Of je probeert gewoon wat van je leven te makenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
:'(
Kan beter EvE weer instaleren, ben ik met een uur klaar.....
T'is zondag..... morgen weer werken, moet wat om ff tijd te doden.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
Of je probeert gewoon wat van je leven te maken![]()
WoW is bes wel leuk, beter dan SL, wat een bagger is dat zeg pffffquote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef Elixabete het volgende:
WoW
Omg hoe diep moet je gezakt zijn om in WoW te belanden.
Dat moet wel heel erg met je gesteld zijn.
Heb je ook nog argumenten ?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
WoW
mmorpgs![]()
klagen over mmorpgs op een internet forum![]()
![]()
SL is ook triestquote:Op zondag 24 juni 2007 16:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
WoW is bes wel leuk, beter dan SL, wat een bagger is dat zeg pffff
dan zoek je eens naar patch mirrors ofzo..? op tweakers forum staat er een heel rijtje... die download je met 400+ kb/s.. tot zoquote:Op zondag 24 juni 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
Ik denk, och, ik heb WoW al in geen tijden meer gespeeld, laat ik hem weer 'is instaleren.... daar ben ik nu al 15 uur mee bezig :'(
fokking updates, trage servers, 600mb, dat moet ik in 10 minuten binnen hebben, maar nee... daar doet ie 5 uur over :'(
En dan moet ikTBC ook nog instaleren :'(
En dan ga ik naar wow-europe, voor m'n account.... Service Temporarily Unavailable gvdgvdgvdgvd....
:'(
Kan beter EvE weer instaleren, ben ik met een uur klaar.....
Ja, ga wat nutigs doen met je leven ipv achter een computer hangen.quote:
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ga wat nutigs doen met je leven ipv achter een computer hangen.
Ik heb m'n laatste EX online ontmoet, in EvE-Online, 3/4 jaar gespeeld, zij kwam binnen als noob, ik helpen, irc, icq, msn, neukenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashen![]()
2 uur die je nooit meer terug krijgt van je leven verdoen in een of ander computer spelletje... ik ben al gekquote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jij zit nu toch ook achter fok! ... ik ben dat gebash op mensen die wow spelen zo zat ... ik heb het sinds de eerste beta gespeeld en ben een half jaar geleden gestopt ... zonder al mn vrienden kwijt te raken en dat soort shit ... het ligt gewoon aan hoe je in elkaar steekt .. voor de 1 is 6 uur op een dag nog niet genoeg en de ander speel 2 uurtjes op een dag dus hou eens op met bashen![]()
De 1 verzuipt z'n tijd in de kroeg, de ander achter de PC, sowhat?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
2 uur die je nooit meer terug krijgt van je leven verdoen in een of ander computer spelletje... ik ben al gek
O en ter info, ik ben bezig met een verslag, dat moet meestal wel achter de computer. (Zegt dan wel niets over de efficientie van mijn werkmethode)
Ja als je buiten komt, kan dat ook wel eens gebeuren. Mensen enzo. T schijnt dat er toch een stuk of 6 miljard rondlopenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef BasOne het volgende:
[..]
De 1 verzuipt z'n tijd in de kroeg, de ander achter de PC, sowhat?
De 1 spendeert 100 uur per week aan zijn modeltreintjes, de ander aan schilderen, ieder z'n hobby..
Atleast mensen die mmorpgs spelen komen nog in contact met mensen van over de hele wereld.
Ja maar sommige wil je toch echt niet tegenkomen RL.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja als je buiten komt, kan dat ook wel eens gebeuren. Mensen enzo. T schijnt dat er toch een stuk of 6 miljard rondlopen
Ja ach, die hele hype is gewoon niet aan mij besteed. Noem me ouderwets maar ik word er niet warm van, dan ga ik liever de kroeg in om daar stom te lullen met mensen die ik niet ken.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja maar sommige wil je toch echt niet tegenkomen RL.
Ieder zo z'n hobby'squote:Op zondag 24 juni 2007 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, die hele hype is gewoon niet aan mij besteed. Noem me ouderwets maar ik word er niet warm van, dan ga ik liever de kroeg in om daar stom te lullen met mensen die ik niet ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |