Ze doen allemaal vrijwel niks, alleen elkaar het leven zuur maken. Eric kwam toch ook niet aan zijn studie toe? En als Jaap, zoals in het begin, urenlang brieven zit op te stellen zit ook iedereen erover te zeiken. Tuurlijk is het voor streamers niet leuk, maar je kan moeilijk de hele dag alleen maar met het spel en met terreur bezig zijn, of je moet Huub heten natuurlijk...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Brian doet gewoon echt helemaal nul komma nul, neuken, sudoku maken, beetje sporten, ruzie als Huub hem zover kan krijgen.
Krijgt zijn barbiekenkoppie rimpeltjes van enzo.....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:35 schreef riri het volgende:
dennis kan niet eens zonder slaap....
Het is een lullige uitspraak, maar je moet het inderdaad even in de lijn van het gesprek en de sfeer zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:37 schreef Desii het volgende:
[..]
ja daar kan ik zo van balen, die uitspraken![]()
Maar Dennis en Japie zaten te stoken, dat ze wel mensen kende, die Lieke heeeel goedkende.... en dan komt tie met die rotopmerkingen om z'n eigen te beschermen.
Want volgens mij geeft tie veel meer om der dan die wil laten blijken.
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:38 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Krijgt zijn barbiekenkoppie rimpeltjes van enzo.....![]()
Wist Huub al van Lieke.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Zwaktebodje van Dennis: Vrienden van mij hebben wel wat met Lieke gedaan.
Huub negeert de opmerking.
En Amanda afzeiken, commanderen en in de gaten houden, want ze is 'zijn eigendom' (lul dat hij is).quote:Op zondag 24 juni 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Brian doet gewoon echt helemaal nul komma nul, neuken, sudoku maken, beetje sporten, ruzie als Huub hem zover kan krijgen.
Titel van het manuscript van talpa: "Gezworen vijanden worden speltechnische vrienden"quote:Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef Desii het volgende:
Huub en Brian samen, achter de piano
gisterenavond ging het ook al zo goed, samen achter de t.v
Wie weet hebben ze beide een nwe script![]()
dat was zowaar een leuke interactie tussen Huub en Brian!quote:Op zondag 24 juni 2007 19:37 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhaa...
H: Niet zo mijn piano mishandelen
B: Hey, ik sloop die kabel wanneer ik wil jah!
Mss wel, maar zijn hele gedrag naar Lieke en Hedda verdient wmb geen schoonheidsprijs. En dat is jammer zo deed hij eerst nooit, maar sinds hij met Lieke is zie je goed hoe hij haar behandeld en dat is niet best.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:37 schreef Desii het volgende:
[..]
ja daar kan ik zo van balen, die uitspraken![]()
Maar Dennis en Japie zaten te stoken, dat ze wel mensen kende, die Lieke heeeel goedkende.... en dan komt tie met die rotopmerkingen om z'n eigen te beschermen.
Want volgens mij geeft tie veel meer om der dan die wil laten blijken.
Huub, Jaap en Lieke hebben nog wel eens gewoon ongecompliceerde lol of interessante gesprekken. Dat zie je gewoon nooit bij BAN.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Amanda afzeiken, commanderen en in de gaten houden, want ze is 'zijn eigendom' (lul dat hij is).
doe me is een snelle update ipv dat ik eeuwig moet teruglezen...wanneer wat..en wat valt er te winnen?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:40 schreef Sjakie01 het volgende:
wanneer begint dat pokertoernooi eens. Ik heb niet voor niks 2,95 betaald.
Och, hebben we er weer zo'n eentje die het niet bij één persoon kan houden? Van die Brian technieken zijn dat.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Zwaktebodje van Dennis: Vrienden van mij hebben wel wat met Lieke gedaan.
Huub negeert de opmerking.
Precies, maar ik moet zeggen dat ik die Hedda ook wel oprecht vond overkomen en het vloekte enorm toen ze met Lieke stond te praten. Toen zag je pas echt hoe nep Lieke wel niet is. De aanwezigheid van gaf Huub zelfs wat menselijks, iets wat ik nooit in hem gezien heb.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss wel, maar zijn hele gedrag naar Lieke en Hedda verdient wmb geen schoonheidsprijs. En dat is jammer zo deed hij eerst nooit, maar sinds hij met Lieke is zie je goed hoe hij haar behandeld en dat is niet best.
Je moet jezelf niet zo laat schrikken met zulke gedachten...quote:Op zondag 24 juni 2007 19:40 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor iemand die A muziekaal is speelt brian aardig piano inmiddels...wow ik zeg iets positiefs over ut jong.
Pokertoernooi voor de mannen. Doen volgens mij ook 4 professionele pokerspelers mee, zou om half 8 beginnen maar is nog niet begonnen, vrouwen mogen er niet bij zijn en moeten alles volgen via de TV. Winprijs: 4Kquote:Op zondag 24 juni 2007 19:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
doe me is een snelle update ipv dat ik eeuwig moet teruglezen...wanneer wat..en wat valt er te winnen?
artyquote:Op zondag 24 juni 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Jaap, Dennis en Huub: deel 2.
volgens mij zegt ze dat zelf net ook ....quote:Op zondag 24 juni 2007 19:42 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha, Lieke kan wel zo hypocriet doen, maar ze neukt ook voor back-up.. Ze kan NIETS zonder hem, er totaal GEEN dekking..
Iedereen stuurt haar zo naar huis, OOK Jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |