En dat is met je ogen naar 1 punt blijven staren, totdat j j hoofd moet omdraaien en dan weer naar hetzelfde punt kijken?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:46 schreef Sebasser het volgende:
ik heb net een truckje ontdekt waardoor je wel 400 keer 360 graden kan draaien op je stoel zonder dat als je stopt je opeens heel erg raar gaat voelen in je hoofd.
Zoeen ballerina.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat is met je ogen naar 1 punt blijven staren, totdat j j hoofd moet omdraaien en dan weer naar hetzelfde punt kijken?
neequote:Op zondag 24 juni 2007 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat is met je ogen naar 1 punt blijven staren, totdat j j hoofd moet omdraaien en dan weer naar hetzelfde punt kijken?
Ik moest het ook altijd doen bij dansen.quote:
Je hebt op dansen gezeten?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moest het ook altijd doen bij dansen.
Met de kat erin?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Waarom maken ze er altijd zo'n bende van als het mijn schoonmaakbeurt is?. De bak moest echt compleet afgewassen worden
.
Dan zijn een eigen keuken en schoonmaaksters voor de douche en wc toch wel handigquote:Op zondag 24 juni 2007 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Waarom maken ze er altijd zo'n bende van als het mijn schoonmaakbeurt is?. De bak moest echt compleet afgewassen worden
.
1 jaar op ballet toen ik klein was.quote:
schoonmaaksters doen de kattenbak vast nietquote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan zijn een eigen keuken en schoonmaaksters voor de douche en wc toch wel handig![]()
Whihiahhahaquote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met de kat erin?![]()
![]()
Dan dobberttie in zn huisje op het afwaswater!
van mij mocht 'ie erin, smerig kutbeestquote:Op zondag 24 juni 2007 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met de kat erin?![]()
![]()
Dan dobberttie in zn huisje op het afwaswater!
ik speelde vroeger dwarsfluitquote:Op zondag 24 juni 2007 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En op turnen. (Niet dat het een bal hielp)
En zingen. En electrische gitaar. En vastnogwelmeer.
Ja kan die kat toch niets aan doen dat jullie hem verwaarlozen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
van mij mocht 'ie erin, smerig kutbeest. (ik heb er twee trouwens
). Echt, er zat gewoon plakpoep aan de bodem, ondanks dat ik een hele shitload kranten erin heb
.
moet 'ie minder schijtenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja kan die kat toch niets aan doen dat jullie hem verwaarlozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |