niet snugger maar het lijkt nu wel soort of hip om anti Paris te zijn maar daar doe ik niet aan mee. Het is een lief dom blondje, die gewoon verwend is, maar wel zeer vermakkelijk.
Noem je dit dikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Paris is overigens 'dik' geworden, ze is minder mooi geworden.
Oud hequote:
En hoe oud ben jij dan wel nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oud he![]()
Ze lijkt te zijn aangekomen aan haar dijen
Irl denkt men vaak dat ik 19-20 ben, dus daar ik houd ik het bijquote:
Het frisse of het fruitigequote:
Oude kaas is ook veel lekkerdere dan jong belegenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oud is niet per se slecht, hoor.
Alsook oude computers en diens spelletjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:18 schreef Stroekie het volgende:
En ook port wordt lekkerder als die jaren op eiken houten vaten heeft liggen rijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |