mss kan je dat procédé al eens uittesten op de rode lijn héquote:Op zondag 1 juli 2007 23:40 schreef MMach het volgende:
[..]
Dat is zeker geen slecht idee. Ik ga wat afwachten hoezeer het mij stoort. Voor hetzelfde geld valt het mij niet eens meer op. Ik geef het een weekje of 2 en dan zie ik nog wel (tegen dan is de verf ook al goed uitgehard)
T2B bedoel jequote:Op maandag 25 juni 2007 11:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik dacht dat er twee versies waren. Aflevering 1 t/m 4 moesten het doen zonder de sponsoring van GM. Vanaf aflevering 5 kwam de bullbar, extra lampen en ik dacht ook de grijze bovenkant. In eerdere afleveringen was de bovenkant inderdaad ook grijs, maar lichter.
[afbeelding]
1983 GMC Vandura [G-1500]
Dan had je nog de stunt-doubles ^^
[afbeelding]
Ford Ecoline
En zag deze T1 op Google ^^
[afbeelding]
Alleen jammer dat je wagen zo naar frikandellen gaat stinken als je op zonnebloemolie rijdtquote:Op maandag 2 juli 2007 11:10 schreef T42 het volgende:
[..]
T2B bedoel je
ik heb ook een T3 gehad voor 2 jaar deze kocht ik voor 75 euroook een 1600 diesel maar ik had gesleuteld met de dieselpomp en kon 110 en heel soms 120kmh
en lopen op zonnebloemolie
was nix mis mee maar stond al op de inrit van de sloopquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef MMach het volgende:
75¤, scheelde daar iets mee of zo? T3 tjes zijn niet zo duur, maar 75 is wel heel weinig
![]()
En dat sleutelen aan de dieselpomp, was dat de gouvernour-mod? Iets met de max ingespoten diesel verhogen oid. Kheb er eens iets over gelezen, maar het leek me motorlevensduurverkortend, dus heb ik het niet eens geprobeerd. Veel verschil maakt dat toch niet echt denk ik? Binnenkort mag je in de zomer maar 90 rijden op de autostrade ivm smog enzo, kan ik alweer lekker mee![]()
valt mee hoor alleen bij starten stonk hij als die eenmaal warm was rook je er nix meer vanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je wagen zo naar frikandellen gaat stinken als je op zonnebloemolie rijdt![]()
pssstquote:
quote:Grafietknol zegt:
welken zout gij kiezen?
J-e-L-L-e finished zegt:
nr 2 of 4
J-e-L-L-e finished zegt:
3 trekt op nix
J-e-L-L-e finished zegt:
en 1 vind k ook ni zo schoon...
J-e-L-L-e finished zegt:
k zou eigenlijk den tweeden pakken
J-e-L-L-e finished zegt:
dien vind k t sjiekst
Er zijn er nog die dat vinden gelijkquote:Grafietknol zegt:
wie van de 4
Grafietknol zegt:
is dus het geslaagdst
wouter zegt:
opt eerste zicht den tweede zou ik zeggen
4 is te dun en lijkt niet op het origineelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:58 schreef MMach het volgende:
Al meer stemmen voor 4 intussen. Die gaat er trouwens ook van alle hoeken hetzelfde uitzien, nr 2 niet.
En aangezien 2 en 4 niet veel verschillen wordt het dus 4
De velgen blijven voorlopig zo. Dit heeft ook te maken met de regelgeving hier. De velgen en banden moeten voldoen aan bepaalde eisen, zo zijn de banden speciale versterkte versies voor zware belastingen (het blijft een bestelwagen natuurlijk, voor personenvervoer weet ik niet of die dezelfde mogen zijn). Aangezien die banden vrij duur zijn, sta ik niet echt te springen om de velgen te veranderen. Als dat dan andere maten zijn passen die misschien niet meer . Ik sluit het niet uit hoor, ik ga sowieso eens bij de keuring informeren welke velgen ed mogen. De banden hebben we al eens moeten vervangen voor de keuring toen we hem nog maar net hadden, omdat er gewone opzaten. Hij staat ingeschreven als lichte vracht (grijs kenteken heet dat bij jullie zeker?), en daarvoor zijn sommige regeltjes strenger.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:34 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ff wat anders; wat doe je met de velgen?
Standaard T3 velgen kunnen natuurlijk niet he![]()
PS, ik zou ook 2 of 4 kiezen
Sinds wanneer houden jullie belgen je aan de regels?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef MMach het volgende:
[..]
De velgen blijven voorlopig zo. Dit heeft ook te maken met de regelgeving hier. De velgen en banden moeten voldoen aan bepaalde eisen, zo zijn de banden speciale versterkte versies voor zware belastingen (het blijft een bestelwagen natuurlijk, voor personenvervoer weet ik niet of die dezelfde mogen zijn). Aangezien die banden vrij duur zijn, sta ik niet echt te springen om de velgen te veranderen. Als dat dan andere maten zijn passen die misschien niet meer . Ik sluit het niet uit hoor, ik ga sowieso eens bij de keuring informeren welke velgen ed mogen. De banden hebben we al eens moeten vervangen voor de keuring toen we hem nog maar net hadden, omdat er gewone opzaten. Hij staat ingeschreven als lichte vracht (grijs kenteken heet dat bij jullie zeker?), en daarvoor zijn sommige regeltjes strenger.
Wat ik wel nog wil zijn van die chromen wielkappen, ik vind dat erg mooi, en die van mij zijn door de jaren heen ontchroomd denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |