Whehehequote:Op zondag 24 juni 2007 20:35 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ik zei toch geen details
...die arme jongen![]()
Klopt!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Jullie posten allebei hetzelfde poezenbeest....
Dat moet dan wel de befaamde Poekster cq peoike zijn
woont die bij jullie allebeiquote:
Waarom, for gods sake, heb ik jou die foto's gestuurdquote:Op zondag 24 juni 2007 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt! [img=578xnull]http://i12.tinypic.com/4m8v0pl.jpg[/img]
Ja, het is onze pendelkatquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
woont die bij jullie allebeiof zit jij er gewoon te vaak foto's van te maken
Stiekem heb ik mn hele pc vol met Poekster foto's. De volgende keer als ik m op straat zie kidnap ik dat knaapje.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
woont die bij jullie allebeiof zit jij er gewoon te vaak foto's van te maken
Driehoeksverhoudingen?quote:
Nee, als Lennuzz bij Cross is, gaat Peoike zn aandacht maar bij Lenny_L halenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Driehoeksverhoudingen? [afbeelding]
En terechtquote:Op zondag 24 juni 2007 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, als Lennuzz bij Cross is, gaat Peoike zn aandacht maar bij Lenny_L halen
Nah, volgens mij krijgt ie van cross niet zoveel aandacht.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, als Lennuzz bij Cross is, gaat Peoike zn aandacht maar bij Lenny_L halen
das mooiquote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Lennuzz het volgende:
Ik ben officieel klaar met het werkstuk. De definitieve versie rolt uit de printer as i speak. ehh type.
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Lennuzz het volgende:
Ik ben officieel klaar met het werkstuk. De definitieve versie rolt uit de printer as i speak. ehh type.
quote:
Juh!!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das mooiwat voor werkstuk ? psychologie ?
Hij komt net aanhuppelen en op m'n schoot zittenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nah, volgens mij krijgt ie van cross niet zoveel aandacht.
Eigelijk verdient Peoike beter, kijk hem nou sip kijken..
[img=578xnull]http://i10.tinypic.com/6fzwkyf.jpg[/img]
Ik had m onder jullie auto gejaagd.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Hij komt net aanhuppelen en op m'n schoot zitten
Juh-huh!!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je ook met cross mee naar tilburg?![]()
Al een kamer gevonden?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:47 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Juh-huh!!![]()
Als alles volgens plan gaat wel ja
Nee Tilburg is best te doen vanuit hier. En ik heb eerst nog wat schulden af te lossen voor ik op kamers gaquote:
Op kamers is toch wel veel relaxer hoor..quote:Op zondag 24 juni 2007 20:49 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Nee Tilburg is best te doen vanuit hier. En ik heb eerst nog wat schulden af te lossen voor ik op kamers ga
Ik zet mn spulletjes bij cross op de kamer![]()
Ik wil ook zeker op kamers, maar niet als ik eigenlijk geen geld daarvoor heb. Dat voelt kutquote:Op zondag 24 juni 2007 20:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op kamers is toch wel veel relaxer hoor..Maar sowieso een goed plan om mee te profiteren van cross. Zorg maar dat hij een kamer krijgt (en ook mee gaat naar lowlands).
![]()
Werken dan lamzak!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:53 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker op kamers, maar niet als ik eigenlijk geen geld daarvoor heb. Dat voelt kutEn ik profiteer sowieso zo veel mogelijk van cross
![]()
![]()
Doe ik!!!! stinkiequote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:53 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker op kamers, maar niet als ik eigenlijk geen geld daarvoor heb. Dat voelt kutEn ik profiteer sowieso zo veel mogelijk van cross
![]()
![]()
Dat zei ik ook alquote:
quote:
ben je wel lief?quote:
Kijk! Zo hoort datquote:Op zondag 24 juni 2007 20:53 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja.. Daar had je van te voren maar bij moeten stilstaanquote:
Ik wel.quote:
Ja ikke wel. Als je nou lief bent is t niet zo erg dat je stinkt. Maar nu ben gewoon een stinkende eikelquote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah niet echt, ben best wel een eikel. Jij dan?
Eigen schuldquote:Op zondag 24 juni 2007 21:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
stink wel uit mn mond door die knoflookpizza die je me voerde
Oh je moest eens weten, ze telt voor tweequote:
hihi ja want in deze wereld heb je het veel te druk om gewone mensen te kennen.. je moe tje focussen op 1 persoon waarmee je dan geyle neukseks gaat hebben..quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Eigen schuld![]()
[..]
Oh je moest eens weten, ze telt voor twee![]()
![]()
Ik stink niet! Ik ben een lekkerruikende eikel.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:01 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Ja ikke wel. Als je nou lief bent is t niet zo erg dat je stinkt. Maar nu ben gewoon een stinkende eikeldas niet zo best he!
Dan is t niet zo erg dat je een eikel bent.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik stink niet! Ik ben een lekkerruikende eikel. [afbeelding]
Gelukkig maar.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Dan is t niet zo erg dat je een eikel bent.![]()
ja waar vind je die ?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hihi ja want in deze wereld heb je het veel te druk om gewone mensen te kennen.. je moe tje focussen op 1 persoon waarmee je dan geyle neukseks gaat hebben..
![]()
Mn ma viel al in slaap bij t lezen van de samenvatting (das pagina 2 he, pagina 1 is titelpaginaquote:Op zondag 24 juni 2007 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Wat vonden je ouders van je schoolgedoe? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |