Dank je.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:40 schreef Scootmobiel het volgende:
Toffe kick!
Leuke plaatjes weer, Lyr!
Mooie in de berenserie.quote:
Dat is natuurlijk geen vereiste.quote:Toto69 (sherlock) jij bent net als Lyr en ik ook bekwaam met paint, jij kan ook wel een bijdrage leveren.
uiteraard is het geen vereiste, creativiteit is belangrijker dan het resultaatquote:Op zondag 6 april 2014 01:52 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Gaaf, doe dat!
[..]
Dat is natuurlijk geen vereiste.
Leuk bedacht en uitgetekendquote:Op zondag 6 april 2014 22:02 schreef Lyrewyn het volgende:
Ze zijn weer leuk!
Mijn bijdrage voor vandaag:
[ afbeelding ]
Slotenmaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Leuk! Grappige tekenstijl ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:20 schreef knakworst66 het volgende:
de vorige deed het niet, maar deze wel:
[ afbeelding ]
Autoband
Ik zal binnenkort weer wat posten, maar ik waardeer jouw werk zeer.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:38 schreef Lyrewyn het volgende:
Leuk dat je ook weer meedoet, Remqo! Ze zijn weer leuk.
[ afbeelding ]
Paljas
Dankjewel.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer wat posten, maar ik waardeer jouw werk zeer.
Je neemt er duidelijk de tijd voor en hebt er plezier in, schitterende details
Mooi gemaakt weerquote:
Inspiratie nodig? Ik heb altijd wel ideeën, dus stuur anders maar een PM.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi gemaakt weer
Op het moment heb ik even geen ideeën
Niiicequote:Op zondag 7 juni 2015 00:17 schreef Remqo het volgende:
Terug naar het schaakbord en 2 in 1:
De boortoren en de klaploper:
[ afbeelding ]
Vind je het ook zo zielig voor het pionnetje, hij slaat doodsangsten uit, en die loper maar klappenquote:
Ik probeer me bij schaken meestal niet teveel voor te stellen wat er eigenlijk gebeurt. Een koning die een toren slaat terwijl zijn dame door een paard gedekt wordt...quote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je het ook zo zielig voor het pionnetje, hij slaat doodsangsten uit, en die loper maar klappen
Etto heeft een grappige tekenstijl, ik heb eerder werk van hem gezienquote:
Bruin dier met ruitjeskleding. Ik vond 'm duidelijk.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:41 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Olivier_B._Bommel
Goed idee.quote:Op zondag 5 november 2017 03:22 schreef Remqo het volgende:
Even een kickje zonder op het moment iets toe te voegen.
Ga wel aan de slag, en zie anderen graag meedoen.
Maar MS Paint is wel een vereiste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |