Mailtje naar forum@fok.nl sturen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:09 schreef Lyrewyn het volgende:
Oude password kwijt, geen studentenadres meer waar ik een nieuw kan ophalen, dan maar een nieuwe user.
[ afbeelding ]
Natrappen
Hehe leukquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:09 schreef Lyrewyn het volgende:
Oude password kwijt, geen studentenadres meer waar ik een nieuw kan ophalen, dan maar een nieuwe user.
[ afbeelding ]
Natrappen
Lyr is dan ook veel beter in paint dan ik. Anyhoe, kijk er nog maar eens goed naar... ik geef bij de ratelslang een hint, de rare tekens zijn hierogliefen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef shiznuts het volgende:
@ Rainar... ik begrijp die van jou alleen niet helemaal goed.
Die van Lyr spreken daarentegen boekdelen!
Ik snapte hem direct! Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik in het verleden hem zelf ook al had gepaint, alleen dan net wat anders:quote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef Rainar het volgende:
[..]
Lyr is dan ook veel beter in paint dan ik. Anyhoe, kijk er nog maar eens goed naar... ik geef bij de ratelslang een hint, de rare tekens zijn hierogliefen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Lyrewyn het volgende:
En inderdaad: uit liefde voor Ratelslangetje.
Vinze wel leuk eigenluks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef Halfbokkie het volgende:
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
skillzz
Hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef Halfbokkie het volgende:
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
skillzz
Dank je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:40 schreef Scootmobiel het volgende:
Toffe kick!
Leuke plaatjes weer, Lyr!
Mooie in de berenserie.quote:
Dat is natuurlijk geen vereiste.quote:Toto69 (sherlock) jij bent net als Lyr en ik ook bekwaam met paint, jij kan ook wel een bijdrage leveren.
uiteraard is het geen vereiste, creativiteit is belangrijker dan het resultaatquote:Op zondag 6 april 2014 01:52 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Gaaf, doe dat!
[..]
Dat is natuurlijk geen vereiste.
Leuk bedacht en uitgetekendquote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Lyrewyn het volgende:
Ze zijn weer leuk!
Mijn bijdrage voor vandaag:
[ afbeelding ]
Slotenmaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Leuk! Grappige tekenstijl ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:20 schreef knakworst66 het volgende:
de vorige deed het niet, maar deze wel:
[ afbeelding ]
Autoband
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |