quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef RedFever007 het volgende:
of andersom, vrouwen met kleine tieten die denken heule grote te hebben
Tierniervriendinnetjes?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Verkaapt kijk mijn geile tierniervriendinnetjes met grote tieten topic
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef DJMO het volgende:
*zucht*
ik vind met mijn cup-maat, a75 of a80, ik weet het niet eens meer omdat ik geen beha hoef te dragen, dat ze niet moeten zeuren.
ik word vaak genoeg voor jongen versleten, en ik lach erom. Ik ben tevreden met wat ik heb
*zucht*
ik vind met mijn cup-maat, a75 of a80, ik weet het niet eens meer omdat ik geen beha hoef te dragen, dat ze niet moeten zeuren.
ik word vaak genoeg voor jongen versleten, en ik lach erom. Ik ben tevreden met wat ik heb
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Remzz het volgende:
Dan hoor jij te zeggen: "Dat valt wel mee" daar is het ze allemaal om te doen.
Ook niet als je grotere borsten wilt?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
Als je echt cup D hebt zeur je niet dat ze te klein zijn hoor!
?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:19 schreef Robin2130 het volgende:
Daar word ik zo moe van heMeiden die vet grote tieten hebben, en vervolgens lopen verkondigen dat ze kleine tieten hebben en dat ze een vergroting willen
_! Willen ze soms cup VVVVV hebben zoals Lolo Ferrari ofzo?
Kortom: Meiden met grote tieten die denken dat ze kleintjes hebben
Kan me er niets bij voorstellen. Ik heb zelf cup D en ik vind het bar lastig.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:54 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Ook niet als je grotere borsten wilt?
En waaruit wil je dat opmaken?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
?
Jij hebt nog nooit tieten gezien, ja die van je moeder maar die tellen neit mee![]()
Da's raar, als ik klik doet ie het wel? Nou ja, het is de laatste aflevering van Zembla, "Borsten voor je verjaardag".quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Tim21 het volgende:
De link naar het door u opgevraagde document werkt niet. Wacht 10 seconden om naar de homepage van Uitzending Gemist te gaan of klik
Ja die zijn schattigquote:Op zondag 24 juni 2007 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen heeft een omvangscomplex.. Mannen moeten een grote lul hebben, vrouwen dus grote borsten...
Ik vind kleine borsten juist leuk.![]()
OMFG die foto was een uitdagingquote:Op zondag 24 juni 2007 20:34 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je liegt, je draagt wel een BH! Smiecht!
Pics?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:18 schreef RadioSlut het volgende:
Of een 11 jarig meisje die zegt dat zij meer heeft dan mij (zij heeft niks hé)
Alleen maar omdat ik een wijd t-shirt aanhad
Das ook vet irri.
Kijk, jij snapt het.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:23 schreef Remzz het volgende:
Dan hoor jij te zeggen: "Dat valt wel mee" daar is het ze allemaal om te doen.
Zij ook waarschijnlijk om jouquote:Op zondag 24 juni 2007 20:24 schreef DJMO het volgende:
*zucht*
Ook apart dat die meisjes allemaal een lippiercing hebben, iig 2 hebben er 1.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef Toeps het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=4860074&md5=1558b29fd8da065aafaf1e768c87dd95 Dit soort wijffies. Gestoord zeg ik je. En die moeders.
She looks like she could suck the rust of a chrome trailer hitch...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:44 schreef Mrs.Solis het volgende:
' Meiden met Cup D die zeiken dat ze kleintjes hebben'
[afbeelding]
Bedoel je zulke meiden?
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen heeft een omvangscomplex.. Mannen moeten een grote lul hebben, vrouwen dus grote borsten...
Ik vind kleine borsten juist leuk.![]()
1 van die moeders dwong zelf dr dochter een borstvergroting te nemen omdat ze zelf veel last ondervond in dr jeugd. Je gaat je dochter er toch niet aan toe zettenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ook apart dat die meisjes allemaal een lippiercing hebben, iig 2 hebben er 1.
Ze zijn gewoon triest, br33z4h en onzeker.![]()
En die moeders hebben allemaal teveel geld, zo even 3000euro aan je dochter geven voor een borstvergroting..sad
Ja, dat was echt erg! Dat meisje zat er maar wat beduusd bij, en die moeder: "Ja ze wil het ook zelluf hoor!"quote:Op maandag 25 juni 2007 11:22 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
1 van die moeders dwong zelf dr dochter een borstvergroting te nemen omdat ze zelf veel last ondervond in dr jeugd. Je gaat je dochter er toch niet aan toe zetten![]()
*zucht*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |